Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Medialne lwy dla rekinów biznesu - ebook

Format:
MOBI
Data wydania:
1 stycznia 2016
54,00
5400 pkt
punktów Virtualo

Medialne lwy dla rekinów biznesu - ebook

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,  Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,   Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,  Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,  Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,  Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,  Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,  Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,   Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,  Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,  Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.  Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Spis treści

01. BYCIE W MEDIACH TO RODZAJ WSPÓŁCZESNEGO SZLACHECTWA. Z Jackiem Żakowskim, publicystą POLITYKI, o poszukiwaniu polskiego Steve’a Jobsa
02. WYWIADY W MEDIACH TO ZNAK JAKOŚCI FIRMY I JEJ PREZESA. Z Markiem Tejchmanem, dziennikarzem TVN24 Biznes i Świat, o przygotowaniu przedsiębiorcy do wywiadu telewizyjnego
03. PANI JADWIGA JEST NAJWAŻNIEJSZA! Z Dariuszem Bugalskim, dziennikarzem radiowej Trójki, o typach osobowości, które potrafią najpiękniej opowiadać w mediach
04. MASZ MESSAGE, MUSISZ TEŻ MIEĆ WARSZTAT! Z Bogusławem Chrabotą, redaktorem naczelnym dziennika „Rzeczpospolita”, o tym, jak rzeczywistość eliminuje z biznesu ludzi niekomunikatywnych
05. O GATUNKU, KTÓRY WOLI PRAWDĘ OD MEDIALNOŚCI. Z Anną Sekudewicz, zastępcą redaktora naczelnego Radia Katowice i jedną z najbardziej utytułowanych polskich reportażystek, o tym, czy przedsiębiorcy mogą być bohaterami reportażu
06. ZASADA ARMANIEGO BRZMI: „MNIEJ ZNACZY LEPIEJ”. Z Jackiem Szmidtem, redaktorem naczelnym „Twojego Stylu”, o świadomym tworzeniu profilu publicznego
07. WYKORZYSTUJ MEDIA! TYLKO ŚWIADOMIE! Z Jolantą Fajkowską, dziennikarką i prezenterką telewizyjną, o tym, że szkolenia medialne nie powinny odbierać osobowości
08. PRZEZ INTERNET DO ŚWIADOMOŚCI KLIENTA. Z Kamilem Durczokiem, redaktorem naczelnym Faktów TVN, o bytach internetowych, które istnieją w świadomości totalnej
09. IDEA FIRMY POWINNA WYBRZMIEWAĆ Z UST PREZESA. Z Dorotą Niećko, wieloletnią dziennikarką „Dziennika Zachodniego”, szefową Oddziału Śląsk największego dziennika regionalnego w Polsce, o tym, jakie sygnały wysyłamy otoczeniu, będąc w mediach
10. LICZY SIĘ TAKA CECHA PRODUKTU, KTÓRA JEST WAŻNA DLA LUDZI Z dziennikarzami radiowej Trójki: Wiktorem Legowiczem, twórcą Informatora Ekonomicznego, i Arkadiuszem Ekiertem, redaktorem serwisów ekonomicznych, o ludziach biznesu, którzy promując siebie, potrafią uniknąć kryptoreklamy

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-01-18584-8
Rozmiar pliku: 9,5 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij