Facebook - konwersja

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 marca 2022
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
89,00

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów - ebook

Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje się, że problem ten często wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za produkt. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usług.

To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności.

W książce:

  • analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego za pomocą technik mapowania
  • diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej
  • facylitacja w mapowaniu
  • użycie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań
  • zastosowanie technik mapowania w projektach niekomercyjnych

Mapowanie wrażeń. Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi klienci?

Spis treści

Przedmowa (xv)

CZĘŚĆ I. WIZUALIZACJA WARTOŚCI

ROZDZIAŁ 1. Wizualizacja wartości: synchronizacja "od zewnątrz" (3)

  • Modelowanie wrażeń (4)
  • Diagramy synchronizacji (5)
  • Synchronizacja wieloelementowa (12)
  • Skup się na harmonizowaniu na potrzeby uzyskania wartości (15)
  • Korzyści płynące z tworzenia diagramów synchronizacji (19)
  • Studium przypadku: zwalczanie ekstremizmu za pomocą diagramu synchronizacji (24)

ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta (31)

  • Określ ramy dla procesu (32)
  • Zidentyfikuj punkty styku (42)
  • Studium przypadku: mapowanie interwencji konsumenta - tworzenie strategii na potrzeby gospodarki cyrkularnej (48)

ROZDZIAŁ 3. Wrażenia pracownika: synchronizacja wewnątrz organizacji (57)

  • Wrażenia pracownika (58)
  • Mapowanie wrażeń pracownika (60)
  • Zsynchronizuj CX z EX (64)
  • Studium przypadku: synchronizacja CX i EX na potrzeby kreowania strategii (76)

ROZDZIAŁ 4. Wizualizacja strategicznej wizji (81)

  • Nowy sposób widzenia (82)
  • Strategia mapowania (94)
  • Studium przypadku: odkrywanie możliwości - łączenie diagramów modeli mentalnych z zadaniami do wykonania (109)

CZĘŚĆ II. OGÓLNY PROCES MAPOWANIA

ROZDZIAŁ 5. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania (119)

  • Rozpocznij nowy projekt (120)
  • Określ kierunki (124)
  • Mapa ścieżki klienta, mapa wrażeń czy schemat usługi - czym się różnią? (132)
  • Określ zasoby (136)
  • Podsumowanie: kiedy stosować każdą z opisanych technik? (139)

ROZDZIAŁ 6. Badanie: kontakt z rzeczywistością (143)

  • Przejrzyj istniejące źródła (144)
  • Wywiady z członkami organizacji (148)
  • Utwórz szkic diagramu (151)
  • Wyjdź z badaniem poza organizację (153)
  • Krótka instrukcja prowadzenia wywiadów (159)
  • Przeprowadź analizę danych (161)
  • Badania ilościowe (164)
  • Studium przypadku: odsłuchiwanie muzyki - badania użytkownika i tworzenie diagramów według Sonos (168)

ROZDZIAŁ 7. Ilustrowanie: nadanie formy wizualnej (173)

  • Rozplanuj układ diagramu (175)
  • Dokonaj konsolidacji zawartości (178)
  • Zaprojektuj wygląd informacji (182)
  • Pokazywanie emocji (191)
  • Oprogramowanie i narzędzia (194)
  • Studium przypadku: mapowanie wrażeń z testów laboratoryjnych (199)

ROZDZIAŁ 8. Warsztaty synchronizacji: znaleźć właściwy problem do rozwiązania (207)

  • Wzbudzanie empatii (208)
  • Origami biznesowe (210)
  • Wyobrażenie (214)
  • Ewaluacja (218)
  • Studium przypadku: Presumptive Design pozwala zespołom uzgodnić, jakie problemy należy rozwiązać (223)
  • Organizacja warsztatów synchronizacji (225)
  • Studium przypadku: gra w mapowanie ścieżki klienta (231)

ROZDZIAŁ 9. Wizualizacja przyszłych wrażeń: opracowanie właściwego rozwiązania (237)

  • Prowadzenie eksperymentów (238)
  • Pomysły są przereklamowane (240)
  • Projektowanie nowego wrażenia przy użyciu map (243)
  • Staraj się dokonać transformacji klienta (247)
  • Sprinty projektowe (256)
  • Studium przypadku: szybkie mapowanie online oraz warsztaty z projektowania (258)

CZĘŚĆ III. NAJWAŻNIEJSZE TYPY DIAGRAMÓW W SZCZEGÓŁACH

ROZDZIAŁ 10. Schematy usług (265)

  • Wizualizacja usług (266)
  • Rozszerzenie schematu (270)
  • Powiązane podejścia (273)
  • Elementy składowe schematu usługi (279)
  • Studium przypadku: prowadzenie warsztatów z tworzenia praktycznych schematów usług (282)

ROZDZIAŁ 11. Mapy ścieżki klienta (287)

  • Mapy cyklu życia klienta (292)
  • Modele pokrewne (296)
  • Elementy mapy ścieżki klienta (299)
  • Studium przypadku: mapowanie historii wartości - alternatywne podejście do map ścieżki klienta (303)

ROZDZIAŁ 12. Mapy wrażeń (311)

  • Hybrydowe mapy wrażeń (315)
  • Modele powiązane (319)
  • Elementy składowe map wrażeń (332)
  • Studium przypadku: mapowanie ścieżki ofiary przemocy domowej (334)

ROZDZIAŁ 13. Diagramy modelu mentalnego (339)

  • Diagramy modelu mentalnego (341)
  • Metody pokrewne (348)
  • Elementy składowe diagramu modelu mentalnego (352)
  • Studium przypadku: myśląca perspektywicznie spółka ubezpieczeniowa (354)

ROZDZIAŁ 14. Modele ekosystemu (367)

  • Mapy ekosystemu (368)
  • Elementy składowe modeli ekosystemu (380)
  • Studium przypadku: tworzenie mapy ekosystemu usługi od podstaw (382)
  • Źródła (389)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8573-3
Rozmiar pliku: 57 MB

BESTSELLERY

Kategorie: