- W empik go
Lust for Darkness - poradnik do gry - ebook
Lust for Darkness - poradnik do gry - ebook
Niniejszy poradnik to kompletny opis przejścia gry Lust for Darkness - dowiesz się tu jak przejść produkcje oraz odkryjesz wszystkie sekrety i zagadki. Dzięki solucji przebrniesz przez najtrudniejsze etapy rozgrywki i poznasz tajemnice przygotowane przez twórców. Nasz poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia całej gry i spis wszystkich zagadek, a także kilka porad na start oraz rozdział poświęcony sterowaniu i wymaganiom sprzętowym.
Kilka pożytecznych wskazówek pozwoli ci zrozumieć podstawowe mechaniki rozgrywki i zminimalizuje szansę na niepowodzenie. Nasze porady pozwalają na wstępne zapoznanie się z produkcją i łatwiejsze zrozumienie zasad świata gry - dzięki temu unikniesz częstych powrotów do punktów kontrolnych.
Nasz szczegółowy opis przejścia pomoże ci ukończyć mroczną historię Jonathana i Amandy. Dowiesz się jak rozwiązać zagadki czy jak omijać przeciwników. Razem z poradnikiem bezproblemowo odnajdziesz się w tajemniczym świecie gry. Dowiesz się jak poradzić sobie w posiadłości Yelvertonów oraz w innym wymiarze zamieszkanym przez zmutowane istoty.
Poradnik do Lust for Darkness to przede wszystkim rozbudowana solucja, która wskaże wszystkie sekrety i znajdźki, a także pozwoli rozwiązać wszelkie zagadki. Mnóstwo obrazków pomoże odnaleźć się w mrocznym świecie gry.
Lust for Darkness - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Dom Jonathana i Amandy (Opis przejścia)
- Prolog (Opis przejścia)
- Finał (Aneks)
- Wymiar Lusst'ghaa (Aneks)
- Posiadłość Yelvertonów (Aneks)
- Maska z innego wymiaru (Aneks)
- Zagadki (Aneks)
- Pokój z symbolem korony (Aneks)
- Sterowanie (Aneks)
- Wymagania sprzętowe (Aneks)
Spis treści
-Lust for Darkness - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Zagadki w Lust for Darkness
-Opis przejścia
-Prolog, więzienie - solucja Lust for Darkness
-Dom Jonathana i Amandy - solucja Lust for Darkness
-Ogród posiadłości Yelvertonów - solucja Lust for Darkness
-Posiadłość Yelvertonów, solucja
-Maska z innego wymiaru, solucja Lust for Darkness
-Pokój z symbolem korony, solucja Lust for Darkness
-Wymiar Lusst'ghaa, solucja Lust for Darkness
-Finał gry, solucja Lust for Darkness
-Aneks
-Sterowanie w Lust for Darkness
-Wymagania sprzętowe w Lust for Darkness
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8112-547-5 |
Rozmiar pliku: | 4,9 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stronie
www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1895
[email protected] treści
Lust for Darkness - poradnik do gry
Poradnik do gry
Zagadki w Lust for Darkness
Opis przejścia
Prolog, więzienie - solucja Lust for Darkness
Dom Jonathana i Amandy - solucja Lust for Darkness
W PEŁNEJ WERSJI DOSTĘPNE RÓWNIEŻ:
Ogród posiadłości Yelvertonów - solucja Lust for Darkness
Posiadłość Yelvertonów, solucja
Maska z innego wymiaru, solucja Lust for Darkness
Pokój z symbolem korony, solucja Lust for Darkness
Wymiar Lusst'ghaa, solucja Lust for Darkness
Finał gry, solucja Lust for Darkness
Aneks
Sterowanie w Lust for Darkness
Wymagania sprzętowe w Lust for DarknessLust for Darkness - poradnik do gry
Niniejszy poradnik to kompletny opis przejścia gry Lust for Darkness - dowiesz się tu jak przejść produkcje oraz odkryjesz wszystkie sekrety i zagadki. Dzięki solucji przebrniesz przez najtrudniejsze etapy rozgrywki i poznasz tajemnice przygotowane przez twórców. Nasz poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia całej gry i spis wszystkich zagadek, a także kilka porad na start oraz rozdział poświęcony sterowaniu i wymaganiom sprzętowym.
Porady na start
Kilka pożytecznych wskazówek pozwoli ci zrozumieć podstawowe mechaniki rozgrywki i zminimalizuje szansę na niepowodzenie. Nasze porady pozwalają na wstępne zapoznanie się z produkcją i łatwiejsze zrozumienie zasad świata gry - dzięki temu unikniesz częstych powrotów do punktów kontrolnych.
1. Słyszysz niepokojący dźwięk i widzisz pulsujący ekran? Uciekaj! Zbliżający się przeciwnik jest poprzedzony dziwnym i gwałtownym dźwiękiem oraz pulsującym ekranem. Jeśli się to pojawi, lepiej uciekaj, bo trafienie przez wroga oznacza porażkę i powrót do ostatniego punktu kontrolnego.
2. Pamiętaj o skradaniu. Ciche poruszanie się znacząco zmniejsza szansę na wykrycie przez przeciwnika. Skorzystaj też z obiektów otoczenia - jeśli wróg zbliża się niepokojąco blisko to schowaj się za filarem czy meblem.
3. Długie korzystanie z maski doprowadza do porażki. W pewnym etapie rozgrywki (a dokładnie w części 4 naszej solucji) zdobędziesz maskę, która ułatwia poruszanie po innym wymiarze. Dzięki niej ujrzysz mosty czy przejścia, ale musisz pamiętać, że maska może doprowadzić Jonathana do szaleństwa - wtedy zostaniesz cofnięty do ostatniego punktu kontrolnego. Załóż maskę, skorzystaj z przejścia lub mostu, a następnie od razu ją ściągnij.
4. Nie oglądaj przedmiotów przy okultystach. Mając przebranie (które zdobędziesz w części 2 naszej solucji) możesz swobodnie poruszać się po posiadłości Yelvertonów, ale oglądanie przedmiotów przy okultystach prowadzi do wykrycia, co wiąże się z przegraną i powrotem do ostatniego punktu kontrolnego.
Solucja
Nasz szczegółowy opis przejścia pomoże ci ukończyć mroczną historię Jonathana i Amandy. Dowiesz się jak rozwiązać zagadki czy jak omijać przeciwników. Razem z poradnikiem bezproblemowo odnajdziesz się w tajemniczym świecie gry. Dowiesz się jak poradzić sobie w posiadłości Yelvertonów oraz w innym wymiarze zamieszkanym przez zmutowane istoty.
1. Prolog - jak wydostać się z więzienia?
2. Część 1 - co stało się z Amandą? Dom Jonathana i Amandy.
3. Część 2 - jak dostać się do posiadłości Yelvertonów? Ogród posiadłości Yelvertonów.
4. Część 3 - rozkoszna ceremonia. Posiadłość Yelvertonów.
5. Część 4 - podróż do innego wymiaru.
6. Część 5 - pokój z symbolem korony
7. Część 6 - wymiar Lusst'ghaa
8. Część 7 - finał
9. Zagadki - zestawienie wszystkich zagadek występujących w grze
Aneks
Dział Aneks jest poświęcony technicznej stronie rozgrywki - znajdziecie tu istotne informacje o tytule. Wymagania sprzętowe pozwolą upewnić się, że gra będzie działać na waszym sprzęcie, a opis sterowania pozwala szybko odnaleźć się w produkcji.
1. Sterowanie - jak poruszać się postacią?
2. Wymagania sprzętowe - czy Lust for Darkness mi pójdzie?
O grze Lust for Darkness
Lust for Darkness to horror psychologiczny stworzony przez niezależne studio Movie Games. Głównym bohaterem rozgrywki jest Jonathan Moon, który otrzymuje tajemniczy list od swojej żony i wyrusza na jej poszukiwania. Zgodnie ze wskazówkami, trafia do ponurej posiadłości Yelvertonów, gdzie odkrywa okultystyczną organizację nastawioną na cielesne rozkosze. Rozgrywka opiera się na przemierzeniu mrocznej siedziby kultu oraz wymiaru zamieszkanego przez zmutowane istoty.Poradnik do gry
Zagadki w Lust for Darkness
Niniejsza strona zawiera wszystkie zagadki, które będziesz musiał rozwiązać podczas rozgrywki w Lust for Darkness. Zostały one podzielone na części użyte w opisie przejścia gry.
- Zagadka ze szkatułką w pokoju Amandy
- Zagadka z zamkniętym przejściem
- Zagadka jak wydostać się ze schowka?
- Zagadka w zamkniętym przejściem w wymiarze Lusst'ghaa
- Zagadka z układaniem obrazków
- Zagadka z zamkniętym przejściem pod koniec gry
Zagadka ze szkatułką w pokoju Amandy
W trzecim etapie gry dotrzesz do pokoju Amandy w posiadłości Yelvertonów. Będziesz musiał otworzyć szkatułkę leżącą na stoliku przy łóżku.
Do otwarcia wymagane jest odpowiednie ułożenie trzech okręgów. Musisz je ułożyć tak, aby symbole się połączyły - powyższy obrazek pokazuje poprawną kombinacje.
Zagadka z zamkniętym przejściem
W czwartym etapie rozgrywki trafisz do innego wymiaru. Podczas eksploracji dotrzesz do miejsca na powyższym obrazku. Znajduje się tutaj zamknięte przejście - aby je otworzyć musisz znaleźć cztery elementy mechanizmu, a następnie ułożyć je w odpowiedni sposób. Pierwsza część znajduje się od razu po prawej stronie od wejścia.
Druga część znajduje się na prawo od zamkniętych drzwi.
Tuż obok znajduje się trzecia część.
Z kolei ostatnią część znajdziesz na lewo od zamkniętego przejścia. Mając wszystkie części możesz udać się do zamkniętego przejścia i je aktywować. Postać włoży tam mechanizm, ale musisz jeszcze ułożyć go w odpowiedni sposób.
Trzema częściami możesz obracać - musisz je ułożyć tak jak na powyższym obrazku. Gdy to zrobisz, przejście zostanie otwarte.
Zagadka jak wydostać się ze schowka?
W pewnym momencie etapu piątego zostaniesz zamknięty w schowku - musisz znaleźć sposób na wydostanie się. Na szafce znajdziesz skrzynkę z zamkiem na kod. Weź ją do ręki - kod otwarcia to 413 (znajduje się on na tylnej części skrzyni). Wprowadź kod do zamka - w środku znajdziesz magnez. Weź go i podejdź do drzwi - dzięki magnezowi będziesz mógł je otworzyć.
Zagadka w zamkniętym przejściem w wymiarze Lusst'ghaa
Podczas eksploracji wymiaru Lusst'ghaa w etapie szóstym trafisz na zamknięte przejście (przedstawione na obrazku). Aby je otworzyć musisz odpowiednio dopasować połączenia - w tym celu obracaj tarczami i ułóż połączenia w taki sposób, jak na powyższym obrazku.
Zagadka z układaniem obrazków
W etapie szóstym czeka cię jeszcze jedna zagadka. Podczas wchodzenia po schodach musisz trzy razy ułożyć odpowiedni obrazek. Jeśli tego nie zrobisz, schody będą się ciągnąć w nieskończoność.
W pierwszym miejscu musisz stworzyć obrazek postaci.
W drugim obrazek drzewa.
A w trzecim powyższe symbole.
Zagadka z zamkniętym przejściem pod koniec gry
W finałowym etapie rozgrywki trafisz na zamknięte przejście, jednak tym razem zagadka nie jest związana z jego otworzeniem, tylko poprawnym zbliżeniem się do drzwi.
Przełącznik służy do otwarcia przejścia, ale nie możesz tak po prostu udać się do wyjścia. Musisz wejść za pierwszy lewy filar, a następnie przejść na prawą stronę i przy ścianie skierować się wyjścia. W przeciwnym wypadku przejście będzie się zamykać.Opis przejścia
Prolog, więzienie - solucja Lust for Darkness
Niniejsza strona opisuje prolog w grze Lust for Darkness. Wcielisz się w nim w Amandę, a twoim zadaniem będzie opuszczenie więzienia.
Na pobliskim stoliku znajduje się szkatułka. Weź ja do ręki, a następnie otwórz - najpierw musisz podnieść zamek, a potem otworzyć szkatułkę. W środku znajdziesz klucz - weź go. Na stoliku znajduje się również list. Możesz go przeczytać, aby dowiedzieć się więcej na temat fabuły gry.
Otwórz cele i kieruj się w prawo, aż ujrzysz postać widoczną na powyższym obrazku. Jest ona nieszkodliwa i nie musisz się nią przejmować - po prostu skorzystaj z drzwi po prawej stronie.
Kieruj się możliwą drogą, aż trafisz do winiarni. Tutaj skorzystaj z pobliskich schodów.
Idź schodami, aż dotrzesz do pokoju widocznego na powyższym obrazku.
Możesz się rozejrzeć po pokoju i obejrzeć kilka interaktywnych przedmiotów, ale jeśli chcesz popchnąć fabułę do przodu, to weź do ręki figurkę przedstawioną na obrazku (jest ona na stoliku po lewej stronie łóżka). Po jej odłożeniu ujrzysz przerywnik filmowy, a prolog się zakończy.Dom Jonathana i Amandy - solucja Lust for Darkness
Niniejsza strona opisuje pierwszą część gry Lust for Darkness. Od tej pory będziesz sterował Jonathanem, czyli mężem Amandy. W tym etapie znajdujesz się w domu małżeństwa.
Grę rozpoczynasz w pokoju Jonathana - wyjdź z pomieszczenia i zwiedzaj dom, aż zadzwoni telefon. Znajduje się w salonie w dolnej części domu. Odbierz telefon - nikt się nie odezwie, ale po chwili telefon zadzwoni jeszcze raz. Tym razem usłyszysz trzask, a następnie pukanie do drzwi.
Drzwi wejściowe odnajdziesz kierując się na prawo od telefonu. Do domu zostanie wrzucony list - podnieś go i wyjmij zawartość. Będzie to wiadomość od Amandy - okaże się, że przebywa ona w posiadłości Yelvertonów.
Musisz teraz zlokalizować wspomnianą posiadłość. W tym celu wróć na górę do pokoju, w którym rozpocząłeś rozgrywkę. Skorzystaj z laptopa, a następnie uruchom przeglądarkę internetową. Na mapie klikaj na zielone punkty, aż odkryjesz lokalizacje posiadłości Yelvertonów.
Teraz musisz odnaleźć kluczyki do samochodu - są one na blacie w kuchni. Po podniesieniu udaj się do garażu (znajduje się on niedaleko drzwi wejściowych), a następnie wejdź do samochodu. Ujrzysz ekran ładowania i przeniesiesz się do nowej lokacji.Poradniki do gier dla ciebie.
Najnowsze poradniki i solucje do gier komputerowych i konsolowych
możesz pobrać na naszej stronie internetowej
https://www.gry-online.pl/poradniki-do-gier.asp
------------------------------------------------------------------------
Serwisy GRYOnline.pl to gry dla każdego i wszystko o grach.
Encyklopedia Gier - Wszystkie gry w jednym miejscu, obszerne opisy, video, wymagania sprzętowe, daty premier.
https://www.gry-online.pl/encyklopedia-gier.asp
TVgry.pl - Internetowa telewizja dla graczy, własne produkcje, oficjalne materiały filmowe o grach.
http://tvgry.pl/
Czytaj o grach - Recenzje, beta testy i zapowiedzi gier.
https://www.gry-online.pl/czytaj-o-grach.asp
Forum Dyskusyjne dla graczy, największe w Polsce internetowe forum tematyczne dla miłośników internetowej rozrywki.
https://www.gry-online.pl/S008.asp
Gameplay.pl - Serwis blogowy, gry, filmy, komputery, konsole, książki, muzyka... serwisy na fajne tematy
http://gameplay.pl/
www.gry-online.pl