- W empik go
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce - ebook
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce - ebook
W opracowaniu zanalizowano zmiany opinii publicznej oraz jej wpływ na decyzje wyborcze elektoratu. Analiza obejmowała wybory parlamentarne i prezydenckie po roku 1989. Celem przyświecającym autorom było wykazanie, dzięki identyfikacji technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych, że odpowiednio dobrana strategia budowania wizerunku, właściwa z punktu widzenia konkretnego kandydata i okoliczności, stanowi istotny czynnik sukcesu wyborczego.
Zasadniczą część opracowania stanowi analiza procesu budowania wizerunku kandydatów podczas wyborów prezydenckich w 2015 roku ze względu na dużą różnorodność ubiegających się o to stanowisko i prezentowanych przez nich postaw.
Spis treści
Wykaz użytych skrótów
Wstęp
1. Rozwój demokracji na świecie
- 1.1. Pojęcie demokracji
- 1.2. Teorie demokracji
- 1.3. Historia rozwoju demokracji
- 1.4. Rodzaje systemów demokratycznych i ich skuteczność
2. Public relations jako podstawowy element tworzenia wizerunku
- 2.1. Istota, cele i funkcje współczesnego public relations
- 2.2. Metody oddziaływania public relations
- 2.3. Budowanie wizerunku jako cel public relations
- 2.4. Public relations a propaganda
3. Kierunki ewolucji opinii publicznej w Polsce
- 3.1. Pojęcie i rola badań opinii publicznej
- 3.2. Analiza wyników wyborów parlamentarnych i prezydenckich przeprowadzonych w Polsce po 1989 roku
- 3.3. Wnioski dotyczące kierunków ewolucji opinii publicznej w Polsce
4. Kreowanie wizerunku kandydata na urząd Prezydenta RP – potencjalne kierunki
- 4.1. Analiza skuteczności budowania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku
- 4.2. Podsumowanie strategii budowania wizerunków kandydatów w wyborach prezydenckich 2015 roku
Zakończenie
Bibliografia
Indeks
Kategoria: | Nauki społeczne |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-65648-98-3 |
Rozmiar pliku: | 1,9 MB |