Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
1 stycznia 2011
39,00
3900 pkt
punktów Virtualo

Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

 

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce,

• testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki),

• zdań do uzupełnienia,

• zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.

 

Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania – jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Kategoria: Inne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-255-3096-9
Rozmiar pliku: 3,4 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij