Facebook - konwersja

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Format:
EPUB
Data wydania:
21 maja 2019
69,00
6900 pkt
punktów Virtualo

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku - ebook

Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie.

Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce.

Znajdziesz tutaj między innymi:

  • zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności
  • skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności
  • mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI
  • wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development
  • błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji

Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj!

Spis treści

  • Wprowadzenie: Paradoks innowacyjności (11)

CZĘŚĆ I EKOSYSTEM

  • Rozdział 1. Ekosystem innowacyjności (23)
  • Rozdział 2. Teza innowacyjności (39)
  • Rozdział 3. Portfel innowacyjności (57)
  • Rozdział 4. Schemat innowacyjności (77)
  • Rozdział 5. Rachunkowość innowacyjności (99)
  • Epilog: Połączenie elementów w całość (118)

CZĘŚĆ II PRAKTYKA

  • Rozdział 6. Tworzenie pomysłów (125)
  • Rozdział 7. Testowanie pomysłów (157)
  • Rozdział 8. Skalowanie pomysłów (199)
  • Rozdział 9. Odświeżanie pomysłów (227)
  • Rozdział 10. Zacząć należy już dziś! (247)

  • O autorach (283)
  • Wcześni ewangeliści (284)
  • Przypisy końcowe (286)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5155-4
Rozmiar pliku: 15 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij