Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II - ebook
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II - ebook
To jedna z najlepszych technicznych książek na temat modelu Lean Startup. I tyle. Nic więcej nie trzeba dodawać.Dan Martell,
założyciel, Clarity.fm, anioł biznesu
Wizja testowana w praktyce
Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły rekordowo niski poziom. A jednak mimo wszystko szanse na to, by założony przez nas startup odniósł sukces, nie wzrosły.
Dlatego właśnie powstał ten podręcznik. Jest on znakomitym narzędziem dla szefów firm, dyrektorów generalnych, właścicieli małych przedsiębiorstw, deweloperów i programistów oraz każdego zainteresowanego stworzeniem firmy, która nie tylko przetrwa, ale będzie miała szanse liczyć się na rynku.
Running Lean to lepsza i szybsza metoda testowania pomysłów na nowe produkty oraz opracowywania produktów, które odniosą sukces.
Dzięki niej nauczysz się:
- znajdować uczestników wczesnego rynku;
- wybierać właściwy moment na pozyskiwanie kapitału z zewnątrz;
- testować ceny;
- tworzyć i mierzyć to, czego chcą klienci;
- maksymalizować podejmowane działania pod kątem szybkości uczenia się i koncentracji;
- rozpoznawać zestawienie produktu i rynku;
- dążyć w sposób powtarzalny do opracowywania produktów odpowiadających potrzebom rynku.
Przeczytaj również: Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Helion 2012.
Ash Maurya - założyciel firmy Spark59. Założył również kilka innych startupów, wśród których znalazły się tak udane przedsięwzięcia, jak WiredReach. Dzięki prowadzonym przez siebie warsztatom Running Lean blisko współpracuje z wieloma przedsiębiorcami, którym pomaga testować i dopracowywać ich wizję. Ash pełni funkcję mentora w wielu inkubatorach przedsiębiorczości na całym świecie, w tym w Mozilla Foundation, Year One Labs oraz Capital Factory.
Spis treści
Przedmowa (11)
Wstęp (15)
Wprowadzenie (17)
CZĘŚĆ I. MAPA DROGOWA
Rozdział 1. Metazasady (27)
Rozdział 2. Running Lean krok po kroku (39)
CZĘŚĆ II. ROZPISZ SWÓJ PLAN A
Rozdział 3. Opracuj własny Szablon Lean (47)
CZĘŚĆ III. WSKAŻ NAJBARDZIEJ RYZYKOWNE ELEMENTY SWOJEGO PLANU
Rozdział 4. Zastanów się, od czego zaczniesz (73)
Rozdział 5. Przygotuj się na eksperymenty (81)
CZĘŚĆ IV. SYSTEMATYCZNIE TESTUJ SWÓJ PLAN
Rozdział 6. Przygotuj się do rozmów z klientami (97)
Rozdział 7. Wywiad poświęcony problemowi (109)
Rozdział 8. Wywiad poświęcony rozwiązaniu (123)
Rozdział 9. Tworzenie wersji 1.0 (141)
Rozdział 10. Przygotowania do pomiarów (151)
Rozdział 11. Wywiad poświęcony MVP (157)
Rozdział 12. Weryfikacja cyklu życia klienta (165)
Rozdział 13. Wywiad poświęcony rozwiązaniu (175)
Rozdział 14. Pomiary zestawienia produktu i rynku (185)
Rozdział 15. Wnioski (201)
Dodatek A. Materiały dodatkowe (205)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-5726-1 |
Rozmiar pliku: | 5,3 MB |