Facebook - konwersja

Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C# - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 sierpnia 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C# - ebook

Visual Studio i język C# - potężny duet w rękach programisty!

  • Opanuj Visual Studio 2012 i platformę .NET - narzędzia do tworzenia nowej aplikacji
  • Odkryj niezwykłe możliwości obiektowego języka programowania C#
  • Poznaj zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego, podstawy obsługi sieci oraz Asembler IL

O fantastycznych właściwościach Visual Studio 2012 z pewnością słyszał już każdy, kto choć odrobinę interesuje się tematem programowania. To środowisko programistyczne zapewnia użytkownikom komfort działania, jakiego próżno szukać gdziekolwiek indziej. Jego wygoda oraz łatwość obsługi pozwalają programiście skupić się na tym, co rzeczywiście chce osiągnąć, bez irytującego rozpraszania się na tysiące drobiazgów, o których kiedyś musiał pamiętać. Jeśli w dodatku ten programista poprawnie używa wydajnego, elastycznego języka C#, może stworzyć naprawdę świetną aplikację. Czy nie powinieneś w końcu się tego nauczyć?

Ta książka pomoże Ci wejść w świat programowania w C# z użyciem najnowszej wersji Visual Studio. Znajdziesz tu dokładny opis działania środowiska oraz szczegółowe informacje na temat posługiwania się językiem C# - od najprostszych operatorów i tablic, przez zachowania klas i obiektów, aż po tworzenie bibliotek i obsługę błędów. Dowiesz się, jak wykorzystać Asembler IL i na czym polega programowanie sieciowe. Odkryjesz, jak należy budować aplikację w stylu Metro dla systemu Windows 8, a na dokładkę dostaniesz listę słów kluczowych C# i zestaw instrukcji Asemblera IL. Co Ty na to?

Dzięki tej książce dowiesz się więcej o:

  • języku C# i platformie .NET
  • Microsoft Visual Studio 2012
  • podstawach programowania obiektowego i innych zagadnieniach w C#
  • tworzeniu interfejsu graficznego aplikacji
  • podstawach programowania sieciowego
  • obsłudze Asemblera IL
  • podstawach tworzenia aplikacji w stylu Metro dla Windows 8
  • słowach kluczowych języka C#

Programuj w C# - koniecznie z Visual Studio 2012!

Spis treści

Rozdział 1. Wstęp (9)

  • 1.1. O języku C# i platformie .NET (9)
  • 1.2. Podstawowe pojęcia (9)
  • 1.3. Potrzebne narzędzia (10)

Rozdział 2. Microsoft Visual Studio 2012 (11)

  • 2.1. Co nowego? (12)
  • 2.2. Instalacja (12)
  • 2.3. Konfiguracja (14)
    • Pasek obsługi odpluskwiania (14)
    • Numerowanie wierszy (14)
  • 2.4. Tworzenie nowego projektu (15)
  • 2.5. Kompilacja i uruchamianie (15)
  • 2.6. Odpluskwianie (ang. Debugging) (15)
    • Błędy procesu kompilacji (15)
    • Błędy pokompilacyjne (16)
  • 2.7. Okna, menu i paski narzędzi (16)
    • Okna (16)
    • Górne menu (16)
    • Paski narzędzi (17)
  • 2.8. Składniki pakietu (17)
  • 2.9. Projektowanie diagramów UML (18)

Rozdział 3. Język C#. Podstawy (19)

  • 3.1. Struktura kodu źródłowego (19)
  • 3.2. Komentarze (20)
    • Komentarz blokowy (20)
    • Komentarz liniowy (20)
    • Komentarz XML (20)
  • 3.3. Program "Witaj, świecie!" (21)
  • 3.4. Typy danych (21)
    • Typy proste (21)
    • Typy referencyjne (22)
    • Typ strukturalny (24)
    • Typ wyliczeniowy (24)
    • Rzutowanie i konwersja typów (24)
  • 3.5. Proste operacje wejścia/wyjścia (25)
    • Wyświetlanie danych (25)
    • Pobieranie danych (26)
  • 3.6. Preprocesor (26)
    • Dyrektywa #if (26)
    • Dyrektywa #else (27)
    • Dyrektywa #elif (27)
    • Dyrektywa #endif (27)
    • Dyrektywa #define (27)
    • Dyrektywa #undef (28)
    • Dyrektywa #warning (28)
    • Dyrektywa #error (28)
    • Dyrektywa #line (28)
    • Dyrektywa #region (29)
    • Dyrektywa #endregion (29)
    • Dyrektywa #pragma warning (29)
  • 3.7. Zmienne i stałe (30)
  • 3.8. Stos i sterta (31)
    • Wydajność (31)
  • 3.9. Instrukcja warunkowa if (32)
  • 3.10. Instrukcja wyboru switch (34)
  • 3.11. Operatory (35)
    • Podstawowe (36)
    • Jednoargumentowe (38)
    • Mnożenie, dzielenie i modulo (40)
    • Przesunięcia (40)
    • Relacje i sprawdzanie typów (41)
    • Równość i różność (42)
    • Koniunkcja logiczna (42)
    • Alternatywa wykluczająca logiczna (42)
    • Alternatywa logiczna (42)
    • Koniunkcja warunkowa (43)
    • Alternatywa warunkowa (43)
    • Operator warunkowy (43)
    • Przypisania (43)
  • 3.12. Pętle (45)
    • Pętla do-while (45)
    • Pętla for (45)
    • Pętla foreach (48)
    • Pętla while (49)
    • Kontrola przepływu (49)
  • 3.13. Argumenty wiersza poleceń (52)
  • 3.14. Metody (53)
    • Deklaracja metod (53)
    • Przekazywanie przez referencję lub przez wartość (54)
  • 3.15. Tablice (55)
    • Przekazywanie tablic jako argumentów metod (56)
    • Klasa System.Array (57)
  • 3.16. Wskaźniki (60)
    • Kod nienadzorowany (ang. unsafe code) (60)
    • Typy wskaźnikowe (61)

Rozdział 4. Język C#. Programowanie obiektowe (63)

  • 4.1. Klasy i obiekty (63)
    • Słowo kluczowe this (65)
  • 4.2. Konstruktor i destruktor (66)
  • 4.3. Dziedziczenie (67)
    • Klasy zagnieżdżone (68)
  • 4.4. Modyfikatory dostępu (69)
    • Słowo kluczowe readonly (70)
    • Pola powinny być prywatne (70)
  • 4.5. Wczesne i późne wiązanie (71)
    • Wczesne wiązanie vs późne wiązanie (71)
    • Opakowywanie zmiennych (72)
  • 4.6. Przeciążanie metod (72)
  • 4.7. Przeciążanie operatorów (73)
    • Słowa kluczowe implicit i explicit (75)
  • 4.8. Statyczne metody i pola (76)
  • 4.9. Klasy abstrakcyjne i zapieczętowane (77)
  • 4.10. Serializacja (78)
    • Użyteczność serializacji (79)
    • Zapis obiektu do pliku XML (79)
    • Odczyt obiektu z pliku XML (79)
  • 4.11. Przestrzenie nazw (80)
  • 4.12. Właściwości (82)
  • 4.13. Interfejsy (83)
    • Płytka i głęboka kopia obiektu (84)
  • 4.14. Indeksery (86)
  • 4.15. Polimorfizm (88)
    • Składowe wirtualne (91)
    • Ukrywanie składowych klasy bazowej (92)
    • Zapobieganie przesłanianiu wirtualnych składowych klasy pochodnej (92)
    • Dostęp do wirtualnych składowych klasy bazowej z klas pochodnych (93)
    • Przesłanianie metody ToString() (94)
  • 4.16. Delegaty (94)
    • Metody anonimowe (95)
    • Wyrażenia lambda (96)
    • Delegat Func (97)
  • 4.17. Zdarzenia (98)
  • 4.18. Metody rozszerzające (98)
  • 4.19. Kolekcje (99)
    • Wybieranie klasy kolekcji (100)
    • Klasa Queue (101)
    • Klasa Stack (102)
    • Klasa ArrayList (103)
    • Klasa StringCollection (103)
    • Klasa Hashtable (104)
    • Klasa SortedList (105)
    • Klasa ListDictionary (105)
    • Klasa StringDictionary (106)
    • Klasa NameObjectCollectionBase (107)
    • Klasa NameValueCollection (110)
  • 4.20. Typy generyczne (111)
    • Klasa generyczna Queue (112)
    • Klasa generyczna Stack (113)
    • Klasa generyczna LinkedList (114)
    • Klasa generyczna List (115)
    • Klasa generyczna Dictionary (116)
    • Klasa generyczna SortedDictionary (118)
    • Klasa generyczna KeyedCollection (120)
    • Klasa generyczna SortedList (123)
  • 4.21. Kontra i kowariancja (125)

Rozdział 5. Język C#. Pozostałe zagadnienia (127)

  • 5.1. Wywoływanie funkcji przez PInvoke (127)
  • 5.2. Napisy (ang. Strings) (129)
    • Deklaracja i inicjalizacja (129)
    • Niezmienność obiektów String (130)
    • Znaki specjalne (130)
    • Formatowanie napisów (130)
    • Napisy częściowe (131)
    • Dostęp do pojedynczych znaków (132)
    • Najważniejsze metody klasy String (132)
  • 5.3. Arytmetyka dużych liczb (132)
  • 5.4. Arytmetyka liczb zespolonych (134)
  • 5.5. System plików i rejestr (134)
    • Pliki i katalogi (135)
    • Strumienie (137)
    • Czytelnicy i pisarze (138)
    • Asynchroniczne operacje wejścia/wyjścia (139)
    • Kompresja (139)
    • Rejestr (140)
  • 5.6. Tworzenie bibliotek (141)
  • 5.7. Procesy i wątki (142)
    • Procesy (142)
    • Wątki (143)
  • 5.8. Obsługa błędów (146)
    • Podsumowanie (147)

Rozdział 6. Tworzenie interfejsu graficznego aplikacji (149)

  • 6.1. Projektowanie interfejsu graficznego (149)
  • 6.2. Wejście klawiatury (150)
  • 6.3. Wejście myszy (151)
  • 6.4. Symulowanie klawiatury i myszy (151)
    • Symulowanie klawiatury (152)
    • Symulowanie myszy (152)
  • 6.5. Przeciągnij i upuść (153)
  • 6.6. Przegląd wybranych kontrolek (153)
  • 6.7. Wstęp do Windows Presentation Foundation (155)
    • Tworzenie projektu WPF (155)
    • Przykład: "Witaj, świecie WPF!" (156)

Rozdział 7. Podstawy programowania sieciowego (159)

  • 7.1. System DNS (159)
  • 7.2. Wysyłanie wiadomości e-mail (160)
  • 7.3. Protokół FTP (161)
    • Przykład: Jak wysłać plik na serwer FTP? (161)
  • 7.4. Gniazda (ang. Sockets) (161)

Rozdział 8. Asembler IL (165)

  • 8.1. Co to jest? (165)
  • 8.2. Program "Witaj, świecie!" (165)
  • 8.3. Kompilacja i uruchamianie (166)
  • 8.4. Zmienne lokalne (166)
  • 8.5. Metody (167)
  • 8.6. Rozgałęzienia (169)
  • 8.7. Pętle (170)
  • 8.8. Przegląd wybranych instrukcji (171)
    • Instrukcje odkładające wartość na stos (171)
    • Instrukcje zdejmujące wartość ze stosu (172)
    • Instrukcje rozgałęzień (172)
    • Instrukcje arytmetyczne (173)
    • Pozostałe instrukcje (173)

Rozdział 9. Podstawy tworzenia aplikacji w stylu Metro dla Windows 8 (175)

  • 9.1. Co to są aplikacje Metro? (175)
  • 9.2. Potrzebne narzędzia (176)
  • 9.3. Uzyskiwanie licencji dewelopera (176)
  • 9.4. Program "Witaj, świecie Metro!" (177)
    • Tworzenie nowego projektu (177)
    • Zmodyfikuj stronę startową (177)
    • Dodaj obsługę zdarzeń (178)
    • Uruchom aplikację (178)
  • 9.5. Przegląd wybranych kontrolek (178)
    • App bar (178)
    • Button (178)
    • Check box (179)
    • Combo box (179)
    • Grid view (179)
    • Hyperlink (179)
    • List box (180)
    • List view (180)
    • Password box (181)
    • Progress bar (181)
    • Progress ring (181)
    • Radio button (181)
    • Slider (182)
    • Text block (182)
    • Text box (182)
    • Toggle switch (182)
    • Tooltip (183)

Dodatek A Słowa kluczowe języka C# (185)

Dodatek B Zestaw instrukcji Asemblera IL (187)

  • Operacje arytmetyczne (187)
    • Dodawanie (187)
    • Odejmowanie (187)
    • Mnożenie (187)
    • Dzielenie (188)
    • Modulo (188)
    • Wartość negatywna (188)
  • Operacje bitowe (188)
    • Koniunkcja (188)
    • Alternatywa (188)
    • Negacja (188)
    • Alternatywa wykluczająca (188)
    • Przesunięcie bitowe w prawo (188)
    • Przesunięcie bitowe w lewo (188)
  • Operacje odkładania na stos (189)
  • Operacje zdejmowania ze stosu i zapisywania (190)
  • Konwersje (191)
  • Porównywanie (191)
  • Skoki bezwarunkowe (192)
  • Skoki warunkowe (192)
  • Wywoływanie metod i powrót (192)
  • Opakowywanie (192)
  • Wyjątki (193)
  • Bloki pamięci (193)
  • Wskaźniki (193)
  • Pozostałe (193)

Skorowidz (195)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8232-4
Rozmiar pliku: 3,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: