Facebook - konwersja
  • promocja

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
11 lipca 2023
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości - ebook

Witaj w świecie fascynujących danych!

 

Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ... Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.

Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.

Spis treści

Prolog

Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych

  • Skąd się biorą dane?
  • Jak wykorzystać informacje?
    • Przykłady dobrego wykorzystania danych
    • Przykłady złego wykorzystania danych
  • Big data
  • Mar-tech
  • Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane

Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk

  • Czym jest zatem analiza marketingowa?
  • Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego
  • Biznes
  • Marketing
  • Usługi
  • Research rynku czy mamienie klienta?

Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe

  • Excel
  • Kursy internetowe
  • Staże

Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie

  • Nowa wersja Google Analytics 4
    • Universal Analytics
    • Google Analytics 4 - słownik
    • Google Analytics 360
  • Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej
  • Konfiguracja systemu
  • Czy potrzebuję Google Analytics?
  • Analiza i raportowanie
  • Zdarzenia
  • Typy raportów Google Analytics 4
  • Google Analytics już zna odpowiedź

Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4

  • Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics
    • Użytkownicy
    • Strona główna
    • Raportowanie
  • Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi?
  • Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto?

Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem

  • Programista potrzebny od zaraz?
  • Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager?
  • Miłość albo nienawiść

Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę

  • Jak wykorzystać dane z Google Search Console?
  • Użyteczność na pierwszym miejscu
  • 10 pomysłów na analizę w Google Search Console

Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu .....

  • Sezonowość w Google Trends
  • Wróżenie z wyszukiwań
  • Potęga big data - Google Trends a Big Query
  • Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu

Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś

  • Pierwsze kroki w Google Data Studio
  • Skup się na tym, czego szukasz
  • Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz
  • Minimalizm i powściągliwość
  • Liczby, które mówią
  • Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych?

Rozdział 10. Co mówią o nas liczby

  • Analiza danych w e-commerce
    • Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki?
    • Przyszłość e-commerce
    • Rynek pracy
  • Analiza danych w usługach
    • Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników
    • Promocja i działania 360
  • Analiza danych w produktach cyfrowych
    • Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie

Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz

  • Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku

Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest

  • Wyzwania współczesnych biznesów online
  • Przyszłość rynku pracy

Epilog

Książki, które poszerzą Twój horyzont

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-0571-9
Rozmiar pliku: 6,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: