- promocja
Kręć filmy, które wciągają! - ebook
Format ebooka:
MOBI
Format
MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników
e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i
tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji
znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Kręć filmy, które wciągają! - ebook
Filmy dzieli się na dobre i na takie, których nikt nie chce oglądać. Niestety, tych drugich powstaje znacznie więcej. O jakości filmu decyduje bowiem nie tyle jakość sprzętu, ile umiejętności, wiedza i talent jego twórcy. Oznacza to, że nawet amatorską kamerą można nakręcić dzieło, które przykuje uwagę widza aż do ostatniej sekundy. A warto się o to postarać, gdyż film jest medium o niezwykłej mocy: może nauczyć, zainspirować, doprowadzić do łez, może nawet zmienić bieg wydarzeń!
Trzymasz w ręku książkę, dzięki której szybko nauczysz się praktycznej strony sztuki filmowej. Ten świetnie napisany, pozbawiony zbędnych szczegółów przewodnik zawiera szereg cennych wskazówek, ćwiczeń, opisów technik, ostrzeżeń i spostrzeżeń. Niezależnie od tego, dlaczego chcesz nakręcić film i czego ma dotyczyć, musisz zainteresować widza i zapewnić mu rozrywkę. Książka zawiera 77 sposobów, aby ten właśnie cel osiągnąć. Jeśli nie masz czasu, aby zapoznać się ze wszystkimi przed pierwszym klapsem, skorzystaj z dwunastopunktowej ściągawki — Twoi widzowie to docenią!
Dzięki tej książce dowiesz się:
Steve Stockman swoją przygodę z mediami rozpoczął jako prezenter radiowy. Obecnie kieruje wytwórnią Custom Productions, Inc. z Los Angeles. Jest producentem, scenarzystą i reżyserem. Pracował nad setkami reklam, a także filmami krótkometrażowymi, serialami internetowymi, teledyskami i serialami telewizyjnymi. Jest scenarzystą, producentem i reżyserem nagrodzonego w 2007 roku filmu pełnometrażowego Two Weeks.
Trzymasz w ręku książkę, dzięki której szybko nauczysz się praktycznej strony sztuki filmowej. Ten świetnie napisany, pozbawiony zbędnych szczegółów przewodnik zawiera szereg cennych wskazówek, ćwiczeń, opisów technik, ostrzeżeń i spostrzeżeń. Niezależnie od tego, dlaczego chcesz nakręcić film i czego ma dotyczyć, musisz zainteresować widza i zapewnić mu rozrywkę. Książka zawiera 77 sposobów, aby ten właśnie cel osiągnąć. Jeśli nie masz czasu, aby zapoznać się ze wszystkimi przed pierwszym klapsem, skorzystaj z dwunastopunktowej ściągawki — Twoi widzowie to docenią!
Dzięki tej książce dowiesz się:
- jak powinien myśleć reżyser i jak należy zaplanować pracę nad filmem,
- do czego służy scenariusz i scenorys oraz kiedy są potrzebne,
- jak komponować pojedyncze kadry i cały film,
- jak kręcić filmy różnych gatunków i o różnym przeznaczeniu,
- jak montować filmy i jak zadbać o warstwę dźwiękową,
- co zrobić, aby Twój film był chętnie oglądany.
Weź kamerę i zrób świetny film!
Steve Stockman swoją przygodę z mediami rozpoczął jako prezenter radiowy. Obecnie kieruje wytwórnią Custom Productions, Inc. z Los Angeles. Jest producentem, scenarzystą i reżyserem. Pracował nad setkami reklam, a także filmami krótkometrażowymi, serialami internetowymi, teledyskami i serialami telewizyjnymi. Jest scenarzystą, producentem i reżyserem nagrodzonego w 2007 roku filmu pełnometrażowego Two Weeks.
