Facebook - konwersja

Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
20 czerwca 2023
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
59,00

Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni - ebook

A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie?

Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?

Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.

Spis treści

Wstęp

ROZDZIAŁ 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów

  • Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w internecie
  • Powód #2. Prostota
  • Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka
  • Powód #4. Magia pieniędzy
  • Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków
  • Powód #6. Crossy i współprace
  • Powód #7. Prosty newsletter

ROZDZIAŁ 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach?

  • Do kogo chcesz trafić?
  • Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie?
  • Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości?
  • Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć?
  • Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi?

ROZDZIAŁ 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących?

  • Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu?
  • Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć
  • Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy
  • Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów?
  • Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"?
  • Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej
  • Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami?
  • Po co Ci awatar?
  • Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów?
  • Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym

ROZDZIAŁ 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty

  • Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem
  • Jak czerpać inspiracje z TikToka
  • Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta?
  • Najdroższy plik w moim telefonie
  • Jak czerpać inspirację z Instagrama?
  • Jak szukam inspiracji na YouTube
  • Shorty YouTube i jedna genialna funkcja
  • Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze?
  • Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy
  • Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie?
  • Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna?
  • Niezastąpione tipy z książek
  • Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends
  • Ukryta siła remiksów
  • Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut
  • Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty?

ROZDZIAŁ 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie

  • Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów?
  • Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie?
  • Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów
  • Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją?
  • Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku
  • Nagrałeś rolkę - i co dalej?
  • Ile rolek dziennie publikować?
  • O której godzinie publikować rolki?
  • Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń?

ROZDZIAŁ 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi

  • Siła postów
  • Posty karuzelowe
  • Reels, czyli dynamiczne rolki
  • Zbuduj relacje za pomocą Stories
  • Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie
  • "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM
  • Tajemnicza karta "Eksploruj"

ROZDZIAŁ 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż?

  • Jakie posty sprawdzają się najlepiej?
  • Ukryty sekret największych influencerek
  • Jak napisać post o dużych zasięgach?
  • Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie?
  • Dodajemy post na Instagramie krok po kroku
  • Dodaliśmy post - i co dalej?

ROZDZIAŁ 8. Sekret algorytmów Instagrama

  • Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko
  • Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów?
  • Jak działają algorytmy postów?
  • Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi?
  • Jak działają algorytmy relacji na Instagramie?
  • Jak działa algorytm wydarzeń live?
  • Algorytmy - podsumowanie

ROZDZIAŁ 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi

  • Jak dobierać hashtagi?
  • Jak dodawać hashtagi szybciej?
  • Czy hashtagi mogą psuć zasięgi?
  • Ile hashtagów dodawać?
  • Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów?
  • Czy istnieją zakazane hashtagi?

ROZDZIAŁ 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie

  • Czy liczba followersów ma znaczenie?
  • Czym jest tzw. bańka niszy?
  • System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie
  • Daj wartość, czyli co?
  • Wezwanie do akcji
  • Magia kodów QR
  • Wykorzystaj zasoby
  • Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom?
  • Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom?
  • Czym są crossy?
  • Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów?
  • Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku
  • Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade
  • Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie
  • Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów
  • Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil?

ROZDZIAŁ 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania

  • Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy?
  • Jak szybciej odpisywać na komentarze?
  • Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy
  • Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie?
  • Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności?

ROZDZIAŁ 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama

  • Czy Instagram płaci za wyświetlenia?
  • Jak zdobyć firmy do współpracy?
  • Jak sprzedawać własne produkty?
  • Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie?
  • Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła remarketingu
  • Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę?
  • Ile zarabia się na współpracy?

ROZDZIAŁ 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem

  • Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą?
  • Jak wylogować hackera ze swojego konta?
  • Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią?
  • Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń?

ROZDZIAŁ 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki

  • Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów
  • Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika?
  • Co zrobić, gdy zasięgi spadają?

Podsumowanie książki. Co dalej?

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-0258-9
Rozmiar pliku: 21 MB

BESTSELLERY

Kategorie: