Marketing w praktyce - ebook
Marketing w praktyce - ebook
Seria: Praktyka (i teoria) biznesu
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną,
lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach:
– Podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy),
– Analiza (badania rynku, informacja, trendy),
– Strategia,
– Taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa),
– Zarządzanie,
– Materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).
Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także – a nawet przede wszystkim – budowanie kompetencji w działaniu.
Kategoria: | Biznes |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-7802-040-0 |
Rozmiar pliku: | 12 MB |
BESTSELLERY
Asertywność i sztuka celnej riposty. Jak umiejętnie i skutecznie odpierać krytykę i ataki słowne oraz rozładowywać sytuacje konfliktowe
Wydawnictwo: BC EdukacjaFormat: EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: BiznesPowinienem był mu na to od razu odpowiedzieć... – jak często zdarza ci się tak pomyśleć? W dyskusjach, negocjacjach czy rozmowach z kolegami nie zawsze wygrywa ten, kto ma najmocniejsze argumenty.16,21 zł16,21 zł- EBOOK23,81 zł
- 23,81 zł
- EBOOK19,64 zł
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWNFormat: EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: BiznesJeśli popularność zdobywają utwory, książki czy dzieła sztuki, które początkowo zostaną ocenione pozytywnie, to szczęście twórcy może zależeć właśnie od tej pierwszej opinii, która posłuży pozostałym za punkt odniesienia.
54,90 zł 64,00
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.