Facebook - konwersja
  • promocja

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
17 czerwca 2018
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook

Twórz logotypy, które rzucają na kolana!

  • Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
  • Gdzie szukać twórczych inspiracji?
  • Jak negocjować z klientami?

Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.

Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.

  • Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a.
  • Zasady wyceniania projektów.
  • Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
  • Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
  • Analiza kultowych projektów.
  • Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
  • Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
  • Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.

Zrób logo, które stanie się kultowe!


David Airey - niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida -identitydesigned.com - każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.

Spis treści

Wprowadzenie (XII)

CZĘŚĆ I ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI

Rozdział 1. Jesteśmy otoczeni (2)

Rozdział 2. Chodzi o to, co chcesz przekazać (6)

  • Oryginalny produkt tylko z tym podpisem (7)
  • Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy (8)
  • Na oczach milionów (9)
  • Tylko za zgodą królowej (10)
  • Symbole nie znają granic (11)
  • Projektowanie wizerunku jako element języka (13)
  • O znaczeniu wizerunku marki raz jeszcze (21)

Rozdział 3. Elementy kultowych projektów (22)

  • Nie komplikuj (22)
  • Trafność (24)
  • Czerpanie z tradycji (28)
  • Wyjątkowość (29)
  • Logo powinno zapadać w pamięć (34)
  • Małe jest piękne (35)
  • Skoncentruj się na jednym aspekcie (37)
  • Siedem składników Twojego popisowego dania (38)
  • Pamiętaj, że zasady są po to, aby je łamać (39)

CZĘŚĆ II PROCES PROJEKTOWANIA

Rozdział 4. Podstawy (42)

  • Pozbądź się tremy (42)
  • Wszystko zależy od wytycznych projektu (43)
  • Gromadzenie informacji wstępnych (44)
  • Informacje szczegółowe (44)
  • Słów kilka na temat decydentów (45)
  • Daj klientowi czas na odpowiedź... (45)
  • ...dbaj jednak o to, aby dialog przebiegał zgodnie z zasadami (45)
  • Czas na zadanie domowe (46)
  • Opracowywanie wytycznych projektu (46)
  • Misja i cele kluczem do sukcesu (47)
  • Badania terenowe na ratunek (50)
  • Wcielanie w życie szczegółów ustalonych z klientem (54)
  • Wybór przymiotników zaproponowanych przez klienta (56)

Rozdział 5. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem (60)

  • Argumenty przemawiające za rebrandingiem (60)
  • Byle nie przedobrzyć (61)
  • Odpowiedź znajdziesz często w wywiadzie zogniskowanym (62)
  • Od wizerunku korporacyjnego do wizerunku bliskiego (63)
  • A może wystarczy poprawić to i owo? (66)
  • Łączenie elementów (70)
  • Nie zapomnij o manierach (71)

Rozdział 6. Wycena projektu (72)

  • Najpierw porozmawiaj, potem podaj cenę (72)

Rozdział 7. Od ołówka do PDF-a (81)

  • Mapy myślowe (81)
  • Szkicownik - rzecz absolutnie niezbędna (86)
  • Dziesiąte przykazanie (89)
  • Definiowanie ubezpieczeń (93)
  • Międzynarodowy komunikat (96)
  • Raz szybciej, raz wolniej (97)
  • Zbyt wiele pomysłów (102)
  • Czerń i biel przed kolorem (103)
  • Znaczenie kontekstu (105)
  • Pióro mocniejsze od myszy (108)

Rozdział 8. Sztuka prowadzenia rozmów (110)

  • Kontaktuj się z decydentami (111)
  • Zasada nr 1: współpracuj z osobą kontaktową (115)
  • Zasada nr 2: unikaj pośrednictwa i mediacji (117)
  • Zasada nr 3: przejmij kontrolę (119)
  • Zasada nr 4: utrzymuj zaangażowanie komitetu (121)
  • Nie zapomnij mniej obiecać, a potem przekroczyć oczekiwania (123)
  • Zapomnij o swoim ego (128)

CZĘŚĆ III NAPRZÓD

Rozdział 9. Utrzymywanie motywacji (132)

  • Nigdy nie przestawaj się uczyć (132)
  • Wyprzedzaj innych o cztery lata (134)
  • Zrób coś ważnego (134)
  • Odejdź od komputera (138)
  • Twórz dla siebie (138)
  • Stwórz coś nowego (138)
  • Pamiętaj o początkach (139)
  • Znajdź w sobie nieukojone pragnienie (140)
  • Nie przepracowuj się (140)
  • Nie ustawaj w zadawaniu pytań (144)
  • Wstań z łóżka prawą nogą i pozostań na niej (144)
  • Znajdź płaszczyznę porozumienia (144)
  • Gdy zbliża się termin (145)
  • Myśl lateralnie (151)
  • Lepiej się komunikuj (151)
  • Kontroluj swoje oczekiwania (152)
  • Nigdy nie przestawaj projektować (152)
  • Bądź szczęśliwy (152)
  • Nie wszyscy mają tyle szczęścia (153)

Rozdział 10. Odpowiedzi na Twoje pytania (154)

  • Problemy z oryginalnością pomysłów (154)
  • Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt (155)
  • Prawo do korzystania z logo (156)
  • Problemy komunikacyjne (156)
  • Jak sfinalizować transakcję (157)
  • Klienci zagraniczni (158)
  • Ile koncepcji? (158)
  • Rodzina i przyjaciele (160)
  • Poprawianie projektów (161)
  • Ramy czasowe projektów (161)
  • Badanie konkurentów klienta (162)
  • Najgorszy projekt, najgorszy klient (162)
  • Co jest czyje? (162)
  • Kontrolowanie ilości pracy (163)

Rozdział 11. 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo (164)

  • 1. Zadawaj klientom pytania (164)
  • 2. Myśl jasno (164)
  • 3. Przygotuj się na niespodziewane okoliczności (164)
  • 4. Logo nie musi informować o tym, czym zajmuje się firma (165)
  • 5. Symbol nie jest niezbędnym elementem logo (165)
  • 6. Jeden element zapadający w pamięć (166)
  • 7. Nie zapominaj o szkicowniku (166)
  • 8. Trendy zostaw przedstawicielom świata mody (166)
  • 9. Sięgaj po banały (167)
  • 10. Pracuj w czerni i bieli (167)
  • 11. Pamiętaj o trafności (167)
  • 12. Uważaj na koszty druku (167)
  • 13. Bądź konsekwentny (168)
  • 14. Dopasuj czcionkę do symbolu (168)
  • 15. Stosuj podpisy (168)
  • 16. Przedstaw wersję jednokolorową (168)
  • 17. Zwracaj uwagę na kontrast (168)
  • 18. Testuj wiele różnych rozmiarów (170)
  • 19. Odwróć kolorystykę (170)
  • 20. Odwróć projekt do góry nogami (170)
  • 21. Ważny jest materiał (170)
  • 22. Zastanów się nad rejestracją logo jako znaku towarowego (171)
  • 23. Nie obawiaj się błędów (171)
  • 24. Zachowaj elastyczność (171)
  • 25. Logo to nie marka (172)
  • 26. Pamiętaj, że projektowanie to proces dwukierunkowy (172)
  • 27. Zróżnicowanie to podstawa (172)
  • 28. Świadomość kulturowa (172)
  • 29. Wspomagaj rozpoznawalność (172)
  • 30. Przedstaw kontekst (173)
  • 31. Spraw, by inni się uśmiechali (173)

Rozdział 12. Logo to nie wszystko (176)

  • Pyszne marzenie (176)
  • Przyczyna i skutek (186)
  • Diabeł tkwi w szczegółach (194)
  • Szczęścia nie kupisz, ale kupisz herbatę (202)
  • Pod powierzchnią wody (206)

Dodatek A Polecana lektura (220)

INDEKS. Szukasz czegoś? (222)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-4743-4
Rozmiar pliku: 19 MB

BESTSELLERY

Kategorie: