- nowość
- W empik go
Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 2. Jak założyć konto Google Ads? - ebook
Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 2. Jak założyć konto Google Ads? - ebook
Ruszamy dalej w świat digital marketingu z systemem Google!
W tej części dowiesz się, jak założyć konto Google Ads – narzędzie, które otworzy przed Tobą drzwi do skutecznej reklamy w Internecie. To dzięki niemu Twoje produkty lub usługi mogą dotrzeć do milionów potencjalnych klientów.
Pokażę Ci krok po kroku, jak stworzyć i skonfigurować swoje konto Google Ads. Bez stresu i bez komplikacji. Wyjaśnię, dlaczego każdy etap jest istotny i jak wpłynie na efektywność Twoich przyszłych kampanii reklamowych.
To jak zbudowanie silnika dla Twojego marketingu online – bez niego trudno ruszyć z miejsca. Dzięki swojemu kontu Google Ads będziesz przygotowany na tworzenie kampanii, analizę wyników i optymalizację reklam dla Twojej strony lub sklepu internetowego.
Nie warto przekładać w nieskończoność startu z promocją w Google! Już teraz przejdźmy przez proces zakładania i konfiguracji Twojego konta!
Spis treści:
1. Konto Google Ads — Wprowadzenie
2. Konto Google Ads — Ćwiczenie krok po kroku
3. Konto Google Ads — Administracja kontem. Podstawy
Wreszcie praktyczna wiedza o początkach Google Ads - podana w prosty, przystępny i zrozumiały dla każdego sposób!
Zebrałem tutaj lata moich doświadczeń z prowadzenia kampanii oraz szkoleń, audytów i wdrożeń u ponad 350 klientów. Przeszkoliłem ponad 6500 osób i dobrze wiem, co jest Ci potrzebne na początek, co może sprawiać trudność i co trzeba dobrze wytłumaczyć.
„Marketingowy Starterek”
Ten poradnik stanowi jedynie 1/10 całości wydawnictwa o nazwie „Marketingowy Starterek” – książki (oraz e-booka) przeznaczonej specjalnie dla początkujących, którzy chcą uniknąć zbędnej teorii i skupić się wyłącznie na praktycznych wskazówkach. Już dziś zacznij swoją przygodę z marketingiem internetowym.
Seria „Marketingowy Starterek” to zestaw praktycznych poradników dla początkujących. Poprowadzę Cię krok po kroku przez proces uruchamiania kont, narzędzi oraz strategii obejmujących SEO, Google Ads oraz Google Analytics.
Tylko praktyka. Najnowsze interfejsy. Zrozumiały język. Wszystko tak, aby każdy samodzielnie uruchomił swoje pierwsze działania promocyjne za pomocą mega skutecznych narzędzi marketingowych Google!
Autor książki: Robert Duda.
Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor kilku książek i kursów marketingowych. Dyrektor marketingu w kilku dużych projektach. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 23 lata doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek.
Spis treści
1. Konto Google Ads - Wprowadzenie
2. Konto Google Ads - Ćwiczenie krok po kroku
3. Konto Google Ads - Administracja kontem. Podstawy
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-971580-3-0 |
Rozmiar pliku: | 6,2 MB |