- W empik go
Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry - ebook
Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry - ebook
Nieoficjalny poradnik do gry Mafia II zawiera przede wszystkim szczegółowy opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. Warto dodać, że w opisie uwzględnione zostały różne metody rozwiązania misji.
Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Czasopisma 1-9 (Sekrety)
- Rozdział 14 – Schody do nieba (2) (Opis przejścia)
- Listy gończe (Sekrety)
- Rozdział 14 – Schody do nieba (4) (Opis przejścia)
- Rozdział 14 – Schody do nieba (3) (Opis przejścia)
- Wprowadzenie
- Rozdział 14 – Schody do nieba (1) (Opis przejścia)
- Rozdział 15 – Per aspera ad astra (1) (Opis przejścia)
- Rozdział 12 – Dar morza (1) (Opis przejścia)
- Rozdział 3 – Wróg publiczny (3) (Opis przejścia)
Informacja o grze
Druga część Mafii, legendarnej już gangsterskiej gry akcji opracowanej w 2002 roku przez zespół Illusion Softworks. Wcielamy się bowiem w postać Vito Scalettiego i powoli wspinamy się po szczeblach kryminalnej kariery. Misje obejmują zarówno sekcje polegające na brawurowej jeździe samochodem, jak i poziomy typowo strzelankowe.
Gra Mafia II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-Wprowadzenie
-Porady
-Porady ogólne
-Walka
-Samochody
-Policja
-Opis przejścia
-Rozdział 1 – Stary kraj
-Rozdział 2 – Nie ma jak w domu (1)
-Rozdział 2 – Nie ma jak w domu (2)
-Rozdział 2 – Nie ma jak w domu (3)
-Rozdział 3 – Wróg publiczny (1)
-Rozdział 3 – Wróg publiczny (2)
-Rozdział 3 – Wróg publiczny (3)
-Rozdział 3 – Wróg publiczny (4)
-Rozdział 4 – Prawo Murphy’ego
-Rozdział 5 – Piła (1)
-Rozdział 5 – Piła (2)
-Rozdział 5 – Piła (3)
-Rozdział 6 – Dobrze spędzony czas (1)
-Rozdział 6 – Dobrze spędzony czas (2)
-Rozdział 7 – Spoczywaj w pokoju, F. Potenza
-Rozdział 8 – Dzikusy (1)
-Rozdział 8 – Dzikusy (2)
-Rozdział 8 – Dzikusy (3)
-Rozdział 9 – Twardziel i liczykrupa (1)
-Rozdział 9 – Twardziel i liczykrupa (2)
-Rozdział 9 – Twardziel i liczykrupa (3)
-Rozdział 10 – Obsługa hotelowa (1)
-Rozdział 10 – Obsługa hotelowa (2)
-Rozdział 10 – Obsługa hotelowa (3)
-Rozdział 10 – Obsługa hotelowa (4)
-Rozdział 11 – Nasz przyjaciel (1)
-Rozdział 11 – Nasz przyjaciel (2)
-Rozdział 11 – Nasz przyjaciel (3)
-Rozdział 12 – Dar morza (1)
-Rozdział 12 – Dar morza (2)
-Rozdział 13 – Wyjście smoka (1)
-Rozdział 13 – Wyjście smoka (2)
-Rozdział 14 – Schody do nieba (1)
-Rozdział 14 – Schody do nieba (2)
-Rozdział 14 – Schody do nieba (3)
-Rozdział 14 – Schody do nieba (4)
-Rozdział 15 – Per aspera ad astra (1)
-Rozdział 15 – Per aspera ad astra (2)
-Sekrety
-Czasopisma 1-9
-Czasopisma 10-19
-Czasopisma 20-29
-Czasopisma 30-39
-Czasopisma 40-50
-Listy gończe
-Osiągnięcia
Kategoria: | Akcja i strzelanki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8054-967-8 |
Rozmiar pliku: | 16 MB |