Facebook - konwersja

Marketing mobilny - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
15 lutego 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
37,00

Marketing mobilny - ebook

  • Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
  • Osiągaj wysoki poziom skuteczności
  • Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
  • Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
  • Postaw na dialog z odbiorcą reklamy
  • Wykorzystuj efekt synergii

Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej - agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!

Naciśnij zieloną słuchawkę!

Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe... wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.

Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.


Patron medialny:

Spis treści

Wprowadzenie (9)

Rozdział 1. Marketing mobilny jako trend (17)

  • Trendy rynku reklamy (19)
  • Rozwój technologii komunikacyjnych (27)
  • Symptomy przemian społecznych (37)
  • Ewolucja wydatków na reklamę (43)
  • Optymizm więc, acz ostrożny (48)

Rozdział 2. "Definicja" marketingu mobilnego (51)

  • Przedmiot rozważań (52)
    • Przeglądanie Internetu mobilnego (53)
    • Wymiana komunikatów (SMS, MMS) (56)
    • Wykorzystywanie aplikacji rezydujących na terminalach (59)
    • Oglądanie na ekranie telefonu przekazu wideo (61)
    • Media mobilne a media tradycyjne (63)
  • Charakterystyka medium mobilnego (65)
  • Narzędzia mobilnej komunikacji marketingowej (71)
  • Budowanie siły przekazu (78)
  • Pomiar skuteczności reklamy mobilnej (81)
  • Stan rynku marketingu mobilnego (83)
  • Precyzja, różnorodność, wiele do odkrycia (87)

Rozdział 3. Marketing mobilny jako ekosystem (89)

  • Struktura ekosystemu (90)
  • Łańcuch wartości reklamy mobilnej (96)
  • Alternatywne formy ekosystemu reklamy mobilnej (101)
    • Bez reklamodawcy (101)
    • Bez współtwórców kampanii reklamy mobilnej (102)
    • Bez partnerów technologicznych (103)
    • Bez operatora mobilnego (104)
  • Jak budować kampanię reklamy mobilnej? (105)
  • "Wejście z boku" ekosystemu (111)
    • Funkcje telefonu (111)
    • "Przy okazji" (112)
    • Marketing mobilny a marketing "sytuacyjny" (113)
  • Zmiany więc, zmiany oraz... zmiany (113)

Rozdział 4. Użytkownicy telefonów (115)

  • Jakiej komunikacji oczekuje użytkownik telefonu? (116)
  • Urządzenie i jego użytkownik (120)
  • Bariery i ograniczenia (122)
  • Odbiorca reklamy staje się wymagający (126)

Rozdział 5. Animatorzy kampanii reklamowych (129)

  • Reklama mobilna dla animatorów kampanii (130)
  • Odrobina inspiracji (137)
  • Od czegoś trzeba zacząć... (143)
  • Rewolucja? (147)

Rozdział 6. Nowi aktorzy, nowe role (149)

  • Współtworzenie wartości (150)
  • Sugestie i zadania (160)
  • Zdecydowanie nowe wyzwania (163)

Rozdział 7. Operatorzy mobilni (165)

  • Reklama mobilna dla operatorów (167)
  • Porządkowanie działalności operatora mobilnego (171)
  • Nowy model biznesowy (176)
  • Wskazówki i propozycje (186)
  • Może więc jednak The Next Big Thing? (191)

Rozdział 8. 4P - potencjał, przyszłość i prawdopodobne pułapki (193)

  • Przyszłość rynku marketingu mobilnego (193)
  • Rozwój technologii komunikacyjnych (195)
  • Perspektywa odbioru reklamy (198)
  • Cóż więc stanie się z reklamą? (200)

Rozdział 9. Co dalej? (203)

Podziękowania (205)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4682-1
Rozmiar pliku: 4,6 MB

BESTSELLERY

Kategorie: