Facebook - konwersja
  • promocja

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
21 grudnia 2022
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera - ebook

Kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI, można porównać do instrumentów nawigacyjnych. Pozwalają bowiem uzyskać wiedzę, czy przedsiębiorstwo radzi sobie dobrze, czy też zmierza ku katastrofie. Prawidłowo dobrany zestaw mierników ułatwia przewidywanie zagrożeń i podjęcie koniecznej interwencji - jest to narzędzie, którym posługują się skuteczni menedżerowie. Tymczasem wielu decydentów nie rozumie KPI i nie potrafi wskazać, które z nich są potrzebne w danej sytuacji. W efekcie gromadzą oni duże ilości łatwych do pozyskania danych, z których jednak nic nie wynika.

W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ... co najważniejsze ... sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.

Poznaj KPI, które obejmują wiele perspektyw:

  • finansową
  • klienta
  • marketingu i sprzedaży
  • procesów operacyjnych i łańcucha dostaw
  • pracownika
  • społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa

Niemierzalne? Niezarządzalne!

Spis treści

Wstęp

CZĘŚĆ 1. PERSPEKTYWA FINANSOWA

  • 1. Zysk netto
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 2. Marża zysku netto
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 3. Marża brutto na sprzedaży
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 4. Marża zysku operacyjnego
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 5. Zysk operacyjny przed potrąceniem odsetek, podatków i amortyzacji (EBITDA)
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 6. Tempo wzrostu przychodów
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 7. Całkowita stopa zwrotu dla akcjonariuszy
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 8. Ekonomiczna wartość dodana
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 9. Zwrot z inwestycji
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 10. Zwrot z zaangażowanego kapitału
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Źródła
  • 11. Wskaźnik rentowności aktywów
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 12. Wskaźnik rentowności kapitału własnego
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 13. Wskaźnik zadłużenia kapitału własnego
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 14. Cykl konwersji gotówki
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 15. Wskaźnik płynności bieżącej
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 16. Wskaźnik kosztów operacyjnych
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 17. Wskaźnik nakładów inwestycyjnych do przychodów ze sprzedaży
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 18. Wskaźnik cena/zysk
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła

CZĘŚĆ 2. PERSPEKTYWA KLIENTA

  • 19. Wskaźnik rekomendacji netto
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 20. Wskaźnik utrzymania klientów
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 21. Wskaźnik zadowolenia klienta
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 22. Rentowność klientów
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 23. Wartość cyklu życia klienta
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 24. Wskaźnik rezygnacji klientów
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 25. Zaangażowanie klientów
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 26. Reklamacje
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła

CZĘŚĆ 3. PERSPEKTYWA MARKETINGU I SPRZEDAŻY

  • 27. Tempo wzrostu rynku
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 28. Względny udział w rynku
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 29. Kapitał marki
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 30. Koszt na potencjalnego klienta
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 31. Współczynnik konwersji
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 32. Pozycja strony w wynikach wyszukiwania (według słowa kluczowego) i współczynnik klikalności
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 33. Liczba odsłon strony i współczynnik odrzuceń
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 34. Poziom zaangażowania klientów online
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 35. Udział we wzmiankach w internecie
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 36. Ślady w sieciach społecznościowych
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 37. Punktacja Klouta
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła

CZĘŚĆ 4. PERSPEKTYWA PROCESÓW OPERACYJNYCH I ŁAŃCUCHA DOSTAW

  • 38. Poziom sigma
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 39. Wskaźnik wykorzystania mocy produkcyjnych
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 40. Poziom strat w procesach
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 41. Czas realizacji zamówienia
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 42. Wskaźnik kompletności i terminowości dostaw
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 43. Wskaźnik niedoborów magazynowych
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 44. Odchylenie od harmonogramu projektu
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 45. Odchylenie od kosztów projektu
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 46. Wskaźnik wartości wypracowanej
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 47. Wskaźnik potencjału projektów innowacyjnych
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 48. Zwrot z inwestycji w innowacje
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 49. Czas wprowadzania produktów/usług na rynek
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 50. Efektywność pierwszego przejścia
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 51. Wskaźnik przeróbek
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 52. Wskaźnik jakości
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 53. Efektywność wykorzystania maszyn
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 54. Czas przestojów
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 55. Załatwianie sprawy klienta przy pierwszym kontakcie
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła

CZĘŚĆ 5. PERSPEKTYWA PRACOWNIKA

  • 56. Wartość dodana kapitału ludzkiego
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 57. Przychód na pracownika
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 58. Wskaźnik zadowolenia pracowników
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 59. Poziom zaangażowania pracowników
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 60. Wskaźnik rekomendacji pracowników
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 61. Współczynnik rezygnacji pracowników
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 62. Średni staż pracy w organizacji
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 63. Współczynnik absencji Bradforda
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 64. Ocena pracownika 360°
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 65. Współczynnik konkurencyjności zarobków
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 66. Czas rekrutacji
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 67. Zwrot z inwestycji w szkolenie
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła

CZĘŚĆ 6. PERSPEKTYWA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU

  • 68. Ślad węglowy
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 69. Ślad wodny
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 70. Zużycie energii
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 71. Oszczędności wynikające z działań na rzecz ochrony środowiska
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 72. Długość łańcucha dostaw
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 73. Współczynnik redukcji strat materiałowych
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 74. Współczynnik recyklingu odpadów materiałowych
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
  • 75. Współczynnik recyklingu produktów
    • Powody, dla których ten wskaźnik jest istotny
    • Metoda obliczania wskaźnika
    • Koszt i stopień trudności pozyskania niezbędnych danych
    • Ustalanie wartości docelowej, poziomy odniesienia
    • Uwagi
    • Źródła
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8659-4
Rozmiar pliku: 7,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: