Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Marketing międzynarodowy - ebook

Wydawnictwo:
Rok wydania:
2007
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
43,00

Marketing międzynarodowy - ebook

 

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi”? Oczywiście z Włoch… Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców?

W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym. Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych oraz zasad działania w marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa.

Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest głównie do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą, studentów i pracowników naukowych.

Jej głównym walorem jest aktualizacja danych statystycznych oraz bardzo bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw.

Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę interesującą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.

 

Spis treści

 

Wprowadzenie


Rozdział 1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw

1.1. Internacjonalizacja na poziomie makro

1.2. Internacjonalizacja na poziomie mikro

1.3. Formy wejścia na rynki zagraniczne

 

Rozdział 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenia do marketingu międzynarodowego

2.1. Pojęcie marketingu międzynarodowego

2.2. Proces integracji europejskiej jako podstawa rozwoju euromarketingu

2.3. Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw

2.4. Standaryzacja i adaptacja międzynarodowych strategii marketingowych

 

Rozdział 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw

3.l. Otoczenie ekonomiczne

3.2. Otoczenie społeczno-kulturowe

3.3. Otoczenie demograficzne

3.4. Otoczenie polityczno-prawne

3.5. Otoczenie technologiczne

3.6. Otoczenie naturalne

 

Rozdział 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych

4.l. System informacji marketingowej

4.2. Klasyfikacja badań rynków zagranicznych

4.3. Źródła informacji w badaniach międzynarodowych

 

Rozdział 5. Zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych

5.l. Zróżnicowanie zachowań nabywców - ogólna charakterystyka

5.2. Podstawy międzynarodowej segmentacji rynku

5.2.l. Eurosegmentacja nabywców

5.2.l.l. Eurosegmentacja wg VALS

5.2.l.2. Segmentacja wg Eurostylu

5.2.1.3. Segmentacja wg RISC

 

Rozdział 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym

6.1. Produkt na rynkach zagranicznych

6.l.l. Międzynarodowy cykl życia

6.1.2. Globalizacja marek

6.2. Komunikacja marketingowa na rynku międzynarodowym

6.2.l. Struktura wydatków promocyjnych

6.2.2. Media paneuropejskie w promocji

6.2.3. Kampanie promujące wyroby krajowe za granicą

6.3. Dystrybucja międzynarodowa

6.3.1. Struktura handlu w wybranych krajach UE

6.3.2. Globalizacja łańcucha dostaw

6.4. Ceny w marketingu międzynarodowym

6.4.1. Czynniki kształtujące ceny międzynarodowe

6.4.2. Kurs walutowy a polityka cen międzynarodowych

6.4.3. Wyrównywanie się cen w ramach eurorynku

6.4.4. Formuły handlowe Incoterms

6.4.5. Ceny transferowe

 

Bibliografia

 

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7941-396-6
Rozmiar pliku: 3,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: