Lepiej i szybciej. Sprawdzona ścieżka do najlepszych pomysłów - ebook
Lepiej i szybciej. Sprawdzona ścieżka do najlepszych pomysłów - ebook
Tę niezwykle inspirującą książkę przeczytasz z prawdziwą przyjemnością. Informacje o neurologicznych wzorcach zachowań prowadzących do tworzenia nowych idei oparto na solidnych badaniach naukowych, a z fascynujących historii wielu niezwykłych ludzi wyciągnięto bardzo praktyczne wnioski. Jednak największą wartością książki są idee — przedstawiono tu wzorce, takie jak choćby sześć schematów okazji, dzięki którym będziesz w stanie wykorzystać swoje możliwości w zupełnie inny sposób i na całkowicie innym poziomie.
Dowiedz się:
- w jakie pułapki wpada farmer,
- jak działa instynkt myśliwego i jak go w sobie rozbudzić,
- dlaczego chaos jest ojcem odwagi, a twarde dziewczyny noszą spódnice,
- jak działają wzorce, takie jak konwergencja, dywergencja, akceleracja i inne,
- na które branże warto zwracać uwagę.
Przebudź się! Zapoluj! Pochwyć zdobycz i rozwiń skrzydła!
Jeremy Gutsche jest kanadyjskim ekspertem w dziedzinie innowacyjności, przedsiębiorcą i autorem kilku popularnych książek. Jest założycielem i dyrektorem generalnym serwisu Trendhunter, witryny dotyczącej identyfikowania trendów. Gutsche często bierze udział w konferencjach, a jego opinie są cytowane przez takie media, jak The Economist, Fox Business, CBC News czy Entertainment Tonight.
„Najnowsza książka Jeremy’ego Gutsche’a to prawdziwy skarb. Opierając się na rozlicznych badaniach i posługując wspaniałymi historiami, Gutsche pokazuje nam, w jaki sposób unikać pułapek, które hamują rozwój oraz przedstawia inteligentne i użyteczne narzędzia, które pomogą nam szybciej i lepiej rozwijać przełomowe idee.”
Daniel H. Pink, autor bestsellerów Jak być dobrym sprzedawcą oraz Drive z listy „New York Times”
„Książka, która od razu staje się klasyką! Jeremy proponuje niezwykle inspirującą, opartą na dogłębnych badaniach naukowych książkę, którą najpierw pochłoniesz, a następnie przeczytasz jeszcze raz, uważnie ją studiując. Szczęśliwcy, którzy ją przeczytają, otworzą niezliczone nowe firmy i przeżyją mnóstwo wspaniałych przygód.”
Seth Godin, autor bestsellerów, m.in. Fioletowa krowa
„Gutsche trafia tą książką w samo sedno. Dzięki niej poznasz kilka neurologicznych nawyków, dzięki którym przyspieszysz sukces i staniesz się jednym z największych innowatorów naszych czasów.”
Guy Kawasaki, były Chief Evangelist w firmie Apple, obecnie Chief Evangelist w Canva, autor bestsellerowej książki Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
„Lepiej i szybciej przykuła moją uwagę od pierwszej strony. Przedstawione tu przykłady i wciągający styl pisania sprawiają, że książkę czyta się z prawdziwą przyjemnością. Jednak najważniejsze są w niej niezwykle istotne i praktyczne idee. Kontrast między farmerami, a myśliwymi oraz sześć schematów okazji to prawdziwe perełki. Kup tę książkę, przeczytaj ją i przekaż cenną wiedzę innym — będziesz naprawdę zadowolony.”
Robert I. Sutton, profesor Uniwersytetu Stanforda, współautor książki Dobry szef, zły szef
„Horyzonty nauki właśnie uległy poszerzeniu. Książka Jeremy’ego Gutsche’a przedstawia fascynujące historie i wnioski, które pozwolą Ci przenieść swój biznes na następny poziom.”
Sally Hogshead, autorka bestsellerów według „New York Timesa”, How the World Sees You oraz Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzenie zachwytu
„Gutsche zmusza nas do pełniejszego wykorzystania naszego potencjału. Dzięki tej książce ujrzymy siłę idei w całkiem nowym świetle.”
Scott Belsky, założyciel i prezes Behance, autor bestsellera „Wall Street Journal”, Realizacja genialnych pomysłów
Spis treści
Prolog (7)
CZĘŚĆ I. PRZEBUDZENIE
Rozdział 1. Myśliwy i farmer (15)
Rozdział 2. Pułapki farmera kontra instynkt myśliwego (23)
Rozdział 3. Jak wychować myśliwego (51)
CZĘŚĆ II. POLOWANIE
ROZDZIAŁ 4. Wykorzystuj siłę rozpędu (63)
Rozdział 5. Konwergencja (67)
Rozdział 6. Dywergencja (91)
Rozdział 7. Cykliczność (115)
Rozdział 8. Zmiana kierunku (135)
Rozdział 9. Redukcja (151)
Rozdział 10. Akceleracja (167)
CZĘŚĆ III. POCHWYCENIE ZDOBYCZY
Rozdział 11. Tereny łowieckie (189)
Rozdział 12. Spojrzenie na poszczególne branże (201)
Podsumowanie (229)
Dodatek: Studia przypadków (231)
- Jak otworzyć restaurację w 30 dni (231)
- Jak wyedukować świat (240)
Podziękowania (249)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-2809-9 |
Rozmiar pliku: | 2,2 MB |