Krótki kurs. Design - ebook
Krótki kurs. Design - ebook
Seria KRÓTKI KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Autorzy, będący ekspertami w danej dziedzinie, omawiają z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje, a przez to sprawiają, że tematy trudne stają się przystępne. To przewodnik po najważniejszych informacjach dotyczących designu. Czytelnik dowie się z niego: • Jak rozumieć design w ujęciu całościowym, przeciwstawiając się powszechnemu przekazowi medialnemu, który sprowadza go do roli drugoplanowej, czysto dekoracyjnej? • Jak definiować design biorąc pod uwagę, że słowo to ma wiele poziomów znaczeniowych i samo w sobie jest źródłem zamieszania? • Co wiemy o pierwotnych innowacjach i jak wpływają one na to, co kreujemy dziś? • Jak mocno odczuwamy wpływ wartości kulturowych, który ujawnia się w projektowanych obiektach? • Czy zawsze projektanci przez design mogą dążyć do wyrażania swojej specyficznej osobowości i swojej kreatywności? • Jaki wpływ ma otoczenie na wzorce korzystania z przedmiotów i jak je kreować? • Jak można zaangażować potencjalnych użytkowników projektowanych przedmiotów? • Z jakimi wyzwaniami trzeba się liczyć nadążając za postępem technologicznym? • Czy globalizacja jest zagrożeniem dla designu?
Kategoria: | Ekonomia |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-01-22295-6 |
Rozmiar pliku: | 7,7 MB |