Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne przykłady - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
18 kwietnia 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
49,00

Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne przykłady - ebook

  • Poznaj w praktyce środowisko Visual C++ 2008
  • Dowiedz się, jak korzystać z gotowych komponentów programistycznych
  • Naucz się pisać w C++ aplikacje przeznaczone dla systemu Windows

Wiele osób słyszało o języku C++, lecz ogromna większość z nich na samą myśl o bliższym poznaniu go reaguje z podobną rezerwą, jak na pomysł wybrania się na wakacyjny kurs języka mandaryńskiego. Osoby te popełniają jednak niewybaczalny błąd i skutecznie odcinają się od niezwykle interesującego świata nowoczesnego programowania. Na ludzi biegle znających C++ czeka bardzo wiele atrakcyjnych ofert pracy, a niemalejąca popularność systemów Windows sprawia, że najbardziej poszukiwani w tej grupie są specjaliści znający Visual C++, czyli wygodne w użyciu i bardzo rozbudowane środowisko programistyczne firmy Microsoft. Nie trzeba chyba dodawać, że zarabiają oni zwykle znacznie więcej niż najlepsi nawet tłumacze z języka mandaryńskiego...

Jeśli chcesz dołączyć do tej programistycznej elity, już dziś sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy. Książka "Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne przykłady " umożliwi Ci gładkie rozpoczęcie przygody z Visual C++, prezentując podstawowe informacje na temat języka, opisując środowisko programistyczne, sposób tworzenia aplikacji oraz technikę zarządzania danymi i korzystania z plików. Nauczysz się z niej również właściwego stosowania elementów kontrolnych i komponentów programistycznych. Poznasz metody przetwarzania wielowątkowego, zagadnienia związane z grafiką i łączeniem się z siecią, a ponadto dowiesz się, jak skonstruowany jest kod programu. Na tym jednak nie koniec, bowiem na kilku rozbudowanych i bardzo zróżnicowanych przykładach poznasz też praktyczne zastosowanie całej tej teorii, a wszystko przy użyciu bezpłatnej wersji środowiska programistycznego firmy Microsoft.

  • Podstawowe informacje na temat Visual C++ 2008
  • Instalacja środowiska programistycznego
  • Elementy składowe aplikacji i sposoby używania kontrolek
  • Zarządzanie danymi i używanie plików
  • Używanie najważniejszych komponentów programistycznych
  • Wykorzystanie elementów graficznych
  • Podstawowy korzystania z wątków
  • Korzystanie z komponentów sieciowych
  • Opis języków C++ i C++/CLI oraz struktury napisanych w nich programów
  • Praktyczne projekty aplikacji opracowanych za pomocą Visual C++ 2008

Nie zwlekaj - już dziś wkrocz w magiczny świat programowania z wykorzystaniem Visual C++ 2008!

Spis treści

Co znajdziesz w tej książce? (9)

Rozdział 1. Podstawy środowiska Visual C++ 2008 (11)

  • Język C++ a .NET Framework (11)
  • Opis środowiska (12)
  • Pobieranie i instalacja środowiska (12)
  • Główne okno VC++ 2008 (13)
  • Tworzenie nowej aplikacji w VC++ 2008 (13)
  • Wygląd środowiska w trybie budowy aplikacji (16)
  • Struktura projektu (17)
  • Klasa okna głównego (18)

Rozdział 2. Podstawowe elementy aplikacji (21)

  • Główne okno (21)
  • Przyciski (26)
  • Etykiety (27)
  • Pola tekstowe (29)
  • Wprowadzanie danych do aplikacji za pomocą pól tekstowych (31)
  • Wprowadzanie danych z konwersją typu (32)
  • Wyświetlanie wartości zmiennych (34)
  • Pole tekstowe z maską formatu danych (35)
  • Pola wyboru, przyciski opcji, kontenery grupujące (37)

Rozdział 3. Menu i paski narzędzi (41)

  • Rodzaje menu (41)
  • Komponent MenuStrip (41)
  • Menu podręczne (47)
  • Skróty klawiaturowe w menu (49)
  • Paski narzędzi (51)

Rozdział 4. Tablice, uchwyty i dynamiczne tworzenie obiektów (55)

  • Tablice (55)
  • Uchwyty (59)
  • Dynamiczne tworzenie obiektów - operator gcnew (60)
  • Dynamiczna deklaracja tablic (61)

Rozdział 5. Komunikacja aplikacji z plikami (63)

  • Pliki jako źródło danych (63)
  • Wyszukiwanie plików (64)
  • Odczyt własności plików i folderów (65)
  • Odczyt danych z plików tekstowych (66)
  • Zapisywanie tekstu do pliku (69)
  • Zapis danych do plików binarnych (71)
  • Odczyt z plików binarnych (72)

Rozdział 6. Okna dialogowe (75)

  • Okno typu MessageBox (75)
  • Okno dialogowe otwarcia pliku (77)
  • Okno zapisu pliku (79)
  • Okno wyboru koloru (80)
  • Wybór czcionki (81)

Rozdział 7. Możliwości edycji tekstu w komponencie TextBox (83)

  • Właściwości pola TextBox (83)
  • Kopiowanie i wklejanie tekstu ze schowka (85)
  • Wyszukiwanie znaków w tekście (86)
  • Wstawianie tekstu między istniejące linie (87)
  • Wprowadzanie danych do aplikacji (88)
  • Prosta konwersja typów - klasa Convert (88)
  • Konwersja ze zmianą formatu danych (89)
  • Konwersja liczby na łańcuch znakowy (92)

Rozdział 8. Komponent tabeli DataGridView (95)

  • Podstawowe właściwości komponentu DataGridView (95)
  • Zmiana wyglądu tabeli (98)
  • Dopasowanie wymiarów komórek tabeli do wyświetlanego tekstu (101)
  • Odczytywanie danych z komórek tabeli (102)
  • Zmiana liczby komórek podczas działania aplikacji (106)
  • Tabela DataGridView z komórkami różnych typów (110)
  • Przyciski w komórkach - DataGridViewButtonCell (113)
  • Komórki z polami wyboru - DataGridViewCheckBoxCell (114)
  • Grafika w tabeli - komórka DataGridViewImageCell (116)
  • Komórka z listą rozwijaną - DataGridViewComboBoxCell (117)
  • Odnośniki internetowe w komórkach - DataGridViewLinkCell (119)

Rozdział 9. Metody związane z czasem - komponent Timer (123)

  • Czas systemowy (123)
  • Komponent Timer (125)

Rozdział 10. Grafika w aplikacjach Visual C++ (127)

  • Obiekt Graphics - kartka do rysowania (127)
  • Pióro Pen (133)
  • Pędzle zwykłe i teksturowane (135)
  • Rysowanie pojedynczych punktów - obiekt Bitmap (137)
  • Rysowanie trwałe - odświeżanie rysunku (138)

Rozdział 11. Podstawy aplikacji wielowątkowych (141)

  • Wątki (141)
  • Komunikacja z komponentami z innych wątków - przekazywanie parametrów (143)
  • Przekazywanie parametrów do metody wątku (145)
  • Klasa wątku - przekazywanie parametrów z kontrolą typu (146)
  • Komponent BackgroundWorker (148)

Rozdział 12. Połączenie aplikacji z siecią internet (153)

  • Komponent WebBrowser (153)
  • Przetwarzanie stron WWW - obiekt HtmlDocument (156)
  • Protokół FTP (160)
  • Pobieranie zawartości katalogu z serwera FTP (161)
  • Pobieranie plików przez FTP (162)
  • Wysyłanie pliku na serwer FTP (164)

Rozdział 13. Dynamiczne tworzenie okien i komponentów (167)

  • Wyświetlanie okien - klasa Form (167)
  • Komponenty w oknie tworzonym dynamicznie (169)
  • Przesyłanie danych z okien dialogowych (170)
  • Okno tytułowe aplikacji (171)
  • Obsługa zdarzeń dla komponentów tworzonych dynamicznie (172)
  • Aplikacja zabezpieczona hasłem (173)

Rozdział 14. Struktura programów C++ i C++/CLI (175)

  • Programy korzystające z konsoli w VC++ 2008 (175)
  • Ogólna postać programu pisanego w C++ (176)
  • Dyrektywy (177)
    • Dyrektywa #include (177)
    • Dyrektywa #define (178)
    • Dyrektywa #if - kompilacja warunkowa (178)
  • Typy zmiennych (178)
    • Zmienne typu int (178)
    • Zmienne typu float (179)
    • Typ double (179)
    • Typ char (179)
    • Modyfikatory typów (179)
    • Rzutowanie (konwersja) typów (179)
    • Typ wyliczeniowy (180)
  • Operatory (180)
    • Zapis danych do plików i odczyt z nich za pomocą operatorów &#60&#60 i &#62&#62 (182)
  • Wskaźniki (184)
  • Tablice (184)
  • Operatory new i delete (185)
  • Instrukcje (186)
    • Instrukcje warunkowe (186)
    • Instrukcje iteracji (187)
  • Funkcje (188)
    • Przeciążanie funkcji (189)
    • Niejednoznaczność (189)
    • Przekazywanie argumentów przez wartość i adres (190)
    • Wskaźniki do funkcji (191)
  • Funkcja main() (192)
    • Przekazywanie parametrów do funkcji main() (193)
  • Struktury i unie (195)
    • Struktury (195)
  • Klasy (196)
    • Konstruktory i destruktory (199)
    • Przeciążanie konstruktorów (201)
    • Przeciążanie operatorów (202)
    • Statyczne metody i pola klasy (203)
    • Wskaźnik zwrotny this (204)
    • Dziedziczenie (205)
  • Własne kontrolki dziedziczące po standardowych (208)
  • Przestrzenie nazw (211)
  • Wyjątki (212)
  • Aplikacje, aplikacje (215)

Rozdział 15. Prosty edytor tekstu (217)

  • Opis (217)
  • Główne okno (217)
  • Budowa interfejsu użytkownika (219)
  • Otwieranie pliku z dysku (223)
  • Zapisanie pliku tekstowego (226)
  • Obsługa schowka (227)
    • Cofanie komend (Undo) (228)
    • Wycięcie tekstu do umieszczenia w schowku (228)
    • Aby skopiować tekst do schowka (228)
    • Aby wkleić tekst ze schowka (229)
  • Test (229)

Rozdział 16. Program do rysowania (231)

  • Opis (231)
  • Budowa interfejsu użytkownika (231)
  • Wczytywanie pliku graficznego z dysku (233)
  • Wyświetlanie grafiki w oknie (234)
  • Rysowanie w oknie za pomocą myszy (236)
  • Zmiana koloru linii (239)
  • Zapis pliku graficznego na dysku (240)
  • Test (243)

Rozdział 17. Figury Voronoi (245)

  • Opis (245)
  • Interfejs użytkownika (246)
  • Struktura projektu C++/CLI (246)
  • Wyznaczanie odległości między punktami (248)
  • Rysowanie figur (248)
  • Obsługa programu (251)
  • Test (252)

Rozdział 18. Automat komórkowy (253)

  • Opis (253)
  • Interfejs użytkownika (254)
  • Inicjalizacja planszy (256)
  • Zaznaczanie pól w siatce (257)
  • Krok w trybie Gra w życie (258)
  • Krok w trybie Seeds (260)
  • Kroki w trybie automatycznym (261)
  • Obsługa programu (262)
  • Inne ciekawe układy do Gry w życie (262)
    • Oscylatory (263)
    • Obiekty latające (264)
  • Test (266)

Rozdział 19. Wieże Hanoi (267)

  • Opis (267)
  • Interfejs użytkownika (268)
  • Deklaracja zmiennych klasy Form1 (270)
  • Obsługa menu (270)
  • Funkcja rysująca krążki (272)
  • Przekładanie krążków (275)
  • Różne końcowe metody (278)
  • Test (279)

Rozdział 20. Aplikacja bazy danych (281)

  • Opis (281)
  • Instalacja PostgreSQL (281)
  • Wyłączenie usługi bazy (284)
  • Inicjalizacja bazy (285)
  • Organizacja i typy danych w bazach PostgreSQL (286)
  • Język SQL (288)
  • Utworzenie bazy danych (288)
  • Interfejs użytkownika (290)
  • Włączenie sterowników bazy PostgreSQL do projektu (291)
  • Łączenie z bazą i odczyt danych (292)
  • Dodawanie danych do bazy (294)
  • Zmiana danych w bazie (296)
  • Kasowanie danych (299)
  • Obsługa bazy (300)
  • Test (300)

Rozdział 21. Aplikacja do nauki słówek (303)

  • Opis (303)
  • Interfejs użytkownika (303)
  • Deklaracja pól klasy (305)
  • Odczyt danych z pliku tekstowego (306)
  • Odpytywanie ze słówek (308)
  • Zapis listy wyrazów do pliku tekstowego (309)
  • Obsługa (310)
  • Test (310)

Rozdział 22. Aplikacja do monitorowania systemu (313)

  • Opis (313)
  • Interfejs użytkownika (313)
  • Ustawienie parametrów kontrolek performanceCounter (314)
  • Odczyt parametrów z kontrolek performanceCounter (316)
  • Uruchamianie timera - ikona w pasku zadań (316)
  • Rysowanie wykresów (318)
  • Opis (321)
  • Test (322)

Rozdział 23. Klient FTP (323)

  • Opis (323)
  • Interfejs użytkownika (323)
  • Klasa do obsługi FTP (324)
  • Pobieranie katalogu (326)
  • Pobieranie plików (328)
  • Wysyłanie plików (329)
  • Poruszanie się po folderach (329)
  • Rozbudowa (331)
  • Test (331)

Rozdział 24. Aplikacja do drukowania grafiki (333)

  • Opis (333)
  • Interfejs użytkownika (333)
  • Otwieranie rysunku (334)
  • Obracanie rysunku (335)
  • Drukowanie (336)
  • Opis działania (338)
  • Test (338)

Odpowiedzi do testów (341)

Skorowidz (343)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7816-7
Rozmiar pliku: 3,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: