Facebook - konwersja
Pobierz fragment

  • promocja
  • Empik Go W empik go

Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 - ebook

Data wydania:
19 grudnia 2023
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment

Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 - ebook

Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024

Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących.

Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić!

W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu internetowego w zakresie SEO (Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych i sklepów), Google Ads (Płatnych reklam w systemie Google), Google Analytics (narzędzi do pomiaru ruchu i sprzedaży w sieci), Content Marketingu (tworzenia skutecznych treści do internetu) oraz Social Mediów (firmowe profile na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube oraz Twitter – X.com) oraz z wykorzystaniem najnowszych narzędzi AI czyli sztucznej inteligencji w działaniach digital marketingowych.

W Twoich rękach jest teraz najlepsza i najbardziej aktualna w Polsce książka o Marketingu Internetowym dla początkujących!

Zanurz się w świecie marketingu internetowego z tą niezbędną książką, doskonałą dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę w tej dynamicznej dziedzinie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, przedsiębiorcą, czy właścicielem sklepu online, ta książka jest kluczem do Twojego sukcesu:

• 9 Super przemyślanych rozdziałów

• Przegląd niezbędnych narzędzi

• Najświeższa wiedza o AI

• Gotowe do wdrożenia rozwiązania

• Ciekawe przykłady i praktyczne informacje

• Najlepsza w Polsce baza wiedzy od podstaw

Ta książka to nie tylko zbiór wiedzy i opisów narzędzi marketingowych, ale równocześnie przewodnik po procesie ciągłego uczenia się, eksperymentowania i dostosowywania strategii do zmieniającego się świata marketingu internetowego. Zacznij swoją podróż teraz i odkryj potencjał, jaki niesie ze sobą marketing online!

Robert Duda – autor.

Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Dumny Ślązak

Spis treści

Wprowadzenie do marketingu Internetowego 6
Rozdział 1. Wstęp. Narzędzia i kanały sprzedaży internetowej. 42
1.1. Kanały na pozyskanie Klienta w Internecie. 56
1.2. Opisz swojego Klienta i produkt w 10 punktach wg. autorskiej metody Roberta Dudy. 76
1.3. Sprawdź co robi Twoja konkurencja. 94
Rozdział 2. Hosting, domena i certyfikat SSL. 102
Rozdział 3. Strona i sklep internetowy. Twój fundament biznesu w sieci. 112
3.1. Dlaczego wybór WordPress będzie dla Ciebie najlepszy. 118
3.2. Najważniejsze cechy serwisu www w drodze do sukcesu. 128
3.3. Dlaczego uruchomienie bloga w 2024 roku to niezbędnik? 164
Rozdział 4. Treści, grafiki, zdjęcia – fundament sukcesu w Internecie 170
4.1. Dlaczego treści są dziś najważniejsze? 174
4.2. Pisz dla potencjalnego Klienta i dla wszechwiedzącego Google. 182
4.3. VII przykazanie w Internetach. 190
Rozdział 5. Wyszukiwarka Google. SEO i Google Ads to fundament sukcesu! 194
5.1. Jak w 2024 roku zaczynamy drogę do zakupów? 198
5.2. Podstawy sukcesu w wynikach organicznych (SEO). 212
5.3. Jak najlepiej wykorzystać płatne reklamy w wyszukiwarce? 228
Rozdział 6. Sieć reklamowa Google – zbuduj zasięgi i rozpoznawalność. 244
6.1. Budowanie zasięgu i rozpoznawalności za pomocą GDN. 248
6.2. Kampanie remarketingowe w GDN. 252
6.3. Definicja, zastosowanie, mechanizmy GDN. 256
6.4. Sieć reklamowa Google to także Gmail oraz YouTube. 260
Rozdział 7. Google Analytics. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto bez mierzenia i analizy 264
7.1. Historia Google Analytics. 268
7.2. Integracja Google Analytics z Innymi Narzędziami. 272
7.3.        Integracja z Looker Studio (wcześniej Google Data Studio). 276
7.4.        Wykorzystanie danych z Google Analytics w kampaniach Google Ads. 280
7.5.        Instalacja, konfiguracja i regularne korzystanie. 284
Rozdział 8. Media społecznościowe – niezbędnik czy niepotrzebne wydatki? 288
8.1.        Social Media, a dynamika zmian. 296
8.2.        Media społecznościowe, a Twój Biznes. 306
8.3.        Krótka charakterystyka popularnych platform social media 314
8.4.        Social Media. Podsumowanie. 334
Rozdział 9. AI. Sztuczna inteligencja. Wprowadzenie i przegląd narzędzi. 338
9.1.        Narzędzia AI w marketingu. Wstęp. 344
9.2.        Graficzne Narzędzia AI do zastosowania w marketingu. 348
9.3.        Narzędzia AI do pisania i analiz w e-marketingu. 352
9.4.        Narzędzia AI dla mediów społecznościowych. 356
Zakończenie. 360
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-951938-6-6
Rozmiar pliku: 6,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: