Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • zapowiedź

Koncepcja satysfakcji klienta jako kluczowy element sukcesu biznesowego - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
12 grudnia 2025
Plik w sprzedaży od 12.12.2025 r.

Koncepcja satysfakcji klienta jako kluczowy element sukcesu biznesowego - ebook

Książka to przewodnik po budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez zrozumienie potrzeb klientów. Przedstawia narzędzia pomiaru satysfakcji, strategie poprawy doświadczeń zakupowych. Prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością oraz jego wpływ na konkurencyjność. Czytelnik poznaje praktyczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnych branżach i sytuacjach biznesowych.

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 845 KB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij