Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie - ebook

Format:
MOBI
Data wydania:
14 kwietnia 2016
38,42
3842 pkt
punktów Virtualo

Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie - ebook

Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień Klienta. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski (...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl Klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeśli tak, to i sprzedaż powinna się od niego zaczynać.

Spis treści

Wstęp

Rozdział I. Podstawy marketingu nieruchomości
Markowy świat konsumenta
Nowy paradygmat
Home branding

Rozdział II.Jak pracować z ofertą nieruchomości?
Koncepcja 3k
Cykl życia oferty

Rozdział III.Układanie strategii sprzedaży
Cele sprzedaży
Szacowanie ceny nieruchomości
Analiza oferty

  • Analiza konkurencyjności oferty
  • Analiza SWOT
  • Selling point

Idealny Klient

  • Co determinuje poszukiwania
  • Typologia klientów
  • Maksymalista vs satysfakcjonalista

Rozdział IV. Budowanie wizerunku – przygotowanie do sprzedaży
Home staging

  • Pierwsze wrażenie
  • Techniki budowania dobrego wrażenia

Fotografia nieruchomości
Opisy nieruchomości – skaranie boskie

  • Historie sprzedają
  • Treść
  • Forma

Rzut

Rozdział V. Skuteczne strategie promocji
Marketingowy plan sprzedaży
Dziesięć podstawowych zasad promocji w Internecie
Jak skutecznie promować oferty?
Narzędzia sukcesu

  • Stare media
  • Nowe media

Rozdział VI. Zarządzanie sprzedażą
Filary sukcesu
Wskaźniki wnioskowania
Marketingowe nawyki utrudniające sprzedaż
Sztuka prezentacji nieruchomości
Audiomarketing
Mity współczesnej sprzedaży

Koniec

Kategoria: Ekonomia
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63566-60-9
Rozmiar pliku: 1,3 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij