Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
15 kwietnia 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
49,00

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - ebook

  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.

Spis treści

  • Podziękowania (15)
  • O autorach (17)

Wprowadzenie (19)

Zmienić się czy zginąć? (19)

I Media społecznościowe są dla hippisów. Marketing społecznościowy - dla biznesu (27)

1. Zignoruj ekscytację. Uwierz faktom (29)

  • Media społecznościowe i krzywa ekscytacji (31)
  • Kłopot z kazaniami teoretyków mediów społecznościowych (35)
  • Pytanie o wskaźnik ROI to pomyłka (37)
  • Siedem rzeczy, które może Ci dać marketing społecznościowy (40)
    • 1. Budowanie świadomości marki (40)
    • 2. Ochrona reputacji marki (41)
    • 3. Poprawa public relations (42)
    • 4. Tworzenie własnej społeczności (42)
    • 5. Poprawa jakości obsługi klienta (43)
    • 6. Uproszczenie prac badawczo-rozwojowych (44)
    • 7. Podniesienie liczby potencjalnych klientów i poprawa wyników sprzedaży (44)
  • Kiedy mówisz "marketing", masz na myśli biznes (45)

2. Nie chodzi o nich, ale o Ciebie! (47)

  • Dzisiejszy konsument jest inny. Za to Ty jesteś dinozaurem (49)
  • Nigdy nie panowałeś nad swoim komunikatem (52)
  • Media społecznościowe mogą się przyczynić do obalenia rządu. A co mogą zrobić dla firmy? (53)
  • Uczestnictwo w mediach społecznościowych to nie wszystko; równie ważna jest postawa prospołecznościowa (55)
  • Jeżeli nie ufasz podwładnym, zatrudniłeś nieodpowiednie osoby (57)
  • Nie zrzucaj winy na IT, na przepisy albo na prawników (59)
  • To nie media społecznościowe naruszają politykę firmową, tylko ludzie (60)
  • Do czego służą media społecznościowe? (61)
  • Kolej na Ciebie (63)

3. Przechytrzony przez konkurencję (65)

  • Klienci już Ci nie ufają (67)
  • Śmiało, kup reklamę! (69)
  • Jesteśmy firmą b2b; nie liczymy się (71)
  • Zniszcz drukarkę (72)
  • Branża okrętowa uspołecznia się (72)
  • To nie musi być takie skomplikowane (73)
    • Chcesz być Gregiem Tackettem czy jego konkurencją? (75)

4. Tajemnica? W tym nie ma żadnej tajemnicy (77)

  • Marketing społecznościowy polega na komunikacji, a nie na korzystaniu z technologii (78)
  • Narzędzia komunikacyjne się zmieniają, ale potrzeba porozumiewania się jest niezmienna (79)
  • Media społecznościowe nie są medium reklamowym, ale platformy społecznościowe mogą nim być (80)
  • Przecież to bułka z masłem! (84)
  • Początki w mediach społecznościowych przypominają proszenie inwestora o pieniądze (84)
  • Planowanie i pomiar skuteczności to podstawy marketingu społecznościowego (86)
  • Pięć sposobów zmiany swojego nastawienia, które gwarantują sukces w marketingu społecznościowym (z jednym zastrzeżeniem) (88)

II. Jak naprawdę działa marketing społecznościowy? (93)

5. Pohałasuj. Jak marketing społecznościowy wspomaga budowanie świadomości marki? (95)

  • Wyobrażenia społeczności kształtują Twoją markę (97)
  • Marketing tradycyjny i jego wskaźniki od lat Cię okłamują (101)
    • Dlaczego nie możemy zmierzyć skuteczności tradycyjnego marketingu i PR? (103)
    • Dlaczego możemy zmierzyć skuteczność mediów społecznościowych? (104)
  • Porównaj koszty mediów społecznościowych i mediów tradycyjnych (106)
    • Ile kosztuje marketing tradycyjny? (107)
    • Ile kosztuje marketing społecznościowy? (108)
  • Plotkarze wszystkich krajów, łączcie się! (109)
  • Mierniki budowania świadomości marki (111)

6. To Twój dom. Marketing społecznościowy chroni Twoją reputację (115)

  • "Komunikacja kryzysowa". Co to takiego? (119)
  • Ach, gdyby tak media tradycyjne się poprawiły! (120)
  • Jeżeli nie słuchasz i nie reagujesz, kończysz jak Chi-Chi's (123)
  • Komunikacja z krytykantami w sześciu krokach (125)
  • Dość już o negatywach! (126)
  • Ochrona reputacji od strony technicznej (127)
  • Jak mierzyć ochronę reputacji? (129)

7. Relacja z publiką. Marketing społecznościowy i public relations (133)

  • Public relations nie dotyczą już mediów tradycyjnych (137)
    • Dziennikarze także korzystają z mediów społecznościowych (139)
    • Prosto do sedna dzięki mediom społecznościowym (140)
  • Media tradycyjne zostały z tyłu (141)
    • Jak uciec przed filtrem informacyjnym mediów tradycyjnych? (142)
  • Krajobraz nowych relacji z mediami (144)
  • Komunikacja kryzysowa zaczyna się na wiele miesięcy przed kryzysem (147)
  • Sposoby postępowania z krytykantami (148)
  • Jak mierzyć skuteczność public relations? (150)

8. Efekt Kumbaya. Marketing społecznościowy tworzy społeczność (153)

  • Różne rodzaje społeczności (157)
  • Tworzenie społeczności to coś więcej niż nawiązywanie znajomości (160)
  • Ocena społeczności (161)
  • Nawet nożyczki mogą mieć swoją społeczność! (163)
    • Konkurencja wchodzi do naszej społeczności. Co robić? (165)
  • Jak to zrobić i za ile? (168)

9. Chodzi o nich. Marketing społecznościowy stymuluje obsługę klienta (171)

  • Dlaczego reakcje klientów są takie ważne? (174)
  • Poprzyj słowa... swoimi ludźmi (175)
  • Nie można pomóc wszystkim (176)
  • Nie jesteś "zaklinaczem kretynów" (178)
  • Czasami wystarczą dwa słowa (179)
  • Jak mierzyć jakość obsługi klienta? (182)
  • Pomiar oszczędności w obsłudze klienta (183)

10. Zmądrzej. Marketing społecznościowy stymuluje prace badawczo-rozwojowe (187)

  • Współpraca to ostatni krzyk mody (188)
  • Współpraca z klientem procentuje nowymi klientami (189)
    • Współpraca z... nożyczkami (190)
  • Podano pizzę (193)
    • Pomiar skuteczności prac badawczo-rozwojowych (194)
    • R&D plus R&D (196)
    • Ale my jesteśmy małą firmą i nie mamy działu R&D (197)
    • Jak zaplanować prace badawczo-rozwojowe? (200)

11. Zawsze chodzi o kasę. Marketing społecznościowy stymuluje sprzedaż (203)

  • Reklama to nic złego (207)
  • Reklama jest skierowana na zewnątrz, media społecznościowe do wewnątrz (208)
  • Przykładowa sprzedaż dzięki marketingowi społecznościowemu (209)
  • Wskaźniki PI i KPI (210)
  • Jak mierzyć wyniki sprzedaży? (212)
  • Wiemy po co, nie wiemy jak (215)

III. Do dzieła! (217)

12. Ulecz swoje lęki za pomocą solidnej strategii (219)

  • Dlaczego potrzebujemy strategii społecznościowej? (221)
  • Kwestia własności (225)
    • Co pracownicy mogą robić w domu? (225)
  • Praca zdalna to nie to samo co komunikacja prywatna (227)
  • Co powinno się znaleźć w strategii społecznościowej? (227)
    • Co robić z informacjami poufnymi i jak nie doradzać innym? (231)
  • Zaufanie do pracowników a kwestia wypowiadania się w imieniu firmy (232)
    • Kto powinien to wprowadzić w życie? (232)
    • Kto ponosi odpowiedzialność? (234)
    • Marnowanie czasu w mediach społecznościowych (234)

13. Przydziel obowiązki i bądź odpowiedzialny (237)

  • Kwestia odpowiedzialności (238)
  • Plusy i minusy (239)
    • Marketing (239)
    • Sprzedaż (240)
    • Public relations (240)
    • Obsługa klienta (241)
  • Kto nie powinien się tym zajmować? (241)
  • Układ idealny (242)
  • Media społecznościowe są dla doświadczonych pracowników, a nie dla praktykantów (244)
  • Idealny specjalista do spraw mediów społecznościowych (245)
  • Twój pracownik robi furorę w mediach społecznościowych (246)
  • Modele zarządzania mediami społecznościowymi (248)
  • Odpowiedzialny zespół (249)

14. To NIE piaskownica, tu się robi interesy (251)

  • Już wiesz, co może Ci dać marketing społecznościowy. Określ więc, co musi Ci dać (252)
  • Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu (254)
  • Od planu do działania (255)
  • Na wszelki wypadek (258)
  • Czasami samemu się nie da (259)

15. Społecznościowość (265)

  • Klienci noszą z dumą symbole biznesów społecznościowych (266)
  • Marketing społecznościowy to nie tylko biznes (267)
  • Pięć czynników pobudzających zmianę tradycyjnego nastawienia (270)
    • Stymulant numer jeden. Usłysz, a potem słuchaj (270)
    • Stymulant numer dwa. Podziel się, a potem rozwiąż (271)
    • Stymulant numer trzy. Uruchom, a potem się ucz (272)
    • Stymulant numer cztery. Zaufaj, a potem uzgadniaj (272)
    • Stymulant numer pięć. Daj, a potem weź (273)
  • W końcu to biznes (274)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6960-8
Rozmiar pliku: 4,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: