Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces - ebook
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces - ebook
Kilka lat temu sprawdzały się modele biznesowe, które dziś nie mają racji bytu. Teraz wprowadzanie nowych produktów jest szybkie i łatwe, konkurencja ogromna, a rozczarowani klienci nie dają drugiej szansy - po prostu odchodzą i wybierają inną ofertę. Jeśli więc chcesz osiągnąć sukces, musisz mieć świetny pomysł na rozwiązanie, za które ludzie będą chcieli zapłacić, następnie pozyskać płacących klientów, zapewnić sobie przychody i rozwijający się zespół.
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.
Dzięki książce:
- sprawdzisz swój pomysł i przełożysz go na model biznesowy
- przetestujesz ryzykowne założenia za pomocą eksperymentów
- wykorzystasz wywiady z klientami do uczenia się od nich
- dotrzesz do klientów i nakłonisz ich do zakupu
- nauczysz się działać i podejmować decyzje w warunkach skrajnej niepewności
Nie ma sensu tworzyć czegoś, czego nikt nie chce!
Spis treści
Spis treści
Przedmowa
Wstęp
Wprowadzenie
CZĘŚĆ I. PROJEKTOWANIE
- Rozdział 1. Przełóż swój pomysł na szablon Lean Canvas
- Rozdział 2. Poddaj atrakcyjność swojego pomysłu testowi warunków skrajnych
- Rozdział 3. Poddaj opłacalność swojego pomysłu testowi warunków skrajnych
- Rozdział 4. Poddaj wykonalność swojego pomysłu testowi warunków skrajnych
- Rozdział 5. Przedstaw swój pomysł w jasny i zwięzły sposób
CZĘŚĆ II. WALIDACJA
- Rozdział 6. Poddaj swój pomysł walidacji za pomocą cykli 90-dniowych
- Rozdział 7. Rozpocznij swój pierwszy cykl 90-dniowy
- Rozdział 8. Zrozum swoich klientów lepiej niż rozumieją się sami
- Rozdział 9. Zaprojektuj swoje rozwiązanie, aby spowodować zmianę
- Rozdział 10. Złóż ofertę mafijną, której klienci nie będą mogli odrzucić
- Rozdział 11. Przeprowadzanie przeglądu cyklu 90-dniowego
CZĘŚĆ III WZROST
- Rozdział 12. Przygotuj się do startu
- Rozdział 13. Twórz szczęśliwych klientów
- Rozdział 14. Znajdź swoją rakietę wzrostu
- Rozdział 15. Epilog
- Dodatek A. Bibliografia i dalsza lektura
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-9840-5 |
Rozmiar pliku: | 10 MB |