Facebook - konwersja
  • promocja

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
3 kwietnia 2023
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków - ebook

Zarabiaj, promując produkty, które kochasz!

 

Wykorzystaj swoje zainteresowania i dołącz do biznesu generującego dochód. Postaw prostą stronę WWW i dzięki marketingowi afiliacyjnemu otrzymuj prowizję za promowanie produktów setek firm w świecie online. SEO, social media, czy e-mail marketing? Wykorzystaj różne drogi dotarcia do klienta, by osiągnąć sukces. Ta książka wszystkiego Cię nauczy - krok po kroku.

W książce:

  • Odkrywanie swojej niszy i przeprowadzanie badania słów kluczowych
  • Znajdowanie narzędzi pozwalających zaoszczędzić czas i pracę
  • Zaawansowane strategie osiągania większych zysków
  • Unikanie potencjalnych pułapek

Spis treści

O autorach

  • Dedykacja
  • Podziękowania od jednego z autorów

Wstęp

  • O książce
  • Niezbyt rozsądne założenia
  • Ikony użyte w tej książce
  • Oprócz książki
  • Od czego zacząć?

Część 1: Zapoznanie się z marketingiem afiliacyjnym

Rozdział 1: Czym jest marketing afiliacyjny?

  • Zdobycie wiedzy o tym, jak działa marketing afiliacyjny
  • Korzyści z internetowych promocji
    • Mnożenie możliwości
    • Automatyzacja przepływu pieniędzy
    • Odróżnianie marketingu afiliacyjnego od innych biznesów internetowych
  • Przygotowanie do rozpoczęcia działalności w ramach marketingu afiliacyjnego
    • Wyznaczanie oczekiwań
    • Praca u podstaw
    • Przechodzenie przez proces

Rozdział 2: Dlaczego powinieneś zostać partnerem?

  • Badanie wymagań związanych z rozpoczęciem tradycyjnej działalności gospodarczej
  • Ocena zalet marketingu afiliacyjnego
    • Możesz rozpocząć swoją działalność natychmiast
    • Możesz wybrać swoją własną ścieżkę i styl życia
    • Możesz oferować zróżnicowaną gamę produktów
    • Nie ma konieczności ani rozwoju produktu, ani jego dostarczania
    • Nie musisz być technicznym geniuszem
    • Płatności i księgowość są zautomatyzowane
    • Otrzymasz materiały marketingowe dostarczane przez firmę
    • Możesz skorzystać z odliczeń od podatku
  • Wyznaczanie oczekiwań

Rozdział 3: Pułapki i zagrożenia dla początkujących

  • Wypatrywanie osobistych pułapek
    • Brak koncentracji
    • Kiepskie zarządzanie czasem
    • Robienie niewielu (jeśli w ogóle jakichkolwiek) aktualizacji treści
  • Unikanie internetowego ryzyka
    • Trzymaj się z dala od błyskawicznych biznesów
    • Nie daj się nabrać na kolejną błyskotkę
    • Nie inspiruj się za bardzo innymi osobami
  • Więcej informacji
    • Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat

Rozdział 4: Kroki, które zrobisz, zanim zostaniesz partnerem

  • Wyznaczanie celów
  • Ocena umiejętności, które posiadasz i których potrzebujesz
    • Gdzie teraz jesteś?
    • Jak ruszyć do przodu?
  • Wzmacnianie zdolności do koncentracji
    • Podejmowanie decyzji, co jest (a co nie jest) ważne
    • Ustalanie priorytetów
    • Dostrzeganie magii działania na ogromną skalę
    • Znajdź czas na zabawę
    • Pozbycie się pożeraczy czasu
    • Ograniczenie korzystania z poczty elektronicznej i monitorowanie swojego czasu
  • Wypowiedzi ekspertów
    • Zarabianie przez internet z wykorzystaniem marketingu afiliacyjnego w Polsce. Jak wygląda?

Rozdział 5: Badanie afiliacyjnego krajobrazu: programy i sieci

  • Zagłębianie się w programy afiliacyjne
    • Ocena zalet programów afiliacyjnych
    • Znajdowanie i ocena programów partnerskich
    • Przystąpienie do programu afiliacyjnego
  • Przyglądanie się sieciom afiliacyjnym
    • Przyjrzymy się zaletom sieci afiliacyjnych
    • Znajdowanie i ocena sieci afiliacyjnych
    • Przystąpienie do sieci afiliacyjnej
  • Zrozumienie niebezpieczeństw związanych z otrzymaniem bana

Część 2: Zaczynanie od podstaw

Rozdział 6: Analiza słów kluczowych i wybór produktów

  • Łączenie pasji z zyskiem
  • Analiza słów kluczowych odnoszących się do produktów
    • Słowa kluczowe z długiego ogona
    • Złote słowa kluczowe
  • Przeszukiwanie narzędzi do analizy słów kluczowych
    • Keyword Revealer
    • Google
    • Keyword Planner
  • Badanie rynków
    • Koncentracja na rynkach stałych
    • Ocena rynków sezonowych

Rozdział 7: Wykorzystywanie strony internetowej do marketingu afiliacyjnego

  • Korzyści dla marketera afiliacyjnego płynące z posiadania witryny
  • Tworzenie nazwy domeny dla Twojej witryny
    • Wybór nazwy
    • Korzystanie z usług rejestratora
    • Sprawdzanie rynku wtórnego
  • Porównanie własnego hostingu i darmowego hostingu
    • Własny hosting
    • Darmowy hosting
  • Korzystanie z oprogramowania WordPress
    • Instalacja
    • Motywy
    • Wtyczki
  • Monitorowanie Twojej strony internetowej
  • Łączenie kosztów uruchomienia i prowadzenia strony internetowej marketingu afiliacyjnego
  • Zadawanie kilku ważnych pytań dotyczących stron internetowych

Rozdział 8: Marketing niszowy

  • Zrozumienie podstaw marketingu niszowego
  • Znalezienie swojej niszy
    • Podążanie za głową i sercem
    • Uwzględnienie wielkości rynku i konkurencji
  • Przegląd narzędzi do analizy słów kluczowych w marketingu niszowym
    • Keyword Revealer
    • Narzędzia Google'a
    • Keywords Everywhere
  • Szpiegowanie konkurencji
  • Badanie nisz sezonowych
  • Wypowiedzi ekspertów
    • Na czym zarabiać pieniądze? Pomagamy wybrać niszę

Rozdział 9: Marketing afiliacyjny bez strony internetowej

  • Jak zacząć, kiedy masz publikę (i gdy brak Ci takowej)
    • Wykorzystanie publiczności, którą już masz
    • Podejmowanie działań, gdy nie jesteś obecny w mediach społecznościowych
  • Strategie ankietowania dla różnych platform mediów społecznościowych
    • Facebook
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    • Reddit
    • Quora
    • Blogi gościnne
  • Sprawdzanie minusów marketingu afiliacyjnego bez strony internetowej
    • Twoja obecność w sieci jest ograniczona
    • Nie budujesz wartości aktywów
    • Nie jesteś właścicielem fundamentów, na których budujesz swój biznes
    • Twoje treści nie utrzymują się długo na widoku Twojej publiczności
    • Zawsze walczysz z konkurencją
    • Musisz dostosować swoje podejście do innego rodzaju publiczności
    • Musisz być na bieżąco z ograniczeniami i restrykcjami dotyczącymi mediów społecznościowych
    • Obsługa mediów społecznościowych niekoniecznie jest mniej skomplikowana od posiadania strony internetowej
    • Posiadanie strony internetowej nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się wydawać
  • Więcej informacji
    • Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat

Rozdział 10: SEO: Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

  • Zanim skupisz się na SEO, zadbaj o kilka spraw
    • Wybór właściwej niszy
    • Zrozumienie oczywistego gracza: Google'a
  • Rozróżnianie czynników SEO on-page i off-page
    • Czynniki wewnętrzne SEO
    • Czynniki zewnętrzne SEO
  • Konfigurowanie witryny pod kątem SEO
    • Tagi i kategorie
    • Posty i strony
    • Budowanie silosu
  • Wypróbowanie narzędzi SEO
    • Yoast
    • Google Webmasters
  • Wypowiedzi ekspertów
    • SEO - jak dobrze wykorzystać je dla afiliacji i zarobić?
  • Więcej informacji
    • Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat

Rozdział 11: E-mail marketing

  • Ocena zalet e-mail marketingu
  • Budowanie listy za pomocą różnych typów e-maili
    • E-maile marketingowe
    • Autorespondery
    • E-maile transakcyjne
    • Kampanie e-mailowe
  • Hosting własnych e-maili
    • Zalety hostingu
    • Wady hostingu
  • Gra według zasad
    • CAN-SPAM
    • Opt-in
    • Double opt-in
    • Rezygnacja z subskrypcji
  • Zrozumienie procesu kontroli e-maili
    • Miękkie odbicie i twarde odbicie
    • Uważaj na kupowanie listy e-maili
    • Ryzyko zawieszenia, w przypadku gdy adresy e-mailowe nie są sprawdzane
    • Redukcja możliwości wysyłania poczty
  • Rozważanie różnych dostawców usług poczty e-mail
    • Sendinblue
    • Amazon SES
    • SendGrid
    • Mailchimp
    • Constant Contact
  • Więcej informacji
    • Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat

Część 3: Zaawansowane strategie afiliacyjne

Rozdział 12: Wielopoziomowe, pasywne i inne niestandardowe prowizje

  • Jak odnaleźć się w wielopoziomowym marketingu afiliacyjnym
    • Korzystanie z marketingu dwupoziomowego
    • Spojrzenie na trzeci poziom i wyższe poziomy
    • Znalezienie partnerów dla Twojego programu wielopoziomowego
  • Wybieranie możliwości uzyskania dochodu pasywnego
  • Czerpanie zysków nawet w przypadku braku sprzedaży
    • Cost per action/pay per lead
    • Cost per click (koszt za kliknięcie)
    • Cost per view (koszt za obejrzenie)

Rozdział 13: Platformy afiliacyjne, katalogi i więcej

  • Ocena platform afiliacyjnych
    • MyLead
    • JVZoo
    • ClickBank
    • CJ Affiliate
    • Amazon Associates
  • Przekopywanie się przez katalogi afiliacyjne
  • Sprawdzanie sieci CPA
  • Rzut oka na sieci reklamowe

Rozdział 14: Strony typu opt-in i docelowe

  • Badanie elementów strony opt-in
    • Filmy wideo kontra tekst
    • Układ
    • Inne czynniki wpływające na sukces
  • Sprawdzanie elementów strony docelowej
    • Oprawa wizualna: kolory i obrazy
    • Nagłówek i podtytuł
    • Teksty reklamowe/sprzedażowe
    • Referencje
    • Bonusy
    • Element "co znajduje się w środku"
    • Życiorys
    • Przyciski płatności
    • Gwarancje
    • Często zadawane pytania (FAQ)
    • Informacje prawne i disclaimer
  • Skupienie się na innych czynnikach sukcesu
    • Testowanie z podziałem A/B
    • Rozważania na temat SEO
    • Używanie wyjściowego pop-upa
    • Korzystanie z cudzej mądrości
    • Wypróbowanie szablonów stron docelowych i oprogramowania
    • Wyniki oceny
  • Więcej informacji
    • Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat

Rozdział 15: Strategie lejka sprzedażowego

  • Sprzedaj swojemu potencjalnemu klientowi wiele ofert
    • Zaczynając od front-end
    • Przejście do oferty głównej lub podstawowej
    • Przejdźmy do oferty back-end
    • Korzystanie z upsellingu i downsellingu
    • Składanie wszystkiego w całość
  • Ustawianie sekwencji ofert
    • Rzut oka na narzędzia, których potrzebujesz
    • Modelowanie lejka sprzedażowego
    • Ocena lejka partnerskiego
    • Budowanie struktury dla pasywnego dochodu

Część 4: Krok w stronę profesjonalizmu

Rozdział 16: Kwestie prawne

  • Postępowanie zgodnie z wytycznymi UOKiK
    • Znajomość głównej wytycznej
    • Unikanie nierealistycznych twierdzeń
    • Przechowywanie dokumentacji dotyczącej rekomendacji
    • Uważaj na swój język
    • Utrzymywanie spójnych cen
    • Posiadanie jasnej polityki zwrotów
    • Znajomość zasad dotyczących możliwości biznesowych
  • Informacje na temat ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
  • Bezpieczne korzystanie z obrazów i innych treści
    • Uzyskanie pisemnej zgody
    • Rozumienie specjalnych praw do treści
  • Poruszanie kwestii prawnych na stronach internetowych
    • Polityka prywatności
    • Warunki korzystania z usługi
    • Zasady obowiązujące na innych stronach

Rozdział 17: Handlowa strona marketingu afiliacyjnego

  • Czy jesteś gotów, aby zostać sprzedawcą?
    • Czy Twój produkt nadaje się do programu marketingu afiliacyjnego?
    • Czy Twój plan wynagrodzeń jest atrakcyjny?
    • Czy możesz obsługiwać partnerów?
    • Zostanie "tajnym partnerem"
  • Wybór technologii
    • Rozważenie wewnętrznego programu partnerskiego
    • Korzystanie z zewnętrznej platformy partnerskiej
    • Outsourcing
  • Rekrutacja i praca z partnerami
    • Wiedza o tym, gdzie szukać partnerów
    • Składanie ofert, którym nie będą mogli się oprzeć
    • Dostarczanie narzędzi partnerskich

Rozdział 18: Marketing afiliacyjny a formy prowadzenia działalności i kwestie podatkowe

  • Zarabianie bez posiadania firmy
    • Rozliczenie ryczałtowe
  • Wybór formy prowadzenia działalności gospodarczej
    • Najprostsza struktura biznesowa: działalność nierejestrowana
    • Druga najprostsza struktura biznesowa: jednoosobowa działalność gospodarcza
    • Następny poziom: spółki z ograniczoną odpowiedzialnością i spółki akcyjne
    • Podsumowanie

Część 5: Zestawienia

Rozdział 19: (Prawie) Dziesięć największych pułapek czyhających na marketera afiliacyjnego

  • Spoglądając w stronę "następnego błyszczącego obiektu"
  • Walka z brakiem koncentracji
  • Nieinwestowanie w siebie i swoją edukację
  • Przejście od konsumenta treści do producenta treści
  • Nierealistyczne oczekiwania
  • Zbytnie rozpraszanie się
  • Rezygnacja przed osiągnięciem sukcesu
  • Niewydawanie pieniędzy zaoszczędzających czas
  • Brak troski o przepływ zaufania i reputację

Rozdział 20: Dziesięć najlepszych darmowych narzędzi dla marketerów afiliacyjnych

  • WordPress
  • Elementor
  • Yoast
  • Keywords Everywhere
  • SpyFu
  • Generator Pomysłów na Blog
  • GTmetrix
  • SimilarWeb
  • Buffer

Rozdział 21: Dziesięć najlepszych płatnych narzędzi dla marketerów afiliacyjnych

  • Keyword Revealer SpyFu
  • Elementor, Astra Pro Theme i Ultimate Addons
  • WP Robot
  • CleanTalk
  • Sendinblue
  • Amazon SES
  • Mailster

Rozdział 22: Dziesięć najlepszych strategii marketingowych dla partnerów

  • Blogowanie gościnne
  • Strategie SEO
  • Marketing w mediach społecznościowych
  • Marketing w serwisie YouTube
  • E-mail marketing
  • Marketing treści
  • Publikacja e-booków
  • Wspólne przedsięwzięcia
  • Wywiady z mediami
  • Aplikacje na smartfony
  • Podsumowanie
    • Czas rozpocząć zarabianie

Dodatek: Narzędzia i zasoby dla partnerów

  • Początek: Tutoriale i edukacja
    • Najlepsze blogi afiliacyjne
    • Kanały YouTube poświęcone marketingowi afiliacyjnemu
    • Fora afiliacyjne
  • Ogólne informacje dotyczące marketingu i sprzedaży
  • Badania w zakresie marketingu niszowego
  • Marketing w mediach społecznościowych
    • Ogólne zasoby mediów społecznościowych
    • Grupy marketingu afiliacyjnego na Facebooku
    • Grupy marketingu afiliacyjnego na LinkedIn
    • Blogi
  • Narzędzia do e-mail marketingu
  • Katalogi afiliacyjne
  • Tworzenie i dostarczanie treści
  • Zasoby sprzedażowe
  • Książki i publikacje
    • Wybierz przewodniki dla bystrzaków
    • Inne książki
    • Newslettery i e-ziny
  • Stowarzyszenia, konferencje i wydarzenia na żywo
  • Spółki
  • Inne rozmaite narzędzia
  • Więcej informacji
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8628-0
Rozmiar pliku: 4,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: