Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
27 sierpnia 1919
39,27
3927 pkt
punktów Virtualo

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce - ebook

W opracowaniu zanalizowano zmiany opinii publicznej oraz jej wpływ na decyzje wyborcze elektoratu. Analiza obejmowała wybory parlamentarne i prezydenckie po roku 1989. Celem przyświecającym autorom było wykazanie, dzięki identyfikacji technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych, że odpowiednio dobrana strategia budowania wizerunku, właściwa z punktu widzenia konkretnego kandydata i okoliczności, stanowi istotny czynnik sukcesu wyborczego.
Zasadniczą część opracowania stanowi analiza procesu budowania wizerunku kandydatów podczas wyborów prezydenckich w 2015 roku ze względu na dużą różnorodność ubiegających się o to stanowisko i prezentowanych przez nich postaw.

Spis treści

Wykaz użytych skrótów
Wstęp
1. Rozwój demokracji na świecie

  • 1.1. Pojęcie demokracji
  • 1.2. Teorie demokracji
  • 1.3. Historia rozwoju demokracji
  • 1.4. Rodzaje systemów demokratycznych i ich skuteczność

2. Public relations jako podstawowy element tworzenia wizerunku

  • 2.1. Istota, cele i funkcje współczesnego public relations
  • 2.2. Metody oddziaływania public relations
  • 2.3. Budowanie wizerunku jako cel public relations
  • 2.4. Public relations a propaganda

3. Kierunki ewolucji opinii publicznej w Polsce

  • 3.1. Pojęcie i rola badań opinii publicznej
  • 3.2. Analiza wyników wyborów parlamentarnych i prezydenckich przeprowadzonych w Polsce po 1989 roku
  • 3.3. Wnioski dotyczące kierunków ewolucji opinii publicznej w Polsce

4. Kreowanie wizerunku kandydata na urząd Prezydenta RP – potencjalne kierunki

  • 4.1. Analiza skuteczności budowania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku
  • 4.2. Podsumowanie strategii budowania wizerunków kandydatów w wyborach prezydenckich 2015 roku

Zakończenie
Bibliografia
Indeks

Kategoria: Politologia
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-65648-98-3
Rozmiar pliku: 1,9 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij