Marketing Premium - ebook
Marketing Premium - ebook
Przeczytaj wywiad z autorką >> Mindful luxury, transparentność – to dziś bardzo ważne tematy, związane z przyszłością luksusu
Poznaj świat marek luksusowych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.
W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.
„Niezmiernie się cieszę, że książka Marketing Premium ujrzała swoje światło dziennie. W czasach kiedy marki mają coraz większy wpływ na społeczeństwo, środowisko oraz postawy konsumentów, warto dzielić się najlepszymi praktykami, których tutaj nie brakuje. Autorka w bardzo przystępnej formie pokazuje, w jaki sposób komunikują się marki z tzw. wyższej półki, a zaproszeni eksperci dzielą się cenną wiedzą na temat rynku. Dzięki temu łatwiej zrozumieć czym jest luksus i świadome dokonywanie wyborów nie tylko marketerom, ale też samym konsumentom. Brakowało na rynku takiej publikacji!”
Irena Eris
Spis treści
Wstęp (6)
Rozdział 1. Kooperacje marek (10)
Rozdział 2. Artyści i kultura (20)
Rozdział 3. Storytelling (32)
Rozdział 4. Wystawy i muzea (46)
Rozdział 5. Powrót do korzeni (58)
Rozdział 6. Sport (64)
Rozdział 7. Technologia (78)
Rozdział 8. Mindful Luxury (88)
Rozdział 9. Edukacja i treści (100)
Rozdział 10. Głos w ważnych sprawach (112)
Rozdział 11. Doświadczanie (120)
Rozdział 12. Ambasadorzy marek (134)
Extra. Rynek dóbr luksusowych (148)
- Podstawowe informacje o rynku dóbr luksusowych (149)
- Czym jest luksus? (156)
- Przyszłość luksusu (170)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-6609-1 |
Rozmiar pliku: | 27 MB |