Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
28 listopada 2014
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
49,00

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.

Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.

  • Dowiesz się, dlaczego ponad 80% firm nie podejmuje decyzji z wykorzystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu).
  • Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer.
  • Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz się, jak je pokonać.
  • Zapoznasz się ze szczegółowymi przykładami wdrażania marketingu opartego na danych w małych i dużych organizacjach.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać 15 podstawowych wskaźników marketingowych do uzyskiwania co najmniej pięciokrotnie lepszych wyników.
  • Poznasz dane z najnowszego projektu badawczego z Kellogg School of Management, jednej z najlepszych szkół biznesowych w Stanach. Badania obejmowały 252 firmy z listy Fortune 1000, które łącznie wydają na marketing ponad 53 miliardy dolarów rocznie.
  • Zyskasz dostęp do darmowych szablonów obliczania ROMI do wszystkich przykładów opisanych w książce.

Spis treści

Szablony do pobrania (9)

Podziękowania (11)

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ I. PODSTAWY (17)

Rozdział 1. Marketingowy rozdźwięk. Dlaczego 80% firm nie stosuje marketingu opartego na danych, a te, które to robią, są liderami w swoich branżach? (19)

  • Piętnaście podstawowych wskaźników marketingowych (23)
  • Analizy przypadku (25)
  • Budżet marketingowy - podstawowe różnice między liderami a maruderami (34)
  • Wykorzystanie wskaźników marketingowych w celu przetrwania trudniejszych czasów (38)
  • Pierwszy krok - definiowanie strategii marketingu opartego na danych (39)
  • Wnioski z rozdziału (43)

Rozdział 2. Od czego zacząć? Pokonywanie pięciu przeszkód utrudniających prowadzenie marketingu opartego na danych (45)

  • Pokonywanie przeszkody nr 1: początki - skup się na gromadzeniu właściwych danych i nabieraniu rozpędu dzięki łatwym sukcesom (47)
  • Pokonywanie przeszkody nr 2: zależności przyczynowo-skutkowe - prowadź małe eksperymenty (53)
  • Pokonywanie przeszkody nr 3: brak danych - strategie pozyskiwania danych o klientach (55)
  • Pokonywanie przeszkody nr 4: zasoby i narzędzia - zbuduj infrastrukturę wspierającą marketing oparty na danych (60)
  • Pokonywanie przeszkody nr 5: ludzie i zmiana - stwórz kulturę marketingu opartego na danych (65)
  • Mapa drogowa wdrażania marketingu opartego na danych (71)
  • Wnioski z rozdziału (73)

Rozdział 3. Dziesięć klasycznych wskaźników marketingowych (75)

  • Działanie marketingowe a wskaźniki (76)
  • Marketingowa zrównoważona karta wyników (86)
  • Pomiary na rynku B2B (91)
  • Wnioski z rozdziału (96)

CZĘŚĆ II . PIĘTNAŚCIE WSKAŹNIKÓW, DZIĘKI KTÓRYM WYRAŹNIE POPRAWISZ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH (97)

Rozdział 4. Pięć podstawowych wskaźników niefinansowych. 1. Świadomość marki. 2. Jazda próbna. 3. Stopa migracji. 4. Zadowolenie klienta. 5. Stopa przyjęcia (99)

  • Kształtowanie percepcji - wskaźnik nr 1: świadomość marki (99)
  • Marketing porównawczy. Wskaźnik nr 2: jazda próbna (111)
  • Marketing etapu lojalności. Wskaźnik nr 3: stopa migracji (116)
  • Wskaźnik nr 4: zadowolenie klienta (121)
  • Skuteczność kampanii. Wskaźnik nr 5: stopa przyjęcia (125)
  • Wnioski z rozdziału (129)

Rozdział 5. Chcę zobaczyć ROI! Cztery podstawowe wskaźniki finansowe: 6. Zysk, 7. Wartość bieżąca netto (NPV), 8. Wewnętrzna stopa zwrotu (IRR), 9. Zwrot nakładów inwestycyjnych (131)

  • Wskaźnik nr 6: zysk (132)
  • Finanse dla menedżerów ds. marketingu: 7. NPV, 8. IRR, 9. Zwrot nakładów inwestycyjnych (134)
  • Model zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) w podejmowaniu decyzji biznesowych (143)
  • ROMI w kontekście sponsoringu sportowego (148)
  • ROMI w kontekście wprowadzania na rynek nowego produktu (151)
  • Wskaźniki ROMI (NPV, IRR i zwrot nakładów inwestycyjnych) w praktyce (157)
  • Analiza wrażliwości, czyli stress-testy (159)
  • Wnioski z rozdziału (164)

Rozdział 6. Klient klientowi nie równy. Wskaźnik nr 10: wartość klienta w czasie (CLTV) (165)

  • Wskaźnik nr 10: definicja wartości klienta (166)
  • Nowa strategia marketingowa - marketing oparty na wartości (169)
  • Wyważanie rentowności klienta w krótkim i długim terminie (178)
  • Zarządzanie cyklem życia klienta (183)
  • Wnioski z rozdziału (187)

Rozdział 7. Internetowe wskaźniki marketingowe, czyli od kliknięć do wartości. 11. Koszt jednego kliknięcia (CPC), 12. Transakcyjny wskaźnik konwersji (TCR), 13. Zwrot z nakładów na reklamę (ROA), 14. Współczynnik odrzuceń, 15. Marketing szeptany (189)

  • CPC a CPM. Optymalizacja wskaźnika nr 11 - CPC to innowacja wprowadzona przez Google (191)
  • Optymalizacja sponsorowanych wyników wyszukiwania - wskaźnik nr 12 (TCR) i wskaźnik nr 13 (ROA) (193)
  • Jak dobra jest Twoja strona? Wskaźnik nr 14 - stopa odrzuceń (202)
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych - zmiana reguł gry dzięki modelowaniu atrybucji (206)
  • SEM to nie wszystko - internetowa reklama displayowa (210)
  • Bardzo precyzyjne targetowanie reklamy bannerowej w mediach społecznościowych (213)
  • Wskaźnik nr 15 - marketing szeptany, czyli miara zaangażowania w mediach społecznościowych (216)
  • Wnioski z rozdziału (222)

CZĘŚĆ III. NASTĘPNY POZIOM (223)

Rozdział 8. Zwinny marketing. Wykorzystanie bieżących danych w celu uzyskania pięciokrotnej, a nawet większej poprawy wyników (225)

  • Jeśli masz ponieść porażkę, zrób to szybko (226)
  • Projektowanie kampanii pod kątem pomiarów (233)
  • Wnioski z rozdziału (236)

Rozdział 9. Wow, dokładnie takiego produktu potrzebuję! Trzy podstawowe podejścia do marketingu analitycznego (237)

  • Pierwsze podstawowe podejście do marketingu analitycznego - modelowanie inklinacji (239)
  • Drugie podstawowe podejście do marketingu analitycznego - analiza koszyka rynkowego (243)
  • Trzecie podstawowe podejście do marketingu analitycznego - drzewa decyzyjne (244)
  • Kluczowe znaczenie ma wyczucie czasu - analizy przypadków marketingu sterowanego zdarzeniami (251)
  • Marketing analityczny - uzasadnienie biznesowe (255)
  • Wnioski z rozdziału (258)

Rozdział 10. Czego będę potrzebował? Infrastruktura przydatna w prowadzeniu marketingu opartego na danych (259)

  • Jakich danych naprawdę potrzebuję? (260)
  • Jak dużej infrastruktury potrzebuję? (262)
  • Stopień skomplikowania wymagań (267)
  • Przeszczepianie danych do nowej hurtowni a ich przebudowa (271)
  • Co może się nie udać i co się nie uda (jeśli nie będziesz uważał) (272)
  • Harrah's Entertainment - tworzenie wielowymiarowej infrastruktury wspierającej marketing oparty na danych (275)
  • Wnioski z rozdziału (285)

Rozdział 11. Budżety marketingowe, technologia i kluczowe procesy. Podstawowe różnice między liderami a maruderami (287)

  • Zarządzanie kampanią marketingową - stan zastany w branży (289)
  • Badania - procesy marketingowe, technologia i powiązania z wynikami firmy (291)
  • Miks portfela inwestycyjnego na rynku B2B i B2C - liderzy i maruderzy (296)
  • Pokonywanie czterech przeszkód na drodze do profesjonalizacji procesów marketingowych (300)
  • Aktualizacja procesów zarządzania kampanią marketingową - podejście trójetapowe (303)
  • Wnioski z badań - wysoki stopień skomplikowania wymaga porządku (307)
  • Kreatywny czynnik X (309)
  • Wypróbuj to wszystko naraz (312)
  • Wnioski z rozdziału (314)

Dodatek dla wykładowców. Jak korzystać z tej książki w ramach zajęć z marketingu opartego na danych? (315)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-9337-5
Rozmiar pliku: 9,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: