Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Microsoft Visual C++ 2012. Praktyczne przykłady - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
30 stycznia 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
54,90

Microsoft Visual C++ 2012. Praktyczne przykłady - ebook

Microsoft Visual C++ 2012? To nic trudnego!

  • Poznaj składnię języka C++ i nowości wprowadzane przez standard C++11
  • Naucz się wykorzystywać typy i konstrukcje programistyczne
  • Dowiedz się, jak tworzyć aplikacje oparte na Windows API i .NET Framework

Dostępne od niedawna środowisko Visual C++ 2012 oferuje użytkownikom szereg zupełnie nowych możliwości. Dzięki wprowadzeniu obsługi standardu C++11 i zwiększeniu przejrzystości oraz uniwersalności kodu źródłowego rozwiązanie ugruntowało swoją renomę nowoczesnego i nieustannie rozwijanego narzędzia programistycznego do wszechstronnych zastosowań. Ulepszone i dostosowane do nowych wymagań z powodzeniem może konkurować z innymi środowiskami obecnymi na rynku. Potwierdzają to również takie posunięcia producenta, jak zapewnienie wsparcia dla twórców programów działających w systemie Windows 8 i aplikacji mobilnych uruchamianych na platformie Windows Phone.

"Microsoft Visual C++ 2012. Praktyczne przykłady" to doskonały przewodnik dla osób chcących poznać język C++ i zacząć pisać programy w środowisku Visual C++. Książka zawiera dokładny opis składni standardowego języka C++, a także praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia aplikacji wykorzystujących Windows API oraz .NET Framework. Podręcznik prezentuje nie tylko podstawowe konstrukcje języka i sposoby ich stosowania, lecz także wprowadza czytelnika w bardziej zaawansowane zagadnienia związane z tworzeniem aplikacji działających w systemach operacyjnych Windows. Każdy omawiany tutaj temat został zilustrowany przykładem umożliwiającym praktyczne utrwalenie poznanych wiadomości teoretycznych.

  • Instalacja i obsługa środowiska Microsoft Visual C++
  • Struktura programów C++ i konstrukcje języka
  • Przegląd instrukcji i typów wbudowanych
  • Podstawy techniki obiektowej
  • Korzystanie z Windows API
  • Tworzenie aplikacji wyposażonych w GUI
  • Obsługa operacji na plikach
  • Programowanie wielowątkowe
  • Używanie komponentów .NET Framework

Chcesz nauczyć się szybko działać w nowym Visual C++?
Jesteś na dobrej drodze!

Spis treści

Co znajdziesz w tej książce? (9)

Rozdział 1. Podstawy środowiska Visual C++ 2012 Professional (11)

  • Opis środowiska (11)
  • Język C++ a .NET Framework (12)
  • Pobieranie i instalacja środowiska (12)
  • Kilka pojęć na początek (14)
    • Zmienne (14)
    • Funkcja (14)
    • Klasy (15)
    • Przestrzenie nazw (16)
  • Z czego składa się aplikacja Windows (16)
  • Główne okno VC++ 2012 RC (17)
  • Zaginiony projekt (18)
  • Tworzenie projektu nowej aplikacji w VC++ 2012 (19)
  • Wygląd środowiska w trybie budowy aplikacji (22)
  • Struktura projektu (24)
  • Efektywna praca w środowisku (25)

Rozdział 2. Struktura programów C++ i C++/CLI (29)

  • Programy korzystające z konsoli w VC++ 2012 (29)
  • Ogólna postać programu pisanego w C++ (29)
  • Dyrektywy (31)
    • Dyrektywa #include (31)
    • Dyrektywa #define (33)
    • Dyrektywa #ifdef - kompilacja warunkowa (34)
  • Typy zmiennych (37)
    • Zmienne typu int (37)
    • Zmienne typu float (38)
    • Typ double (38)
    • Typ char (38)
    • Modyfikatory typów (38)
  • Rzutowanie (konwersja) typów (39)
    • Rzutowanie static_cast (39)
    • Rzutowanie const_cast (40)
    • Rzutowanie safe_cast (41)
    • Rzutowanie dynamic_cast (41)
  • Typ wyliczeniowy (41)
    • Silnie typowane wyliczenia (41)
  • Słowo kluczowe auto, czyli dedukcja typu (45)
  • L-wartości i R-wartości (46)
  • Operatory (46)
    • Zapis danych do plików i odczyt z nich za pomocą operatorów &#60&#60 i &#62&#62 (48)
  • Wskaźniki i referencje (50)
    • Wskaźniki (50)
    • Referencje (50)
    • Referencje do r-wartości (51)
    • Wskaźniki do stałej i rzutowanie const_cast (51)
  • Tablice (52)
  • Operatory new i delete (55)
  • Instrukcje (55)
    • Instrukcje warunkowe (56)
    • Instrukcje iteracji (57)

Rozdział 3. Funkcje (59)

  • Tradycyjny zapis funkcji (59)
  • Przeciążanie funkcji (60)
    • Niejednoznaczność (60)
    • Przekazywanie argumentów przez wartość i adres (61)
    • Wskaźniki do funkcji, delegaty (62)
  • Wyrażenia lambda (65)
  • Funkcja main() (67)
    • Przekazywanie parametrów do funkcji main() (68)
  • Szablony funkcji (70)

Rozdział 4. Struktury, klasy, obiekty (73)

  • Struktury (73)
  • Klasy (75)
    • Statyczne metody i pola klasy (78)
    • Wskaźnik zwrotny this (79)
  • Dziedziczenie (80)
  • Funkcje wirtualne (83)
  • Wskaźniki na klasy bazowe i pochodne, rzutowanie (85)
  • Przeciążanie operatorów (88)
  • Szablony klas (89)
  • Wyjątki (92)
  • Przestrzenie nazw (94)

Rozdział 5. Konstruowanie i usuwanie obiektów klas (97)

  • Konstruktory i destruktory (97)
  • Przeciążanie konstruktorów (99)
  • Konstruktor kopiujący (100)
  • Konstruktor przenoszący (102)
  • Konstruktory definiowane w klasach dziedziczonych (104)
  • Konstruktor kopiujący w klasie potomnej (105)
  • Konstruktor definiowany w szablonie klasy (107)
  • Struktury a klasy - porównanie (110)

Rozdział 6. Interface win32, główne okno aplikacji (113)

  • Części składowe podstawowego kodu okienkowej aplikacji win32 (113)
  • Funkcja główna programu win32 (115)
  • Klasa okna głównego (115)
  • Tworzymy nowe okno (118)
  • Procedura okna (120)
  • Pętla komunikatów (122)
  • Zasoby ikon (123)
  • Zasoby menu (128)
  • Okna dialogowe w zasobach (131)

Rozdział 7. Obsługa komunikatów (139)

  • Komunikaty w aplikacji Windows (139)
  • WinAPI a standard Unicode (140)
  • Przycisk i okno tekstowe, czyli budujemy warsztat (140)
  • Komunikat WM_COMMAND (142)
  • Odmalowywanie okna - komunikat WM_PAINT (145)
  • Ruch myszy sygnalizuje WM_MOUSEMOVE (146)
  • WM_CREATE kończy tworzenie okna (149)
  • SendMessage() prześle każdy komunikat (150)

Rozdział 8. Podstawowe kontrolki w działaniu aplikacji WinAPI (153)

  • Wszechstronny przycisk Button (153)
  • Obsługa przycisków Button jako pól wyboru (154)
  • Kontrolka ComboBox (155)

Rozdział 9. Budowa aplikacji .NET w trybie wizualnym (165)

  • Od WinAPI do .NET Framework (165)
  • Okno w trybie wizualnym (165)
  • Przyciski (171)
  • Etykiety (173)
  • Pola tekstowe (175)
  • Wprowadzanie danych do aplikacji za pomocą pól tekstowych (176)
  • Wprowadzanie danych z konwersją typu (178)
  • Wyświetlanie wartości zmiennych (179)
  • Pole tekstowe z maską formatu danych (180)
  • Pola wyboru, przyciski opcji, kontenery grupujące (183)

Rozdział 10. Menu i paski narzędzi (187)

  • Rodzaje menu (187)
  • Komponent MenuStrip (187)
  • Menu podręczne (193)
  • Skróty klawiaturowe w menu (195)
  • Paski narzędzi (197)

Rozdział 11. Tablice, uchwyty i dynamiczne tworzenie obiektów (203)

  • Tablice (203)
  • Dostęp do elementów tablicy za pomocą enumeratora (206)
  • Uchwyty (208)
  • Dynamiczne tworzenie obiektów - operator gcnew (209)
  • Dynamiczna deklaracja tablic (210)

Rozdział 12. Komunikacja aplikacji z plikami (213)

  • Pliki jako źródło danych (213)
  • Wyszukiwanie plików (214)
  • Odczyt własności plików i folderów (215)
  • Odczyt danych z plików tekstowych (216)
  • Zapisywanie tekstu do pliku (220)
  • Zapis danych do plików binarnych (222)
  • Odczyt z plików binarnych (223)

Rozdział 13. Okna dialogowe (225)

  • Okno typu MessageBox (225)
  • Okno dialogowe otwarcia pliku (227)
  • Okno zapisu pliku (230)
  • Okno przeglądania folderów (231)
  • Okno wyboru koloru (233)
  • Wybór czcionki (234)

Rozdział 14. Możliwości edycji tekstu w komponencie TextBox (237)

  • Właściwości pola TextBox (237)
  • Kopiowanie i wklejanie tekstu ze schowka (239)
  • Wyszukiwanie znaków w tekście (240)
  • Wstawianie tekstu między istniejące linie (241)
  • Wprowadzanie danych do aplikacji (242)
  • Prosta konwersja typów - klasa Convert (242)
  • Konwersja ze zmianą formatu danych (243)
  • Konwersja liczby na łańcuch znakowy (246)

Rozdział 15. Komponent tabeli DataGridView (249)

  • Podstawowe właściwości komponentu DataGridView (249)
  • Zmiana wyglądu tabeli (253)
  • Dopasowanie wymiarów komórek tabeli do wyświetlanego tekstu (255)
  • Odczytywanie danych z komórek tabeli (257)
  • Zmiana liczby komórek podczas działania aplikacji (261)
  • Tabela DataGridView z komórkami różnych typów (265)
  • Przyciski w komórkach - DataGridViewButtonCell (268)
  • Komórki z polami wyboru - DataGridViewCheckBoxCell (269)
  • Grafika w tabeli - komórka DataGridViewImageCell (270)
  • Komórka z listą rozwijaną - DataGridViewComboBoxCell (272)
  • Odnośniki internetowe w komórkach - DataGridViewLinkCell (274)

Rozdział 16. Aplikacja bazy danych (277)

  • Baza danych i aplikacja (277)
  • Instalacja PostgreSQL (277)
  • Wyłączenie usługi bazy (281)
  • Inicjalizacja bazy (281)
  • Organizacja i typy danych w bazach PostgreSQL (283)
  • Język SQL (284)
  • Utworzenie bazy danych (285)
  • Interfejs użytkownika (286)
  • Włączenie sterowników bazy PostgreSQL do projektu (288)
  • Łączenie z bazą i odczyt danych (290)
  • Dodawanie danych do bazy (292)
  • Zmiana danych w bazie (295)
  • Kasowanie danych (297)
  • Obsługa bazy (298)

Rozdział 17. Metody związane z czasem - komponent Timer (299)

  • Czas systemowy (299)
  • Komponent Timer (301)

Rozdział 18. Grafika w aplikacjach .NET Framework (303)

  • Obiekt Graphics - kartka do rysowania (303)
  • Pióro Pen (308)
  • Pędzle zwykłe i teksturowane (310)
  • Rysowanie pojedynczych punktów - obiekt Bitmap (313)
  • Rysowanie trwałe - odświeżanie rysunku (314)
  • Animacje (316)

Rozdział 19. Podstawy aplikacji wielowątkowych (319)

  • Wątki (319)
  • Komunikacja z komponentami z innych wątków - przekazywanie parametrów (321)
  • Przekazywanie parametrów do metody wątku (323)
  • Klasa wątku - przekazywanie parametrów z kontrolą typu (324)
  • Kończenie pracy wątku (326)
  • Semafory (328)
  • Sekcje krytyczne - klasa Monitor (331)
  • Komponent BackgroundWorker (334)

Rozdział 20. Połączenie aplikacji z siecią Internet (339)

  • Komponent WebBrowser (339)
  • Przetwarzanie stron Web - obiekt HtmlDocument (342)
  • Uruchamianie skryptów JavaScript z poziomu aplikacji (345)
  • Protokół FTP (347)
  • Pobieranie zawartości katalogu z serwera FTP (348)
  • Pobieranie plików przez FTP (350)
  • Wysyłanie pliku na serwer FTP (351)
  • Klasa do obsługi FTP (352)
  • Pobieranie plików w oddzielnym wątku (356)
  • Wysyłanie plików w wątku (357)

Rozdział 21. Dynamiczne tworzenie okien i komponentów (359)

  • Wyświetlanie okien - klasa Form (359)
  • Komponenty w oknie tworzonym dynamicznie (361)
  • Przesyłanie danych z okien dialogowych (362)
  • Okno tytułowe aplikacji (363)
  • Obsługa zdarzeń dla komponentów tworzonych dynamicznie (364)
  • Aplikacja zabezpieczona hasłem (365)

Rozdział 22. Prosty manager plików (367)

  • Interfejs managera (367)
  • Wyświetlanie zawartości folderów (367)
    • Formatowanie prezentacji folderu (369)
  • Przechodzenie w dół i w górę drzewa plików (372)
    • Idziemy w górę (372)
    • Idziemy w dół (373)
  • Kopiowanie plików między panelami (374)
  • Kasowanie plików (375)

Skorowidz (377)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-5582-3
Rozmiar pliku: 5,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: