Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
4 lutego 2020
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
49,00

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - ebook

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:

  • Wykorzystanie psychologii wyboru
  • Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
  • Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
  • Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
  • Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty

Spis treści


O autorce 15

Podziękowania od autorki 17

Wprowadzenie 19

CZĘŚĆ I: MARKETING W ŚWIECIE KSZTAŁTOWANYM PRZEZ KLIENTA 25

Rozdział 1: Zrozumienie roli klienta w dzisiejszym świecie i tego, co jest w niej najbardziej istotne 27

  • Poznanie stanu umysłu klienta 29
  • Odnoszenie się do różnic pokoleniowych 30
  • Tworzenie kapitału zaufania wśród obecnych klientów 33
    • Definiowanie wspólnego celu 34
    • Budowanie relacji z klientami 36
  • Poprawianie doświadczeń klientów dla zrównoważonego rozwoju 38
    • Kierowanie procesem decyzyjnym przez planowanie doświadczenia klienta 39
    • Tworzenie silnych doświadczeń poza procesem sprzedaży 40
  • Przesuwanie granic przy użyciu marketingu partyzanckiego 42
    • The Fun Theory 43
    • Inne przykłady marketingu partyzanckiego 44
    • Marketing partyzancki a budowanie społeczności 45

Rozdział 2: Psychologia wyboru i jak ją wykorzystać do zwiększenia wartości życiowej klienta (ang. Lifetime Value - LTV) 47

  • Podświadomość: rzeczywisty decydent w zakresie wyborów dokonywanych przez klienta 48
    • Wywieranie wpływu na schematy i podświadomość 48
    • Świadomy i nieświadomy umysł często się ze sobą nie zgadzają 49
  • Psychologiczne czynniki kształtujące sprzedaż 50
    • Neuroprzekaźniki i ich wpływ na wybory 52
    • Przejście od USP do ESP 53
    • Nagroda kontra strata 54
    • Instynkt przetrwania 55
    • Zrozumienie podstaw psychologii 56
  • Działania z użyciem czynników wpływu społecznego 58
    • Autorytet 58
    • Społeczny dowód słuszności 59
    • Odwzajemnianie 60
    • Ograniczona dostępność 61
  • Nawiązanie do szczęścia i powołania 62
  • Podsumowanie 65

Rozdział 3: Budowanie fundamentów wzrostu 69

  • Pomiar tempa wzrostu twojego rynku 70
  • Reakcja na wyhamowujący lub kurczący się rynek 71
  • Poszukiwanie najlepszej strategii wzrostu 73
    • Wchodzenie na rynek 73
    • Rozwijaj to, co zagwarantuje wyższą rentowność 75
  • Rozwój strategii segmentacji rynku 79
    • Segmenty rynku 80
    • Marketing niszowy 81
  • Strategia zwiększania udziału w rynku 81
    • Zdefiniuj swoje mierniki 82
    • Znajdź benchmark 82
    • Rób obliczenia 83
  • Budowanie strategii pozycjonowania 84
    • Wizualizacja swojej pozycji: ćwiczenie z obserwacji i kreatywności 85
    • Dopasowanie strategii pozycjonowania do działań mających wpłynąć na wzrost 85
  • Pozyskiwanie leadów i zwiększanie udziału w rynku przez growth hacking 86
    • Wyszukiwanie 86
    • Linkowanie 86
    • Poławiaj e-maile 87
    • Wypróbuj Tripwire Marketing 87
    • Wynajmij growth hackera 88
  • Sprzedawanie innowacyjnych produktów 88

CZĘŚĆ II: BUDOWANIE STRATEGII DLA LTV I ROI 91

Rozdział 4: Badanie klientów, konkurentów i branży 93

  • Kiedy i po co przeprowadzać badania 94
    • Śledzenie aktywności w sieciach społecznościowych jako sposób na lepsze zrozumienie klientów 94
    • Podążanie za liderami opinii, aby być na bieżąco z rzeczywistością 97
    • Odkrywaj, co naprawdę napędza twoich klientów 100
    • Zadawanie pytań, które prowadzą do słusznych rozwiązań 102
  • Sprawdzanie wskaźników Net Promoter Score i o tym, jak zmierzyć swój własny NPS 104
  • Zadawanie naprawdę dobrych pytań podczas badań ankietowych 105
  • Tworzenie ankiet pod kątem ESP 108
  • Mądre wydawanie pieniędzy na badania marketingowe 109
  • Poszukiwanie tanich, lub nawet darmowych, sposobów na dowiedzenie się, co liczy się najbardziej 111
    • Obserwuj swoich klientów 111
    • Badaj konkurencję 113
    • Uwalnianie mocy jednopytaniowej sondy 114
    • Stwórz raport trendów 115
    • Analizuj rekordy w swojej bazie klientów 116
    • Przetestuj swoje materiały marketingowe 116
    • Rozmawiaj z tymi, którzy odeszli 117
    • Stwórz analitykę przeznaczoną dla swojej strony 117
  • Kurs na fali wznoszącej dzięki demografii 118

Rozdział 5: Tworzenie zwycięskiego planu marketingowego 121

  • Komponenty planu marketingowego, jakich potrzebujesz 122
    • Po pierwsze - podstawy 122
    • Teraz nieco bardziej złożone koncepcje 123
    • A teraz kilka nawet jeszcze ważniejszych zagadnień 124
  • Cztery "P" 125
  • Przeprowadzenie analizy SWOT 125
  • Koncentrowanie uwagi na funkcjonalnych alternatywach 128
  • Dlaczego współpraca tak bardzo się liczy 129
    • Łączenie sił pod szyldem CSR 130
    • Zamiana relacji we wspólnotę 130
  • Rozszerzanie swojego celu 131
    • Śledzenie trendów i reagowanie na nie 134
    • Budowanie doświadczeń klientów 134
  • Tworzenie działającego planu marketingowego 135
  • Ustalanie kolejnych kroków 137
    • Krok 1. W tym miejscu umieść analizę/opis sytuacji 137
    • Krok 2. Wskaż swój punkt startowy 138
    • Krok 3. Określ swoje cele 138
    • Krok 4. Napisz, czego do tej pory się nauczyłeś 138
    • Krok 5. Przedstaw swoją strategię 139
    • Krok 6. Rozpisz swoje działania w punktach 140
    • Krok 7. Przygotuj plan nauki 140
  • Bądź realistą - co robić, a czego nie robić w planowaniu 141
    • Nie ignoruj szczegółów 142
    • Nie zatrzymuj się na przeszłości 142
    • Nie próbuj łamać norm 142
    • Nie angażuj pieniędzy bez uzasadnienia 142
    • Stawiaj rozsądne granice 143
    • Podziel swój plan na mniejsze plany 143
  • Gotowość na wpływ czynników gospodarczych 144
  • Budżetowanie działań 145
  • Zarządzanie swoim programem marketingowym 147
  • Planowanie wydatków i przychodów 147
    • Prognoza od dołu do góry 149
    • Metoda wskaźnikowa 149
    • Metoda scenariuszowa 149
    • Prognozowanie na podstawie szeregów czasowych 150
  • Tworzenie mechanizmów kontroli 150

Rozdział 6: Marketing treści i treści marketingowe 153

  • Marketing treści 154
    • Tworzenie nośnych treści 156
    • Umieszczanie swojej treści w mediach 157
  • Tworzenie planu dla marketingu wiarygodnej treści 158
  • Korzystanie z treści generowanych przez użytkowników 161
  • Przechodzimy do treści marketingowych 163
  • Jak pisać treści w ramach marketingu treści, aby osiągać lepsze rezultaty? 164
    • Wypróbuj odwróconą piramidę 165
    • Zarzucaj przynęty (clickbait) 165
    • Dodaj swoim reklamom więcej siły przyciągania i mocy utrzymywania uwagi 168
    • Bądź konsekwentny 170
    • Bądź tak przekonujący, jak to tylko możliwe 170
    • Bądź profesjonalny 172

CZĘŚĆ III: BUDOWANIE STRATEGII OMNICHANNEL 173

Rozdział 7: Kreacje angażujące umysł 175

  • Tworzenie przyciągającej kreacji 176
    • Przeprowadzanie audytu kreatywnego 176
    • Zmiana (prawie) wszystkiego 177
  • Praktyczne zastosowanie kreatywności 178
    • Budowanie swojej strategii kreatywnej 179
    • Pokoloruj swoją kreację psychologią 180
    • Słowa, teksty i clickbait 183
  • Pisanie briefu kreatywnego 185
    • Cele 186
    • Obietnica i oferta 186
    • Deklaracja wspierająca 186
    • Nawiązanie do osobowości i użycie języka 186
    • Bodźce emocjonalne 187
    • Profil aspiracji klienta 187
    • Paleta kolorów 188
    • Wzór złotego trójkąta 188
    • Ograniczenia 188
    • Uruchomienie kampanii 189
  • Zastosowanie kreatywności w brandingu i w wielu innych obszarach 190
    • Kreatywność a rozwój produktów 190
    • Kreatywność a branding 191
    • Prosty sposób na generowanie nowych pomysłów 193
    • Kreatywność w grupie 195
    • Zarządzanie procesem kreatywnym 199
    • Pobudzanie kreatywnego myślenia 200

Rozdział 8: Cyfrowe narzędzia i sprawdzone taktyki 203

  • Przegląd kanałów cyfrowych, których nie możesz ignorować 204
  • Używanie Facebooka do rozrywki, która buduje sprzedaż 205
    • Przygotowanie skutecznego planu dla Facebooka 207
    • Twórz treści, które znajdują odzew, wywołują rozmowę i generują leady 210
    • Reklama na Facebooku 212
  • Budowanie pozycji na Twitterze 212
  • Zaznaczenie swojej obecności na Instagramie 213
  • Poszerzanie swojej sieci przez LinkedIn 213
    • Grupy 215
    • Zaangażowanie 215
  • Promowanie swojej marki za pomocą Pinteresta 216
  • Narzędzia internetowe, które wspomagają markę 217
    • Podcasty 218
    • Webinary 220
    • Wideo 222
    • Internetowe serwisy z opiniami 225
    • Gry i zabawa też są skuteczne 226
  • Reklama internetowa 228
    • Marketing w wyszukiwarkach 228
    • Reklamy tekstowe, banerowe i inne w Google Ads 229
    • Co zrobić, aby wycisnąć jak najwięcej z każdego formatu 231
  • Szybsze i skuteczniejsze działania dzięki zautomatyzowanej personalizacji 232

Rozdział 9: Stosowanie druku w cyfrowym świecie 235

  • Tworzenie drukowanych materiałów marketingowych 237
    • Przegląd elementów skutecznych materiałów drukowanych 237
    • Projektowanie materiałów drukowanych, które przyciągają uwagę i sprzedają 239
    • Praca z profesjonalnym projektantem 240
    • Korzystanie z gotowych graficznych zasobów internetowych 241
    • Samodzielne projektowanie grafik 242
    • Dlaczego czcionki mają znaczenie 243
    • Używanie elementów przejścia, aby utrzymać uwagę i zapewnić zrozumiały przekaz 247
  • Tworzenie skutecznych i wydajnych materiałów drukowanych 248
    • Projektowanie skutecznych ulotek 248
    • Projektowanie broszur i druków bezkopertowych do określonych celów marketingowych 249
    • Przygotowanie skutecznego projektu drukowanej broszury 250
  • Publikowanie reklam drukowanych generujących leady 252
    • Tanie, ale skuteczne publikacje 254
    • Rozmiar reklamy 255
    • Wpływ reklamy 256

CZĘŚĆ IV: SKUTECZNE SPOSOBY NA POPRAWĘ WSKAŹNIKÓW LTV I ROI 259

Rozdział 10: Dane, personalizacja i sprzedaż w działaniach bezpośrednich 261

  • Wyjaśnienie wskaźników dotyczących marketingu bezpośredniego 262
  • Podstawy marketingu bezpośredniego 264
    • Podstawowe informacje o marketingu bezpośrednim 266
    • Im więcej zrobisz, tym więcej dostaniesz 267
  • Wchodzenie w głąb danych 268
    • Używanie systemu CRM 268
    • Łączenie DMP i DSP, aby zwiększyć ROI 271
  • Szybkie zyski dzięki bezpośrednim kampaniom 274
    • Przekaz ma znaczenie 274
    • To, co na zewnątrz, ma znaczenie 275
    • Działania, które się liczą 276
    • Wskazówki prowadzenia kampanii pocztowej 276
    • Zewnętrzne bazy danych 278
  • E-mailem bezpośrednio do celu 281
    • E-mail warunkowy (triggered email) 282
    • Spersonalizowane e-maile 284
    • Testowanie przesyłek bezpośrednich 284
    • Maksymalizacja odpowiedzi w internetowych działaniach bezpośrednich 286
  • Integrowanie call centers i chat centers 287
    • Ustalanie czasu dostępności telefonicznej 288
    • Zbieranie przydatnych informacji o każdym rozmówcy 288
    • Telemarketing - dzwonić czy nie dzwonić? 289

Rozdział 11: Budowanie strony internetowej, która angażuje i sprzedaje 291

  • Tworzenie wizerunku w sieci i zarządzanie nim 292
    • Zrozumieć, czego oczekują klienci 293
    • Standaryzacja twojej identyfikacji na potrzeby Internetu 294
  • Tworzenie angażującej strony internetowej 296
    • Obserwowanie swoich kluczowych wskaźników efektywności (KPI - Key Performance Indicators) 297
    • Królowanie treści na twojej stronie 300
  • Łączenie kluczowych elementów projektu 304
    • Zasada złotego trójkąta 304
    • Budowanie osobowości w sieci 305
    • Od koncepcji do działającej strony internetowej 306
  • Kształtowanie ruchu na stronie przy użyciu SEM i SEO 308
  • Tworzenie stron docelowych, blogów i innych narzędzi 311
    • Używaj stron docelowych efektywnie 312
    • Używaj blogów, by marki wzmacniać, a nie zatapiać 313
  • Monetyzacja ruchu na stronie internetowej 315
    • Płatność za wyświetlenia 316
    • Płatność za kliknięcie 316

Rozdział 12: Wykorzystanie sieci kontaktów i eventów 317

  • Wykorzystanie potencjału społeczności 317
    • Staw czoła swoim klientom: eventy, które zachęcają do zaangażowania, lojalności i polecania 319
    • Połącz wszystkie elementy ze sobą, aby zbudować zainteresowanie i zmaksymalizować ROI 322
  • Organizowanie własnego publicznego eventu 323
    • Zarządzanie eventami z przesłaniem 324
    • Finansowanie i monetyzacja eventu 324
    • Uzyskanie pomocy w zarządzaniu eventem 325
  • Sponsoring wydarzeń specjalnych 326
    • Organizowanie i wspieranie wydarzeń i kampanii związanych z określonym problemem społecznym 326
    • Sponsorowanie eventu poświęconego ważnej sprawie społecznej 328
    • Szukanie właściwego miejsca 328
  • Maksymalizowanie wskaźnika ROI dla imprez wystawienniczych 330
    • Budowanie dobrego stoiska 331
    • Wybieranie targów, w których można wziąć udział 332
    • Wybór miejsca na powierzchni targowej 333
    • Przygotowanie targów na miarę możliwości i potrzeb 334
    • Przyciąganie gości do stoiska 334
    • Przygotuj gadżety reklamowe, czyli "gifty", które działają 335

CZĘŚĆ V: BUDOWANIE MARKI, KTÓRA SPRZEDAJE BEZ KOŃCA 339

Rozdział 13: Tworzenie wyróżniającej się marki 341

  • Budowanie trwałej wartości marki 342
    • Marki określane przez swoje usługi 343
    • Marki budowane przez doświadczenia 343
    • Marki określane przez wyróżniające się produkty i innowacje 344
  • Opowieść twojej marki 345
    • Postaci 347
    • Wątek 348
    • Punkt kulminacyjny 348
  • Oznakowanie tożsamości 349
    • Unifikacja tożsamości marki 349
    • Tworzenie ikonografii marki 350
    • Ustalenie cech osobowości twojej marki 351
    • Tworzenie marek w obrębie marki 353
    • Odświeżanie marki 354
  • Projektowanie linii produktów 355
    • Przyglądanie się głębokości i szerokości 355
    • Efektywne zarządzanie liniami produktów 356
    • Ochrona linii produktowej i marki 357
  • Wzmacnianie istniejącego produktu 358
  • Wprowadzanie nowych, odnoszących sukcesy produktów 360
    • Partnerstwo z ekspertami w budowaniu nowych produktów 360
    • Pozyskiwanie informacji od klientów 362
    • Stosowanie strategii znaczącej różnicy 362
  • Odświeżanie i rozwijanie istniejących produktów 363
    • Przechodzenie przez test różnicowania 364
    • Przechodzenie przez test orędownika 364
    • Branding w wielu kanałach 364

Rozdział 14: Ustalanie odpowiedniej strategii cenowej 367

  • Szanse i przeszkody stojące przed strategią cenową 368
    • Podnoszenie cen, by sprzedawać więcej 368
    • Unikanie niebezpieczeństwa związanego ze zbyt wysokim rabatowaniem 369
    • Badanie wpływu przyjętych cen na zakupy klientów 370
    • Zwiększanie zysków bez podnoszenia cen 371
  • Tworzenie lub zmiana cennika 371
    • Krok 1. Ustal wszystkie czynniki 371
    • Krok 2. Sprawdź, jakie ponosisz koszty 372
    • Krok 3. Ustalanie preferencji klientów co do cen 373
    • Krok 4. Przeanalizuj dodatkowe czynniki wpływające na cenę 374
    • Krok 5. Ustal swoje strategiczne cele 375
    • Krok 6. Opanuj psychologię cen 375
  • Projektowanie ofert specjalnych 377
    • Tworzenie kuponów i innych akcji rabatowych 378
    • Ustalanie kwoty oferty 379
    • Prognozowanie wskaźnika redemption rate 380
    • Przewidywanie kosztów związanych z ofertami specjalnymi 381
    • Zadbanie o to, aby oferty specjalne były specjalne 381
  • Na bieżąco z prawem 382

Rozdział 15: Dystrybucja i merchandising w rzeczywistości rozszerzonej 385

  • Wybór strategii dystrybucji 386
    • Strategie prezentacji na regałach sklepowych gwarantujące pozostanie produktu na półce 388
    • Zalety i wady kanałów e-commerce 390
  • Namierzanie idealnych dystrybutorów 392
  • Zrozumienie struktury kanału 392
  • Przegląd strategii i taktyk detalicznych 394
    • Zwiększanie ruchu 395
    • Tworzenie atmosfery 395
    • Rozwój strategii merchandisingowych 396

Rozdział 16: Sukces w sprzedaży i usługach 401

  • Ciągła sprzedaż 402
    • Obliczanie wartości życiowej klienta 402
    • Zrozumienie wagi lojalności klienta 403
  • Sprzedaż gwarantująca zrównoważony rozwój 404
    • Subskrypcja i sprzedaż mająca na celu zatrzymanie klienta 404
    • Kanały sprzedażowe 406
  • Wpływanie na pozytywną decyzję dzięki sprzedaży opartej na ESP 411
    • Generowanie leadów sprzedażowych 412
    • Zakup bazy danych w celu generowania leadów w sektorze B2B 415
    • Sprzedaż konsultacyjna 416
    • Tworzenie prezentacji sprzedażowych z uwzględnieniem mocy ESP 417
    • Odpowiedz na problemy 420
  • Zorganizuj swoje siły sprzedaży 420
    • Ustalanie, ilu sprzedawców potrzebujesz 421
    • Zatrudnianie własnych pracowników lub korzystanie z reprezentantów 421
    • Wynagradzanie swoich sił sprzedaży 423
  • Utrzymanie klientów dzięki wyjątkowej obsłudze 423

CZĘŚĆ VI: DZIESIĘĆ NAJWAŻNIEJSZYCH WSKAZÓWEK 425

Rozdział 17: Dziesięć najczęstszych błędów marketingowych (i o tym, jak ich uniknąć) 427

  • Robienie założeń 428
  • Ignorowanie narzekania klientów 428
  • Udawana popularność 428
  • Bałagan w danych 429
  • Konkurowanie ceną 429
  • Ignorowanie emocjonalnych czynników wyboru 429
  • Zapominanie o korekcie 430
  • Oferowanie czegoś, czego nie jesteś w stanie dostarczyć 430
  • Traktowanie klientów bezosobowo 430
  • Obwinianie klienta 431

Rozdział 18: Dziesięć sposobów mierzenia rezultatów (poza ROI) 433

  • Określ dokładne cele 434
  • Powiąż wskaźniki z właściwymi zdarzeniami 434
  • Ustal priorytety uczenia się 434
  • Ustal docelowe ROI 435
  • Dowiedz się, jaka jest wartość życiowa klienta 435
  • Ustal, jaki jest twój dopuszczalny koszt przejęcia klienta 435
  • Wybierz benchmarki 436
  • Odwróć lejek do góry nogami 436
  • Przygotuj benchmarki w lejku według rzeczywistych danych 436
  • Unikaj pułapki tablicy wskaźników 437

Skorowidz 439

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5904-8
Rozmiar pliku: 4,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: