Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II - ebook
Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II - ebook
„Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!”.
John Husbands, Institute of Management
- Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie
- Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli
- Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli
- Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów
W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.
Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!
- Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
- Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
- Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
- Zarządzanie czasem i sprawna organizacja
- Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
- Mapowanie udanych prezentacji
- Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
- Mapy myśli a przywództwo
- Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
- Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
- Mapy myśli a sprzedaż i marketing
- Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian
Mapy myśli — Twoja przepustka do kreatywności w biznesie!
Spis treści
- Słowo wstępne (vi)
- Podziękowania (viii)
- Podziękowania wydawcy oryginału (xii)
- Przedmowa (xiv)
- Przedmowa do wydania drugiego (xviii)
- Wstęp (xix)
CZĘŚĆ 1. Mapy myśli: najdoskonalsze "oprogramowanie" biznesowe
- 1. Czym jest mapa myśli? (2)
- 2. Jak stworzyć mapę myśli? (19)
- 3. Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach (34)
CZĘŚĆ 2. Mapowanie myśli w ramach podstawowych działań biznesowych
- 4. Zarządzanie czasem i sprawna organizacja (64)
- 5. Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji (86)
- 6. Mapowanie udanych prezentacji (106)
- 7. Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami (124)
CZĘŚĆ 3. Mapowanie myśli w celu usprawnienia myślenia biznesowego
- 8. Mapy myśli a przywództwo (144)
- 9. Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność (165)
- 10. Mapowanie myśli a myślenie strategiczne (182)
CZĘŚĆ 4. Mapowanie myśli w celu uzyskiwania lepszych wyników
- 11. Mapy myśli a sprzedaż i marketing (218)
- 12. Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian (232)
- Zakończenie (251)
- Dodatek (256)
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-2228-8 |
Rozmiar pliku: | 17 MB |