- nowość
- W empik go
Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 1. Konto Google na start - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
11 stycznia 2025
Format ebooka:
EPUB
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników
e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i
tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji
znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 1. Konto Google na start - ebook
Zaczynamy! W tej części dowiesz się, dlaczego konto Google to absolutny must-have, jeśli myślisz o skutecznym marketingu online. Bez tego ani rusz – to Twoja przepustka do narzędzi takich jak Google Ads, Google Analytics czy Google Search Console.
Pokażę Ci, jak krok po kroku założyć i skonfigurować swoje konto Google. Bez stresu, bez komplikacji i bez typowych błędów. Wytłumaczę, dlaczego każdy etap jest ważny i jak to, co zrobisz teraz, wpłynie na Twoje dalsze działania marketingowe.
Dzięki temu będziesz gotowy na kolejne kroki: tworzenie kampanii (SEO i Google Ads), analizę wyników (Google Analytics) i optymalizację swoich działań.
Jeśli naprawdę chcesz zacząć pozyskiwać klientów przez Internet i zwiększać sprzedaż to dłużej nie zwlekaj. Już teraz z moją pomocą załóż swoje konto w Google, a w dalszych krokach na bazie tego konta uruchomimy kampanie Google Ads i wykorzystamy inne narzędzia Google!
Spis treści:
1. Konto Google — Wprowadzenie
2. Konto Google — Jak założyć i skonfigurować konto?
3. Konto Google — Ćwiczenie krok po kroku
Wreszcie praktyczna wiedza dla każdego podana w prosty, przystępny i zrozumiały dla każdego sposób!
Zebrałem tutaj lata moich doświadczeń z prowadzenia kampanii oraz szkoleń, audytów i wdrożeń u ponad 350 klientów. Przeszkoliłem ponad 6000 osób i dobrze wiem, co jest Ci potrzebne na początek, co może sprawiać trudność i co trzeba dobrze wytłumaczyć.
„Marketingowy Starterek”
Ten poradnik stanowi jedynie 1/10 całości wydawnictwa o nazwie „Marketingowy Starterek” – książki (oraz e-booka) przeznaczonej specjalnie dla początkujących, którzy chcą uniknąć zbędnej teorii i skupić się wyłącznie na praktycznych wskazówkach. Już dziś zacznij swoją przygodę z marketingiem internetowym.
Seria „Marketingowy Starterek” to zestaw praktycznych poradników dla początkujących. Poprowadzę Cię krok po kroku przez proces uruchamiania kont, narzędzi oraz strategii obejmujących SEO, Google Ads oraz Google Analytics.
Tylko praktyka. Najnowsze interfejsy. Zrozumiały język. Wszystko tak, aby każdy samodzielnie uruchomił swoje pierwsze działania promocyjne za pomocą mega skutecznych narzędzi marketingowych Google!
Autor książki: Robert Duda.
Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Dyrektor marketingu w kilku dużych projektach. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 23 lata doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek.
Spis treści
Spis treści:
1. Konto Google - Wprowadzenie
2. Konto Google - Jak założyć i skonfigurować konto?
3. Konto Google - Ćwiczenie krok po kroku
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-971580-2-3 |
Rozmiar pliku: | 1,4 MB |