Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Koncepcja Satysfakcji Klienta: Kluczowy Element Sukcesu Biznesowego - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
8 kwietnia 2024
10,00
1000 pkt
punktów Virtualo

Koncepcja Satysfakcji Klienta: Kluczowy Element Sukcesu Biznesowego - ebook

Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano oraz przedstawia poziomy jakości według tej teorii. Poprzez studia przypadków i liczne przykłady zastosowań, czytelnik poznaje praktyczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnych branżach i sytuacjach biznesowych.

Książka stworzona przy pomocy AI.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8369-595-2
Rozmiar pliku: 942 KB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij