- promocja
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook
Znaj klienta swego
- Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
- Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
- Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
- Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
- Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.
To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.
Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.
Spis treści
Przedmowa (7)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Dlaczego model Customer Development jest niezbędny? (21)
Rozdział 2. Od czego zacząć? (37)
Rozdział 3. Z kim powinienem rozmawiać? (49)
Rozdział 4. Czego powinienem się dowiedzieć? (79)
Rozdział 5. W teren! (101)
Rozdział 6. Jak wygląda potwierdzona hipoteza? (125)
Rozdział 7. Jakiego rodzaju minimalnie satysfakcjonujący produkt powinienem zbudować? (151)
Rozdział 8. Jak działa model Customer Development, gdy masz już klientów? (171)
Rozdział 9. Model Customer Development w trybie ciągłym (203)
Dodatek A Skuteczne pytania (217)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-9154-8 |
Rozmiar pliku: | 3,5 MB |