Facebook - konwersja
Pobierz fragment

  • nowość
  • Empik Go W empik go

Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 1. Konto Google na start - ebook

Data wydania:
11 stycznia 2025
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment

Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 1. Konto Google na start - ebook

Zaczynamy! W tej części dowiesz się, dlaczego konto Google to absolutny must-have, jeśli myślisz o skutecznym marketingu online. Bez tego ani rusz – to Twoja przepustka do narzędzi takich jak Google Ads, Google Analytics czy Google Search Console.
Pokażę Ci, jak krok po kroku założyć i skonfigurować swoje konto Google. Bez stresu, bez komplikacji i bez typowych błędów. Wytłumaczę, dlaczego każdy etap jest ważny i jak to, co zrobisz teraz, wpłynie na Twoje dalsze działania marketingowe.
Dzięki temu będziesz gotowy na kolejne kroki: tworzenie kampanii (SEO i Google Ads), analizę wyników (Google Analytics) i optymalizację swoich działań.
Jeśli naprawdę chcesz zacząć pozyskiwać klientów przez Internet i zwiększać sprzedaż to dłużej nie zwlekaj. Już teraz z moją pomocą załóż swoje konto w Google, a w dalszych krokach na bazie tego konta uruchomimy kampanie Google Ads i wykorzystamy inne narzędzia Google!
Spis treści:
1. Konto Google — Wprowadzenie
2. Konto Google — Jak założyć i skonfigurować konto?
3. Konto Google — Ćwiczenie krok po kroku
Wreszcie praktyczna wiedza dla każdego podana w prosty, przystępny i zrozumiały dla każdego sposób!
Zebrałem tutaj lata moich doświadczeń z prowadzenia kampanii oraz szkoleń, audytów i wdrożeń u ponad 350 klientów. Przeszkoliłem ponad 6000 osób i dobrze wiem, co jest Ci potrzebne na początek, co może sprawiać trudność i co trzeba dobrze wytłumaczyć.
„Marketingowy Starterek”
Ten poradnik stanowi jedynie 1/10 całości wydawnictwa o nazwie „Marketingowy Starterek” – książki (oraz e-booka) przeznaczonej specjalnie dla początkujących, którzy chcą uniknąć zbędnej teorii i skupić się wyłącznie na praktycznych wskazówkach. Już dziś zacznij swoją przygodę z marketingiem internetowym.
Seria „Marketingowy Starterek” to zestaw praktycznych poradników dla początkujących. Poprowadzę Cię krok po kroku przez proces uruchamiania kont, narzędzi oraz strategii obejmujących SEO, Google Ads oraz Google Analytics.
Tylko praktyka. Najnowsze interfejsy. Zrozumiały język. Wszystko tak, aby każdy samodzielnie uruchomił swoje pierwsze działania promocyjne za pomocą mega skutecznych narzędzi marketingowych Google!
Autor książki: Robert Duda.
Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Dyrektor marketingu w kilku dużych projektach. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 23 lata doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek.

Spis treści

Spis treści:

1. Konto Google - Wprowadzenie

2. Konto Google - Jak założyć i skonfigurować konto?

3. Konto Google - Ćwiczenie krok po kroku

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-971580-2-3
Rozmiar pliku: 5,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: