Microinfluencer - jak zarabiać na Instagramie mając małe konto? - ebook
Microinfluencer - jak zarabiać na Instagramie mając małe konto? - ebook
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i ... z pozoru ... niewiele może.
Agnieszka Dzieniszewska napisała ten poradnik dla Ciebie i innych osób, które zadają sobie i jej powtarzające się pytania. Autorka od kilku lat prowadzi z powodzeniem własne konto na Instagramie i wie dobrze, jak prowadzić na nim działania, by były one skuteczne: by zasięgi rosły, obserwujący się aktywowali i ... co najważniejsze z Twojego punktu widzenia ... można było zmonetyzować własny, nawet niewielki profil. Ponieważ każdy, kto publikuje cokolwiek na Instagramie, jest co najmniej mikroinfluencerem. Rzecz w tym, by nauczyć się wyciągać ze swoich działań odpowiednie profity.
Spis treści
Rozdział 1 . Wstęp
- 1. Wstęp
- 2. O mnie
- 3. Dla kogo jest ta książka
- 4. Dlaczego social media są takie ważne
Rozdział 2. Instagram
- 5. Co to jest Instagram i do kogo jest skierowany
- 6. Czy da się zarobić na Instagramie
- 7. Praca marzeń
Rozdział 3. Rozwój konta
- 8. Jak zacząć i po co w ogóle stawiać na rozwój konta
- 9. Ważne pojęcia
- 10. Jak budować zaangażowaną społeczność (moja strategia)
- 11. Jakie treści publikować
- 12. Jak powinno wyglądać Twoje konto
- 13. Co to jest algorytm i jak działa
- 14. Formy publikacji na Instagramie
- 15. Czy potrzebuję innych social mediów
- 16. Jak nagrywać i pisać
- 17. Jak przyciągnąć obserwatorów
- 18. ChatGPT
- 19. Budowanie wizerunku
Rozdział 4. Zarabianie
- 20. Kiedy zacznę zarabiać
- 21. Formy zarabiania na Instagramie
- 22. Jak przeprowadzać współprace z markami
- 23. Co to są e-produkty, jak tworzyć własne e-produkty i jak je promować
- 24. Czym jest barter i czy należy w to iść
- 25. Jakie współprace odrzucać
- 26. Czy muszę mieć popularne konto i być w rankingach, by zarabiać
- 27. Czym jest inspiracja wtórna
- 28. Jak wyceniać swoje działania, jak wyceniać swoją pracę
- 29. Czy Instagram to praca na cały etat
- 30. Zrobiłam już wszystko, by zarabiać - co robić dalej
Rozdział 5. Motywacja
- 31. Nawyki, które pomogą Ci dobrze prowadzić konto
- 32. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie relacje
- 33. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie posty
- 34. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie rolki
- 35. Pięć kroków, które pozwolą Ci tworzyć odpowiednie live'y
- 36. Jakie cechy powinna mieć osoba prowadząca konto na Instagramie
- 37. Dlaczego nie warto przejmować się hejtem
- 38. Narzędzia, z których warto skorzystać
- 39. Gdybym musiała zaczynać od zera - podsumowanie
- 40. Workbook
Koniec
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-1315-8 |
Rozmiar pliku: | 3,2 MB |