Facebook - konwersja

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Format:
EPUB
Data wydania:
18 marca 2015
39,90
3990 pkt
punktów Virtualo

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
  • Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.
Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.

To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.

Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.

Spis treści

Przedmowa (7)

Wstęp (11)

Rozdział 1. Dlaczego model Customer Development jest niezbędny? (21)

Rozdział 2. Od czego zacząć? (37)

Rozdział 3. Z kim powinienem rozmawiać? (49)

Rozdział 4. Czego powinienem się dowiedzieć? (79)

Rozdział 5. W teren! (101)

Rozdział 6. Jak wygląda potwierdzona hipoteza? (125)

Rozdział 7. Jakiego rodzaju minimalnie satysfakcjonujący produkt powinienem zbudować? (151)

Rozdział 8. Jak działa model Customer Development, gdy masz już klientów? (171)

Rozdział 9. Model Customer Development w trybie ciągłym (203)

Dodatek A Skuteczne pytania (217)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-9154-8
Rozmiar pliku: 3,5 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij