Marketing wirusowy w internecie - ebook
Marketing wirusowy w internecie - ebook
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
- Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
- Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
- Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
- Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
- Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć
Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...
Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:- dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
- zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
- subtelnie połączyć reklamę z marką
- być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
- wybrać właściwych partnerów
- nawiązać więź z grupą docelową
- obniżać koszty kampanii
Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!
Spis treści
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)
- Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
- Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
- Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
- Dlaczego właśnie internet? (12)
2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)
- Wirus promocyjny (17)
- Wirus produktowy (27)
- Wirus cenowy (43)
- Wirus dystrybucyjny (44)
- Wirus obsługowy (53)
3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)
- Dlaczego PP są tak popularne? (63)
- Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
- Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
- Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
- Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)
4. Wirusowość niejedno ma imię (73)
- Artykuły do przedruku (74)
- E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)
5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)
- Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
- Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
- Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
- Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
- 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)
6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)
- Łańcuszki szczęścia (99)
- Piramidy finansowe (110)
7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)
- Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
- Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
- Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
- Nośniki wirusowości w internecie (118)
8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)
O autorach (125)
Skorowidz (127)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-4573-2 |
Rozmiar pliku: | 2,9 MB |