Facebook - konwersja

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
19 lutego 2017
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
69,00

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów - ebook

Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić.

Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą
  • koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
  • etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów
  • praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji
  • różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie

Mapowanie wrażeń — z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!

Spis treści

  • Przedmowa (xii)
  • Synchronizacja dla wartości (xiv)
  • Układ książki (xviii)

ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie do diagramów synchronizacji (3)

  • Diagramy synchronizacji (4)
  • Zasady synchronizacji (12)
  • Korzyści (13)

ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta (19)

  • Określ ramy dla procesu (20)
  • Zidentyfikuj punkty styku (27)
  • Zerowy moment prawdy (33)
  • Skup się na wykreowaniu wartości (35)
  • Identyfikacja możliwości - połączenie diagramu modelu mentalnego z diagramem zadań do wykonania (39)

ROZDZIAŁ 3. Wizualizacja strategicznej wizji (47)

  • Nowy sposób widzenia (48)
  • Strategia mapowania (61)

ROZDZIAŁ 4. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania (81)

  • Rozpocznij nowy projekt (82)
  • Określ kierunki (86)
  • Jak dużo diagramów będę potrzebował? (94)
  • Mapa ścieżki klienta, mapa wrażeń czy schemat usługi - czym się różnią? (95)
  • Określ zasoby (100)

ROZDZIAŁ 5. Badanie wrażeń (107)

  • Przejrzyj istniejące źródła (108)
  • Wywiady z członkami organizacji (112)
  • Utwórz szkic diagramu (115)
  • Krótka instrukcja prowadzenia wywiadów (118)
  • Wyjdź z badaniem poza organizację (120)
  • Przeprowadź analizę danych (125)
  • Badania ilościowe (128)
  • Odsłuchiwanie muzyki - badania użytkownika i tworzenie diagramów według Sonos (131)

ROZDZIAŁ 6. Kreślenie diagramów (137)

  • Rozplanuj układ diagramu (139)
  • Dokonaj konsolidacji zawartości (142)
  • Diagram Sankeya (146)
  • Zaprojektuj wygląd informacji (148)
  • Pokazywanie emocji (157)
  • Oprogramowanie i narzędzia (161)
  • Mapowanie wrażeń z testów laboratoryjnych (167)

ROZDZIAŁ 7. Synchronizacja: projektowanie wartości (175)

  • Wzbudzanie empatii (176)
  • Wyobrażenie (179)
  • Ewaluacja (186)
  • Organizacja warsztatów synchronizacji (190)
  • Planowanie eksperymentów (194)
  • Szybkie mapowanie online oraz warsztaty z projektowania (197)

ROZDZIAŁ 8. Wizualizacja przyszłych wrażeń (203)

  • Scenorysy (204)
  • Scenariusze (208)
  • Podsumowanie: Kiedy stosować każdą z opisanych technik? (213)
  • Mapowanie historyjek użytkownika (214)
  • Gra w mapowanie ścieżki klienta (218)

ROZDZIAŁ 9. Schematy usług (227)

  • Wizualizacja usług (227)
  • W trosce o linię (231)
  • Rozszerzenie schematu (236)
  • Elementy składowe schematu usługi (239)
  • Ekspresyjny schemat usługi (242)

ROZDZIAŁ 10. Mapy ścieżki klienta (249)

  • Modele pokrewne (259)
  • Elementy mapy ścieżki klienta (262)
  • Mapowanie ścieżki klienta w praktyce (266)

ROZDZIAŁ 11. Mapy wrażeń (273)

  • Mapy wrażeń (274)
  • Modele powiązane (280)
  • Elementy składowe map wrażeń (285)
  • Diagramy przepływów w LexisNexis (287)

ROZDZIAŁ 12. Diagramy modelu mentalnego (295)

  • Diagramy modelu mentalnego (296)
  • Metody pokrewne (304)
  • Elementy składowe diagramu modelu mentalnego (308)
  • Myśląca perspektywicznie firma ubezpieczeniowa (310)

ROZDZIAŁ 13. Mapy przestrzenne i modele ekosystemu (321)

  • Mapy przestrzenne (322)
  • Odwzorowania izometryczne (328)
  • Elementy składowe map przestrzennych oraz modeli ekosystemu (334)
  • Gigamapy - kanadyjski porządek prawny w erze cyfrowej (336)

Źródła (342)

Skorowidz (349)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2932-4
Rozmiar pliku: 49 MB

BESTSELLERY

Kategorie: