Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Magicka - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2011
8,90
890 pkt
punktów Virtualo

Magicka - poradnik do gry - ebook

W poradniku do gry Magicka znajdziecie kompletny opis przejścia gry, porady dotyczące walk z najtrudniejszymi przeciwnikami, korzystania z żywiołów i rzucania zaklęć. Poza tym tekst zawiera lokalizacje wszystkich występujących w grze sekretów.

Magicka - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zaklęcia (Znajdźki)
  • Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) (Opis przejścia)
  • Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2) (Opis przejścia)
  • Rozdział 2 - Atak Goblinów (Opis przejścia)
  • Broń do walki wręcz (Przedmioty)
  • Sekretne lokacje (Znajdźki)
  • Magiczne kostury (Przedmioty)
  • Rozdział 12 - W górach szaleństwa (Opis przejścia)
  • Rozdział 10 - Posępne tango (Opis przejścia)
  • Rozdział 4 - Nowa Nadzieja (Opis przejścia)

Informacja o grze

Humorystyczny hack-and-slash, w którym wcielamy się w rolę młodych adeptów sztuki magicznej i bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi. Walczymy tu przede wszystkim przy użyciu magicznych zaklęć i czarów. Dostęp do nich uzyskujemy nie tylko poprzez naukę, ale i łączenie różnych elementów i przedmiotów pozyskiwanych w miarę eksploracji świata.

Gra Magicka, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: X360, PC, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1)
-Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2)
-Rozdział 2 - Atak Goblinów
-Rozdział 3 - Zemsta Plemion
-Rozdział 4 - Nowa Nadzieja
-Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1)
-Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (2)
-Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1)
-Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (2)
-Rozdział 7 - Powrót do zamku Aldrheim
-Rozdział 8 - Kopalnie (1)
-Rozdział 8 - Kopalnie (2)
-Rozdział 9 - Symfonia zmierzchu
-Rozdział 10 - Posępne tango
-Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (1)
-Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2)
-Rozdział 12 - W górach szaleństwa
-Znajdźki
-Zaklęcia
-Sekretne lokacje
-Martwe łosie
-Przedmioty
-Broń do walki wręcz
-Magiczne kostury
Kategoria: RPG
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8055-200-5
Rozmiar pliku: 9,1 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij