Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
22 października 2012
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
99,00

Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik - ebook

  • Jak określić budżet projektu?
  • Jak stworzyć harmonogram projektu?
  • Jak monitorować jego wykonanie?

Czy zdążysz przeczytać tę książkę do końca przyszłego tygodnia? Czy zdążysz w tym czasie rozwiązać naglący problem? Czy projekt, który realizujesz, nie przekroczy budżetu? Czy aby na pewno twoi współpracownicy kończą swoje zadania zgodnie z harmonogramem? Na te i wiele innych pytań ciężko jest odpowiedzieć bez czasochłonnych analiz. A i tak każda odpowiedź z pewnością będzie obarczona jakimś błędem. Istnieje jednak rozwiązanie, które pozwoli Ci zapanować nad skomplikowanymi projektami w sensowny i niekłopotliwy sposób. To rozwiązanie ma postać narzędzia Microsoft Project 2007.

"Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik" to rewelacyjna propozycja, oszczędzająca Twój czas, odkryje przed Tobą wszystkie swoje tajemnice i da Ci do ręki użyteczne funkcje. Nauczysz się planować projekt, a także określać zadania oraz czas pracy. Po przeczytaniu tej książki będziesz wiedział, jak przygotować plan projektu, który będzie przejrzysty, czytelny i - co najważniejsze - łatwy w utrzymaniu, aktualizowaniu i codziennej analizie. Autor pokazuje, w jaki sposób zidentyfikować zasoby oraz przypisać je do zadań oraz jak określić budżet projektu. Podczas lektury zdobędziesz także wiedzę na temat sposobów monitorowania projektu, pracy z wieloma projektami czy też wykorzystywania danych z Microsoft Project w innych programach. Z pewnością zainteresuje Cię rozdział poświęcony szablonom i makrom, które pozwolą Ci zautomatyzować i przyśpieszyć często wykonywane zadania.

  • Zarządzanie projektami
  • Planowanie projektu
  • Identyfikowanie zadań
  • Przygotowanie harmonogramu projektu
  • Tworzenie elastycznego, łatwego do zarządzania harmonogramu
  • Organizowanie zespołu, identyfikacja koniecznych zasobów
  • Wiązanie zasobów z zadaniami
  • Śledzenie wykonania harmonogramu
  • Zarządzanie zmianami w projekcie
  • Raportowanie
  • Praca z wieloma projektami
  • Wykorzystanie makr
  • Zastosowanie szablonów

Zarządzanie projektem może być sprawne i przyjemne!

Spis treści

Nieoficjalna czołówka (13)

Wstęp (15)

Część I: Zarządzanie projektami. Nieoficjalny podręcznik (31)

Rozdział 1. Projekty: od czego zacząć (33)

  • Co takiego wyróżnia projekty? (33)
  • Czym jest zarządzanie projektami? (34)
  • Dlaczego należy zarządzać projektami? (37)
  • Wybieranie właściwych projektów (38)
    • Istotne cele przedsiębiorstwa (39)
    • Wspólne kryteria wyboru projektów (40)
  • Pozyskiwanie wsparcia dla projektu (46)
    • Określenie, kto ma interes związany z projektem (46)
    • Dokumentowanie interesariuszy projektu (49)
  • Upowszechnienie wiedzy o projekcie i jego menedżerze (50)

Rozdział 2. Planowanie projektu (53)

  • Planowanie projektów w skrócie (53)
  • Definiowanie projektu (57)
    • Na czym polega problem? (57)
    • Nadanie projektowi znaczenia (58)
    • Jak rozwiązać problem? (59)
    • Definiowanie celów projektu (61)
    • Identyfikowanie rezultatów projektu (62)
    • Ocena sukcesu (63)
    • Definiowanie granic projektu (64)
    • Dokumentowanie założeń projektowych (64)
  • Dokumentacja prowadzenia projektu (65)
  • Planowanie procesów projektu (66)
    • Komunikacja (66)
    • Zarządzanie zmianami (67)
    • Zarządzanie jakością (67)
    • Zarządzanie ryzykiem (68)

Rozdział 3. Zapoznanie się z programem MS Project 2007 (73)

  • Tworzenie harmonogramu projektu (73)
    • Co trzeba zrobić? (74)
    • Jakie rezultaty ma dać projekt i w jakim czasie? (77)
    • Jak każde z zadań zależy od innych? (79)
    • Kto ma wykonać pracę? (81)
    • Jak długo będzie to wszystko trwało? (83)
  • Zachowywanie projektu (85)

Rozdział 4. Podział pracy na zadania (87)

  • Identyfikacja pracy do wykonania (88)
    • Podział pracy (89)
    • Kiedy dość oznacza dość? (92)
  • Opracowanie WBS w MS Project 2007 (94)
    • Tworzenie WBS w MS Project 2007 metodą zstępującą (94)
    • Tworzenie i modyfikowanie WBS na bieżąco (97)
  • Ustanawianie własnych kodów hierarchii WBS (99)
  • Dokumentowanie WBS w innym programie (102)
  • Importowanie WBS do MS Project 2007 (104)
  • Szczegółowe dokumentowanie zestawów prac (107)
    • Tworzenie dokumentacji zestawów prac w Wordzie (108)
    • Dowiązanie dokumentacji zestawu prac do harmonogramu (110)

Rozdział 5. Szacowanie czasu pracy (111)

  • Czym jest praca i czas trwania? (111)
  • Opracowanie dobrych oszacowań (112)
    • Jaka dokładność jest wymagana? (113)
    • Sposoby szacowania pracy (114)
    • Pozyskiwanie oszacowań od właściwych ludzi (115)
    • Nie należy prosić o pojedyncze liczby (115)
    • Nie zabezpieczać oszacowań (116)
    • Sprzężenie zwrotne przy szacowaniu (118)
  • Wprowadzanie oszacowań do programu MS Project 2007 (118)
    • Eksport zestawów zadań do Excela (119)
    • Importowanie oszacowań do programu MS Project 2007 (123)

Rozdział 6. Opracowywanie harmonogramu projektu (127)

  • Tworzenie nowego projektu (127)
    • Tworzenie pustego projektu (128)
    • Tworzenie projektu na podstawie szablonu (128)
    • Szybki dostęp do szablonów użytkownika (130)
  • Zapisywanie nowego projektu (133)
    • Zapisywanie projektu w plikach innego typu (134)
    • Ochrona plików projektów (137)
  • Ustawianie opcji projektu (138)
    • Ustawianie daty rozpoczęcia projektu (138)
    • Określenie standardowych dni pracy (140)
  • Dodawanie zadań do projektu (144)
    • Dodawanie zadań (145)
    • Tworzenie kamieni milowych (146)
    • Tworzenie zadań cyklicznych (148)
  • Wstawianie, przemieszczanie i usuwanie zadań (149)
    • Wstawianie zadań (150)
    • Przemieszczanie zadań (151)
    • Kopiowanie zadań (152)
    • Usuwanie zadań (153)
    • Zmiana poziomu zarysu zadania (154)

Rozdział 7. Tworzenie harmonogramu łatwego w utrzymaniu (157)

  • Jak zadania wzajemnie na siebie oddziałują? (158)
  • Tworzenie zależności zadań (160)
    • Tworzenie zależności Zakończenie-rozpoczęcie (160)
    • Tworzenie i modyfikacja wszelkich typów zależności zadań (162)
    • Opóźnianie i nakładanie zadań (165)
  • Określanie czasu realizacji zadania za pomocą kalendarzy (166)
  • Utrzymywanie elastycznego harmonogramu (168)
    • Typy ograniczeń (168)
    • Ustanawianie i zmiana ograniczeń (169)
    • Zapobieganie niepożądanym ograniczeniom (170)
    • Ustawianie przypomnień o terminach ostatecznych (171)

Część II: Planowanie projektu. Więcej niż tylko opracowanie harmonogramu (175)

Rozdział 8. Budowanie zespołu projektu (177)

  • Określanie zasobów projektu (178)
    • Kto odpowiada za co? (178)
    • Kto raportuje komu? (182)
  • Jak rozumieć typy zasobów w MS Project 2007? (183)
  • Dodawanie zasobów w MS Project 2007 (185)
    • Ręczne dodawanie zasobów (186)
    • Importowanie zasobów z innych programów (188)
    • Usuwanie zasobów (191)
  • Dostarczanie szczegółowych informacji o zasobach (192)
    • Uzupełnianie informacji ogólnych (192)
    • Określanie, kiedy zasoby pracują (195)
    • Definiowanie kosztu dla zasobów roboczych i materiałowych (199)
    • Tworzenie zasobów kosztowych (202)

Rozdział 9. Łączenie zasobów z zadaniami (203)

  • Przydzielanie zasobów roboczych do zadań (204)
    • Przypisywanie zasobów przy użyciu okienka dialogowego (204)
    • Przypisywanie zasobów w formularzu zadania (208)
    • Przypisywanie zasobów w tabeli wprowadzania widoku Wykres Gantta (210)
  • Znalezienie właściwych zasobów (211)
    • Wyszukiwanie zasobów według określonych kryteriów (212)
  • Przypisywanie zasobów materiałowych do zadań (216)
  • Zrozumieć czas trwania, pracę i jednostki (219)
  • Modyfikacja przydziałów zasobów (221)
  • Dodawanie i usuwanie zasobów z zadań (222)
    • Kiedy nakład pracy określa harmonogram (223)
    • Kontrolowanie zmian przydziałów za pomocą pola Typ zadania (225)

Rozdział 10. Czy harmonogram działa? (229)

  • Sprawdzenie ustawienia zadań (230)
    • Przeglądanie zależności między zadaniami (230)
    • Uwalnianie zadań spod ograniczeń (232)
  • Definiowanie harmonogramów pracy za pomocą kalendarzy (235)
    • Tworzenie nowych kalendarzy (235)
    • Modyfikowanie kalendarzy (237)
    • Stosowanie kalendarzy (246)
  • Urzeczywistnianie przypisań (248)
    • Przydzielanie pracowników dostępnych w niepełnym wymiarze godzin (248)
    • Modelowanie produktywności w programie MS Project 2007 (249)
    • Dopasowywanie zadań do możliwości zasobu (251)
  • Równoważenie obciążenia pracą (251)
    • Wyszukiwanie nadmiernych i zbyt małych alokacji (252)
    • Korygowanie przydziałów w celu poprawy alokacji (258)
    • Bilansowanie przydziałów (267)
    • Podstawy bilansowania zasobów (268)
    • Konfigurowanie opcji bilansowania (269)
    • Ustalanie priorytetów projektów i zadań (273)

Rozdział 11. Ustanawianie budżetu projektu (277)

  • Umieszczanie metki z ceną na projekcie (278)
  • Wprowadzanie kosztów zasobów (280)
  • Przygotowania do obliczeń kosztów (280)
    • Przydzielanie zasobów kosztowych do zadań (281)
    • Wprowadzanie osobliwych kosztów dla zadań (285)
  • Przeglądanie informacji o kosztach (288)
    • Przeglądanie całkowitych kosztów projektu (288)
    • Przeglądanie kosztów zadań, zasobów i przydziałów (291)
    • Dodawanie niestandardowych informacji o budżecie (291)
  • Porównywanie kosztów z budżetem (294)
    • Etap 1. Tworzenie i wyznaczanie zasobów budżetowych (295)
    • Etap 2. Przydzielanie zasobów budżetowych do zadań sumarycznych projektu (296)
    • Etap 3. Wpisywanie nakładów kosztów i pracy dla zasobów budżetowych (298)
    • Etap 4. Tworzenie powiązań między zasobami i ich typami budżetu (301)
    • Etap 5. Porównywanie wartości zasobu budżetowego (304)
  • Redukowanie kosztów projektu (306)
    • Wyszukiwanie błędnych kosztów (306)
    • Korygowanie harmonogramu (308)
    • Korygowanie przydziałów (309)
    • Ponowne przemyślenie budżetu projektu (309)
  • Konfigurowanie roku finansowego projektu (310)
  • Przypisywanie kodów księgowych (311)
    • Wpisywanie kodów księgowych do pola niestandardowego (312)
    • Tworzenie wielopoziomowych kodów księgowych (313)
    • Stosowanie kodów księgowych w projekcie (316)

Rozdział 12. Dopracowywanie harmonogramu projektu (317)

  • Ocena harmonogramu projektu (318)
    • Porównywanie dat zakończenia z terminami ostatecznymi (318)
    • Wyszukiwanie zadań najlepiej nadających się do skrócenia (319)
    • Sprawdzanie kosztów projektu (324)
  • Nowe narzędzia wspomagające dokonywanie zmian w programie MS Project 2007 (327)
    • Zobaczyć, dlaczego zadania rozpoczynają się w danym momencie (329)
    • Zobaczyć wyniki zmian (330)
    • Gra w "co jeśli" (331)
  • Korygowanie przydziałów zasobów (332)
    • Zwiększanie liczby jednostek w celu skrócenia czasu trwania (333)
    • Przydzielanie innego zasobu (335)
    • Dodawanie zasobów (336)
    • Wykorzystanie zapasu czasu do skrócenia harmonogramu (336)
  • Dzielenie zadań na mniejsze fragmenty (338)
  • Nakładanie zadań (339)
    • Wyszukiwanie zadań do przekazania na szybką ścieżkę (339)
    • Modyfikowanie zależności między zadaniami w celu nałożenia zadań (340)
  • Płacenie więcej za szybszą dostawę (342)
    • Czas kontra pieniądze (342)
    • Zastosowanie arkusza kalkulacyjnego do wyboru zadań do skrócenia (343)

Rozdział 13. Zapisywanie planu projektu (347)

  • Uzyskiwanie akceptacji planu (348)
  • Przechowywanie dokumentów projektu (348)
  • Zachowywanie pierwotnego planu w programie MS Project 2007 (350)
    • Ustawianie planu bazowego (352)
    • Ustawianie dodatkowych planów bazowych (354)
    • Dodawanie nowych zadań do planu bazowego (355)
    • Zapisywanie zestawów dat rozpoczęcia i zakończenia (357)
    • Czyszczenie planu bazowego (359)
    • Przeglądanie planów bazowych (359)

Część III: Realizacja projektów (365)

Rozdział 14. Śledzenie postępu (367)

  • Wybór najlepszego sposobu śledzenia postępu (367)
  • Uzyskiwanie danych o postępie i kosztach (369)
    • Zbieranie informacji o postępie prac nad zadaniami od członków zespołu (369)
    • Zbieranie danych postępu o innych zasobach (372)
  • Wprowadzanie rzeczywistego postępu w programie MS Project 2007 (374)
    • Aktualizacja postępu zadania (375)
    • Aktualizacja projektu z użyciem postępu przydziału zasobów (379)
    • Globalna aktualizacja projektu (385)
    • Aktualizacja kosztów projektu (388)

Rozdział 15. Ocena wydajności projektu (391)

  • Wartości planowe, bazowe i rzeczywiste (392)
  • Czy projekt jest wykonywany punktualnie? (393)
    • Sprawdzanie stanu na poziomie projektu (394)
    • Przeglądanie ścieżki krytycznej (395)
    • Wyszukiwanie opóźnionych zadań (399)
    • Wyszukiwanie zadań mogących napotkać problemy (400)
  • Sprawdzanie pracy (402)
    • Wyszukiwanie nadmiernych alokacji (403)
    • Wyszukiwanie pracy przekraczającej budżet (403)
  • Czy projekt mieści się w budżecie? (404)
    • Porównywanie kosztów za pomocą widoków i filtrów (405)
    • Ocena kosztów z użyciem raportów (406)
    • Porównywanie kosztów projektu z budżetem (406)
  • Analiza wartości wypracowanej (407)
    • Ocena wydajności za pomocą mierników wartości wypracowanej (408)
    • Analiza wykresu wartości wypracowanej (408)
    • Inne mierniki wartości wypracowanej (410)
    • Przeglądanie wartości wypracowanej (412)
    • Sterowanie sposobem obliczania wartości wypracowanej przez MS Project 2007 (414)
  • Powrót do planu (415)
    • Przegląd technik korygujących (416)
    • Przydzielanie nadgodzin (417)

Rozdział 16. Zarządzanie zmianą (421)

  • Tworzenie systemu zarządzania zmianą (422)
    • Zarządzanie żądaniami zmian (423)
    • Rada oceniająca zmiany: decydowanie o zmianach (424)
    • Śledzenie żądań zmian (425)
  • Zarządzanie zmianami w programie MS Project 2007 (426)
    • Określanie efektów proponowanych zmian (426)
    • Wprowadzanie zatwierdzonych zmian do projektu (429)
    • Oznaczanie żądań zmian w programie MS Project 2007 (431)

Rozdział 17. Raportowanie na temat projektów (435)

  • Przegląd raportów dostępnych w programie MS Project 2007 (436)
    • Stan ogólny (436)
    • Wydajność finansowa (439)
    • Zarządzanie zadaniami (440)
    • Zarządzanie zasobami (441)
  • Raporty tekstowe (443)
    • Generowanie raportów tekstowych (444)
    • Dostosowywanie raportów tekstowych (446)
  • Praca z raportami wizualnymi (451)
    • Generowanie raportu wizualnego (453)
    • Zmienianie i formatowanie raportu wizualnego tworzonego w Excelu (454)
    • Zmienianie i formatowanie raportu wizualnego tworzonego w Visio (460)
    • Dopasowywanie szablonów raportów wizualnych (462)
    • Zapisywanie danych raportu (464)

Rozdział 18. Kończenie projektu (467)

  • Uzyskiwanie akceptacji projektu (467)
  • Zapinanie na ostatni guzik (469)
  • Tworzenie raportów zamykających projekt (469)
    • Podsumowywanie projektu (469)
    • Raportowanie wydajności (471)
    • Dokumentowanie wyciągniętych wniosków (472)
  • Co zrobić z informacjami o projekcie? (476)

Część IV: Możliwości programu MS Project 2007 (477)

Rozdział 19. Praca nad wieloma projektami (479)

  • Zarządzanie wieloma projektami (480)
    • Tworzenie projektu głównego (481)
    • Usuwanie projektu z projektu głównego (485)
    • Łączenie zadań z różnych projektów (485)
  • Współużytkowanie zasobów (487)
    • Tworzenie puli zasobów (488)
    • Łączenie projektu z pulą zasobów (489)
    • Otwieranie i zapisywanie projektów współużytkujących (490)
    • Odłączanie projektu współużytkującego od puli zasobów (491)
    • Edytowanie informacji w puli zasobów (492)

Rozdział 20. Wymiana danych między programami (493)

  • Kopiowanie informacji (495)
    • Kopiowanie danych projektu do innych programów (495)
    • Kopiowanie danych z innych programów do programu MS Project 2007 (497)
    • Tworzenie obrazów informacji o projekcie (498)
  • Importowanie i eksportowanie danych (504)
    • Importowanie danych do programu MS Project 2007 (505)
    • Eksportowanie danych z programu MS Project 2007 (509)
    • Korzystanie z istniejącej mapy (511)
    • Wymiana danych z Excelem (512)
    • Praca z programami MS Project 2007 i Visio (519)

Rozdział 21. Łączenie i osadzanie (527)

    • Łączenie i osadzanie danych programu MS Project 2007 w innych programach (529)
    • Łączenie i osadzanie danych w programie MS Project 2007 (533)
    • Praca z połączonymi i osadzonymi obiektami (538)

Rozdział 22. MS Project 2007 w internecie (543)

  • Tworzenie hiperłączy do informacji (543)
    • Tworzenie hiperłącza do pliku lub strony WWW (544)
    • Modyfikowanie hiperłączy (545)
    • Tworzenie hiperłącza do lokalizacji w pliku programu MS Project 2007 (546)
  • Integrowanie programów MS Project 2007 i Outlook (548)
    • Dodawanie zadań programu MS Project 2007 do Outlooka (548)
    • Importowanie zadań z Outlooka (549)
    • Budowanie listy zasobów na podstawie książki adresowej Outlooka (550)
    • Przesyłanie informacji o projekcie do innych osób (550)

Część V: Dostosowywanie programu MS Project 2007 do własnych potrzeb (555)

Rozdział 23. Dostosowywanie widoków (557)

  • Tworzenie własnego widoku (558)
    • Modyfikowanie podstawowej zawartości widoku (559)
    • Tworzenie nowego widoku (564)
    • Zmienianie wyglądu widoku Wykres Gantta (565)
    • Dopasowywanie skali czasu (576)
    • Zmienianie wyglądu widoku obciążeń (578)
    • Dopasowywanie wykresu zasobów (580)
    • Modyfikowanie diagramu sieciowego (583)
    • Dopasowywanie widoku Kalendarz (587)
  • Zmienianie tabel (589)
    • Przełączanie tabeli w widoku (589)
    • Zmienianie zawartości tabeli (590)
    • Modyfikowanie definicji tabeli (591)
    • Tworzenie nowej tabeli (593)
  • Zmienianie wyglądu tekstu (594)
    • Zmienianie kategorii tekstu (594)
    • Zmienianie wybranego tekstu (596)
  • Filtrowanie informacji (597)
    • Tworzenie i edytowanie filtrów (598)
    • Definiowanie filtrów (599)
    • Szybkie i niedokładne filtrowanie za pomocą Autofiltru (606)
  • Grupowanie elementów projektu (608)
    • Praca z grupami (608)
    • Tworzenie grupy (609)
    • Zmienianie interwału grupy (612)

Rozdział 24. Definiowanie własnych pól i formularzy (615)

  • Definiowanie własnych pól (615)
    • Dostosowywanie pola (617)
    • Kodowanie zadań i zasobów (627)
  • Tworzenie własnych formularzy (631)
    • Tworzenie formularza (632)

Rozdział 25. Dostosowywanie pasków narzędzi i menu (637)

  • Dopasowywanie menu i pasków narzędzi (639)
    • Przed dostosowaniem menu lub paska narzędzi (640)
    • Dodawanie poleceń do menu lub paska narzędzi (640)
    • Dodawanie menu do innego menu lub paska narzędzi (642)
    • Modyfikowanie elementu menu lub paska narzędzi (643)
  • Tworzenie nowych pasków narzędzi i menu (646)
    • Tworzenie nowego paska narzędzi (647)
    • Kopiowanie paska narzędzi w celu utworzenia nowego (647)
  • Edytowanie pasków narzędzi i menu (649)
    • Zmienianie nazw pasków zadań i menu (649)
    • Usuwanie pasków narzędzi i menu (649)
  • Tworzenie skrótów klawiszowych (650)

Rozdział 26. Projekty wielokrotnego użytku: szablony (653)

  • Udostępnianie niestandardowych elementów (653)
  • Przechowywanie ustawień i elementów programu MS Project 2007 (655)
    • Kopiowanie elementów między plikami (656)
    • Usuwanie niestandardowych elementów z plików (660)
    • Zmienianie nazw elementów niestandardowych (660)
  • Budowanie szablonów projektów (661)
    • Tworzenie szablonu projektu (662)
    • Ułatwianie odnalezienia szablonów (663)
    • Edytowanie szablonu (664)
    • Tworzenie pliku projektu na podstawie szablonu (665)

Rozdział 27. Oszczędzanie czasu z użyciem makr (667)

  • Co można zrobić za pomocą makr? (667)
  • Nagrywanie makr (668)
  • Uruchamianie makr (671)
    • Uruchamianie makr za pomocą okna dialogowego Makra (672)
    • Uruchamianie makr za pomocą paska narzędzi lub menu (673)
    • Użycie skrótów klawiszowych do uruchamiania makr (674)
  • Przeglądanie i edytowanie kodu makra (674)
  • Nauka programowania w programie MS Project 2007 (676)

Dodatki (677)

Dodatek A: Instalowanie programu MS Project 2007 (679)

Dodatek B: Uzyskiwanie pomocy (689)

Dodatek C: Skróty klawiszowe (701)

Skorowidz (709)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6118-3
Rozmiar pliku: 18 MB

BESTSELLERY

Kategorie: