Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • promocja

Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
23 lutego 2024
4544 pkt
punktów Virtualo

Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone - ebook

Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.

Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania wytwórnią filmów animowanych Pixar –  zaproszenie na spotkania i narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kulturę kreatywności – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".

Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo, Iniemamocni, Odlot i WALL-E, które biły rekordy oglądalności i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna.

Wśród porad Eda Catmulla znajdziesz m.in. te:

Jeśli stworzysz odpowiedni zespół, efektem jego pracy mogą być właściwe pomysły.

Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie.

Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz.

Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nietypowych źródeł.

Ed Catmull opracował metody pozwalające usunąć przeszkody stojące na drodze do kreatywności, wykorzystać kreatywność w dążeniu do doskonałości oraz – co najważniejsze – zbudować trwałą kulturę zdyscyplinowanej kreatywności, aktualną tak w czasach porażek, jak i sukcesów.

̶  Jim Collins, współautor książki Od dobrego do wielkiego oraz Wielcy z wyboru

Zbyt często staramy się utrzymać w pracy status quo. Ta książka jest o tym, jak je rozbić.

̶  Seth Godin, autor światowych bestsellerów z zakresu marketingu

 

Kreatywność S.A. może być najważniejszą książką na temat zarządzania w historii.

̶  „Fast Company”

Ta książka to największy prezent, jaki mógł podarować czytelnikom Ed Catmull. To zbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bez względu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nie tylko o zarządzaniu.

̶  Piotr Jaworowski, Ars Thanea

 

Ed Catmull jest współzałożycielem Pixar Animation Studios i prezesem Pixar Animation oraz Disney Animation. Zdobył pięć Nagród Akademii Filmowej, w tym nagrodę imienia Gordona E. Sawyera za wkład w branżę filmową w dziedzinie grafiki komputerowej. Doktorat z zakresu informatyki uzyskał na Uniwersytecie Utah. Mieszka w San Francisco z żoną i dziećmi.

 

Amy Wallace jest dziennikarką, której artykuły publikowane były na łamach „GQ”, „Wired”, „The New Yorker”, „The New York Times Magazine”, „Esquire”, „Vanity Fair”, „Details”, „The Nation” oraz „Elle”. Pracowała jako reporterka i redaktorka w „Los Angeles Times”, prowadziła własną kolumnę w dziale biznesowym niedzielnego wydania „The New York Times”, a także zajmowała stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Los Angeles”.

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8231-525-7
Rozmiar pliku: 4,2 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij