Marketing usług zdrowotnych - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2012
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Marketing usług zdrowotnych - ebook
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, posiasc umiejetnosc dokonywania segmentacji rynku uslug zdrowotnych, zrozumiec znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. .. Przejrzysty uklad tresci ulatwia Czytelnikowi szybkie przejscie od teorii i defi nicji kluczowych pojec marketingu uslug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczacych budowy planu marketingowego. .. Adresatami ksiazki sa menedzerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, sluchacze szkól biznesu i kursów specjalizacyjnych.
Spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Istota marketingu usług zdrowotnych 11
1.1. System marketingu usług 11
1.2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych 13
1.3. Plan marketingowy 14
1.4. Otoczenie marketingowe placówki opieki zdrowotnej 16
Rozdział 2. System informacji marketingowej w placówce opieki zdrowotnej 19
2.1. Informacja jako podstawa prawidłowego działania marketingowego 19
2.2. Badania marketingowe 22
2.3. Marketingowy system informacji 28
Rozdział 3. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych 32
3.1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych 32
3.2. Analiza szans i zagrożeń 34
3.3. Analiza wewnętrzna placówki opieki zdrowotnej - atuty i słabości 35
3.4. Analiza SWOT placówki opieki zdrowotnej 38
3.5. Określenie celów 41 Rozdział 4. Segmentacja rynku usług zdrowotnych 44
4.1. Istota segmentacji 44
4.2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu 45
4.3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych 48
Rozdział 5. Marketingowa strategia działania placówki opieki zdrowotnej i jej elementy 51
5.1. Pojęcie marketingu-mix 51
5.2. Produkt w działalności placówek opieki zdrowotnej 56
5.3. Jakość usługi zdrowotnej 60
5.4. Cena w marketingu usług 63
5.5. Dystrybucja i lokalizacja 65
5.6. Promocja usług zdrowotnych 69
5.7. Personel i jego rola 76
5.8. Marketingowe znaczenie pacjentów jako użytkowników usług zdrowotnych 80
Literatura 83
Spis ilustracji 85
Spis tabel 87
Indeks 89
Rozdział 1. Istota marketingu usług zdrowotnych 11
1.1. System marketingu usług 11
1.2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych 13
1.3. Plan marketingowy 14
1.4. Otoczenie marketingowe placówki opieki zdrowotnej 16
Rozdział 2. System informacji marketingowej w placówce opieki zdrowotnej 19
2.1. Informacja jako podstawa prawidłowego działania marketingowego 19
2.2. Badania marketingowe 22
2.3. Marketingowy system informacji 28
Rozdział 3. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych 32
3.1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych 32
3.2. Analiza szans i zagrożeń 34
3.3. Analiza wewnętrzna placówki opieki zdrowotnej - atuty i słabości 35
3.4. Analiza SWOT placówki opieki zdrowotnej 38
3.5. Określenie celów 41 Rozdział 4. Segmentacja rynku usług zdrowotnych 44
4.1. Istota segmentacji 44
4.2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu 45
4.3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych 48
Rozdział 5. Marketingowa strategia działania placówki opieki zdrowotnej i jej elementy 51
5.1. Pojęcie marketingu-mix 51
5.2. Produkt w działalności placówek opieki zdrowotnej 56
5.3. Jakość usługi zdrowotnej 60
5.4. Cena w marketingu usług 63
5.5. Dystrybucja i lokalizacja 65
5.6. Promocja usług zdrowotnych 69
5.7. Personel i jego rola 76
5.8. Marketingowe znaczenie pacjentów jako użytkowników usług zdrowotnych 80
Literatura 83
Spis ilustracji 85
Spis tabel 87
Indeks 89
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-264-5316-8 |
Rozmiar pliku: | 2,0 MB |