Marketing w szkolnictwie - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2007
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Marketing w szkolnictwie - ebook
Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów mogących ułatwić wdrażanie marketingu w szkołach, załączono doświadczenia wyższych uczelni i przykłady zastosowania w nich marketingowych metod działania, mogących stanowić wzór do naśladowania. Uzupełnienie zagadnienia stanowią wyniki badań autorki związane z procesem decyzyjnym dotyczącym wyboru szkoły przez abiturientów.
Spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych 11
Zarys koncepcji marketingowego zarządzania organizacją 11 Specyfika organizacji niekomercyjnych a marketingowa koncepcja zarządzania 20 Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych 35 Marketing w szkolnictwie - znaczenie i zakres adaptacji 44
Rozdział 2. Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły 51
Polski system edukacji - uwarunkowania i zmiany 51 Analiza makrootoczenia szkoły 64 Analiza zachowań klientów szkoły 73 Specyfika i analiza konkurencji w szkolnictwie 92 Analiza potencjału szkoły 98 Analiza SWOT i formułowanie marketingowych celów szkoły 100
Rozdział 3. Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły 108
Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły 108 Pozycjonowanie szkoły 112
Rozdział 4. Kształtowanie kompozycji instrumentów marketingowych 120
Usługa edukacyjna - specyfika, struktura, jakość 120 Polityka ceny 136 Dystrybucja usług edukacyjnych 142 Instrumenty i program promocji szkoły 146 Personel szkoły i koncepcja marketingu wewnętrznego 161
Rozdział 5. Badania marketingowe w szkołach - proces i metody 165
Przygotowanie badania 165 Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych oraz prezentacja wyników badania 193
Rozdział 6. Źródła i metody pozyskiwania zasobów 209
Podsumowanie 225
Bibliografia 226
Rozdział 1. Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych 11
Zarys koncepcji marketingowego zarządzania organizacją 11 Specyfika organizacji niekomercyjnych a marketingowa koncepcja zarządzania 20 Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych 35 Marketing w szkolnictwie - znaczenie i zakres adaptacji 44
Rozdział 2. Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły 51
Polski system edukacji - uwarunkowania i zmiany 51 Analiza makrootoczenia szkoły 64 Analiza zachowań klientów szkoły 73 Specyfika i analiza konkurencji w szkolnictwie 92 Analiza potencjału szkoły 98 Analiza SWOT i formułowanie marketingowych celów szkoły 100
Rozdział 3. Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły 108
Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły 108 Pozycjonowanie szkoły 112
Rozdział 4. Kształtowanie kompozycji instrumentów marketingowych 120
Usługa edukacyjna - specyfika, struktura, jakość 120 Polityka ceny 136 Dystrybucja usług edukacyjnych 142 Instrumenty i program promocji szkoły 146 Personel szkoły i koncepcja marketingu wewnętrznego 161
Rozdział 5. Badania marketingowe w szkołach - proces i metody 165
Przygotowanie badania 165 Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych oraz prezentacja wyników badania 193
Rozdział 6. Źródła i metody pozyskiwania zasobów 209
Podsumowanie 225
Bibliografia 226
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-264-1894-5 |
Rozmiar pliku: | 2,6 MB |