Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów - ebook
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów - ebook
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y.
Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...
... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.
Spis treści
Od autora (5)
- Księga Adsów (5)
- Księga Adsów i Księga Adsów 2.0 (8)
- Baza Wiedzy (9)
Rozdział 1. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału (11)
- 1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
- 1.2. Reklama na Facebooku dla żółtodziobów (13)
Rozdział 2. Kontekst social mediów 2019/2020 (19)
- 2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór kanału (19)
- 2.2. Zły wpływ psychologiczny na ludzi (22)
- 2.3. Silne i słabe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium (25)
- 2.4. Czas i pieniądze - dwie waluty Facebooka (31)
- 2.5. Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa od roku do trzech lat (34)
Rozdział 3. Planowanie i strategia (41)
- 3.1. Strategia - komu to potrzebne (41)
- 3.2. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony (43)
- 3.3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka (60)
- 3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
- 3.5. Praca na harmonogramie treści (72)
- 3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)
Rozdział 4. Cel i struktura kampanii (99)
- 4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
- 4.2. 59 pomysłów na cele reklamowe (108)
- 4.3. Wyznaczanie KPI (114)
- 4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców (119)
- 4.5. Struktura kampanii i CBO (123)
Rozdział 5. Zestaw reklam (129)
- 5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+ kampanie międzynarodowe) (129)
- 5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
- 5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing (143)
- 5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
- 5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia (147)
- 5.6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania (151)
- 5.7. Dobór umiejscowienia (159)
- 5.8. Budżet i harmonogram (164)
- 5.9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe (168)
Rozdział 6. Reklama (kreacja) (173)
- 6.1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu (173)
- 6.2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM (176)
- 6.3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie (181)
- 6.4. Wywołanie akcji - projektowanie CTA (185)
- 6.5. ABC copywritingu. Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)
Rozdział 7. Bonusy (203)
- 7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i płatności klientów (203)
- 7.2. Rozliczenia i metody płatności (205)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-7579-6 |
Rozmiar pliku: | 5,3 MB |