Spis treści
- Wstęp. Nikt nie ogląda kiepskich filmów (1)
- Ściągawka. 12 sposobów, żeby od razu nakręcić lepszy film (8)
CZĘŚĆ 1. Myśl jak reżyser
- 1. Rozrywka to wszystko (20)
- 2. Bez pomysłu daleko nie zajdziesz (23)
- 3. Czy to naprawdę musi być film? (28)
- 4. Kreatywne pomysły na szybko (30)
- 5. Określ odbiorcę (34)
- 6. Zdecyduj, co chcesz opowiedzieć (37)
- 7. Myśl ujęciami (41)
- 8. Każdy kadr powinien opowiadać jakąś historię (46)
- 9. Streść się: zasada plastikowego pojemnika (49)
- 10. Pozostaw lekki niedosyt (52)
CZĘŚĆ 2. Przygotowanie - tajemnica sukcesu profesjonalisty
- 11. Pitching (56)
- 12. Wiedz, co kręcisz. Część I (59)
- 13. Wiedz, co kręcisz. Część II (62)
- 14. Kiedy potrzeba scenariusza? (64)
- 15. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, to się nie odzywaj (66)
- 16. Spontaniczność nie jest w cenie (69)
- 17. Planuj z listą ujęć (71)
CZĘŚĆ 3. Przygotowanie planu filmowego
- 18. Tworzenie scenorysu przy użyciu kamery (82)
- 19. Sam zdecyduj, kogo filmować (84)
- 20. Niech Twoja gwiazda zabłyśnie (w przenośni) (86)
- 21. Lokalizacja jest najważniejsza (89)
- 22. Użyj właściwej kamery (92)
- 23. O co naprawdę chodzi w kręceniu dobrych filmów (93)
CZĘŚĆ 4. Co zrobić, żeby dało się to oglądać
- 24. Montaż odbywa się w Twojej głowie (96)
- 25. Wyostrz swoje ujęcia (99)
- 26. Pobaw się kamerą (102)
- 27. Nagrywaj krótkie ujęcia (105)
- 28. Zoomuj nogami, nie obiektywem (107)
- 29. Jeśli nie widzisz ich tęczówek, to stoisz za daleko (109)
- 30. Wybierz kadr i nie ruszaj się (111)
- 31. Kiedy warto ruszać kamerą (115)
- 32. Niech stanie się światłość (118)
- 33. Nie ma być miło (121)
- 34. Niech Twoja gwiazda zabłyśnie (dosłownie) (123)
- 35. Pokaż, gdzie jesteśmy (125)
- 36. Baw się dobrze (128)
- 37. Nie toleruj słabych ujęć (130)
- 38. Zwróć uwagę na szczegóły (132)
- 39. Wykorzystaj pierwszy plan (135)
- 40. Zwróć uwagę na tło (137)
- 41. Spróbuj nagrywać pod innym kątem (138)
- 42. Trójpodział obrazu (141)
- 43. Oglądaj swoje nagrania (143)
- 44. Jeśli nie uda się za pierwszym podejściem, spróbuj coś innego (145)
- 45. Zdaj się na los (148)
- 46. Zadbaj o wyraźny dźwięk (150)
- 47. Używaj wielu kamer naraz (153)
- 48. Musisz kiedyś skończyć (156)
CZĘŚĆ 5. Gatunki filmowe i jak je kręcić
- 49. Jak nagrać najbardziej urocze dzieciaki na świecie (158)
- 50. Koniec z nudnymi filmami z wakacji (161)
- 51. Wesela i inne uroczystości (164)
- 52. Nagrywanie teledysku (168)
- 53. Autoprezentacje (171)
- 54. Wywiady i monologi (174)
- 55. Tyrady na vlogach (179)
- 56. Popisowe akcje (181)
- 57. Filmy oparte na scenariuszu (183)
- 58. Instruktaż (186)
- 59. Kręcenie stuprocentowo skutecznych virali (189)
- 60. Promocja produktów i usług (191)
CZĘŚĆ 6. Po zakończeniu zdjęć
- 61. Podstawy montażu. Część I (196)
- 62. Podstawy montażu. Część II (198)
- 63. Zastosuj kompozycję klamrową (202)
- 64. Czytelność jest kluczowa (206)
- 65. Efekty przejść traktuj z rezerwą (209)
- 66. W razie wątpliwości wycinaj jak leci (212)
- 67. Zaczynaj późno, kończ wcześnie (215)
- 68. Efekty dźwiękowe (219)
- 69. Muzyka (221)
- 70. Nie przesadzaj z efektami graficznymi (223)
- 71. Lukrowanie tortu (226)
CZĘŚĆ 7. Kiedy trzeba skończyć
- 72. Kiedy zaprezentować swoje dzieło (230)
- 73. Komu zaprezentować swoje dzieło (232)
- 74. Jak odnosić się do uwag (235)
- 75. Dzieło nigdy nie jest ukończone (238)
- 76. Czy to już sztuka? (239)
- 77. Słowo na koniec (241)
DODATEK
- Dołącz do Wyższej Szkoły Filmowej w Sieci (242)
- Skorowidz (249)
Kategoria: | Grafika komputerowa |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-2703-0 |
Rozmiar pliku: | 9,5 MB |