Facebook - konwersja

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi - ebook

Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-283-6764-7
Język:
Polski
Data wydania:
28 stycznia 2020
Rozmiar pliku:
3,4 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
54,90
Cena w punktach Virtualo:
5490 pkt.

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi - opis ebooka

Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś

Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.

A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.

Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka – czołowa postać employer brandingu w Polsce – żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia.

Zajrzyj na http://lepszypracodawca.pl/ 

 


Spis treści


 



Od czego to się zaczęło 9



 



Rozdział 1. Rynek pracy potrzebuje prawdy 13




  • 1.1. Pierwsze rymy o autentycznej komunikacji 15

  • 1.2. Komu ufają kandydaci i pracownicy 21

  • 1.3. Jawność wynagrodzeń i inne trudne sprawy 25

  • 1.4. Autentyczna synergia marek 30

  • 1.5. Pracodawca to ja i Ty 38



Rozdział 2. Autentyczny employer branding 41




  • 2.1. Anielskie skrzydło pracodawców 43

  • 2.2. Czym naprawdę jest autentyczne EB 45

  • 2.3. Luka wartości 46

  • 2.4. Wszyscy jesteśmy kandydatami 47

  • 2.5. Rynek pracownika, którego nigdy nie będzie 49



Rozdział 3. Ludzie, których nie widać 53




  • 3.1. Sposób na pokoleniowe iluzje 55

  • 3.2. Praca nie do pojęcia dla rodziców 59

  • 3.3. Ageizm kontra Aktywni Seniorzy 63

  • 3.4. (Nie)zwykła niepełnosprawność 67

  • 3.5. Pracownik z chorobą nowotworową 69

  • 3.6. Mama też może pracować 70

  • 3.7. Test na odpowiedzialność 72



Rozdział 4. Wielka moc mikrodoświadczeń 73




  • 4.1. Candidate experience, czyli wrażenia z rekrutacji 75

  • 4.2. Employee experience, czyli wrażenia Twoich pracowników 92

  • 4.3. Candidate & employee experience w praktyce 106

  • 4.4. Zaskakujące wnioski i błyskawiczne efekty 115



Rozdział 5. Culture thinking 117




  • 5.1. Kultura, której nie rozumiemy 119

  • 5.2. Od culture fit do culture add 123

  • 5.3. Jak sprawdzić, czy ludzie pasują do organizacji? 124

  • 5.4. Dlaczego ludzie angażują się w naszą kulturę? 126

  • 5.5. Kultura rekrutacyjna i zaangażowanie w candidate journey 130



Rozdział 6. Strategia EB z elementami design thinking 137




  • 6.1. Strategia potrzebna od zaraz 139

  • 6.2. Wykorzystaj design thinking 144

  • 6.3. Zrozum kontekst 152

  • 6.4. Celuj w potrzeby biznesu 162

  • 6.5. Odkryj prawdę o swoich odbiorcach 165

  • 6.6. Wybierz mądrze EVP 179

  • 6.7. Znajdź pomysł na employer branding 188

  • 6.8. Przygotuj skuteczny i realny media plan 194

  • 6.9. Wykorzystaj synergię marek 197

  • 6.10. Określ wskaźniki, budżet i realność planów 205

  • 6.11. Testuj i wyciągaj wnioski 208



Rozdział 7. Pracodawca, agencja pracy i współmarka 211




  • 7.1. Wizerunek agencji 213

  • 7.2. Wykorzystaj nowy model współpracy 215

  • 7.3. Podwójna rola, podwójna odpowiedzialność 216



Rozdział 8. Człowiek, zespół i społeczność 223




  • 8.1. Pomysł, który zmienił rynek HR 225

  • 8.2. Od projektu do społeczności 227

  • 8.3. Ile może jeden człowiek 229



A co, jeśli się uda? 235



Dziękuję za to, że pomogliście mi zacząć i skończyć 237



BESTSELLERY