Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Might Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
1 stycznia 2011
8,90
890 pkt
punktów Virtualo

Might Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI zawiera między innymi szczegółowy opis przejścia prologu gry, dokładne zestawienie informacji o miastach (i ich rozwoju), jednostkach, surowcach, eksploracji, obiektach na mapie świata, bohaterach, a także bitwach.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Kampania - prolog] 1 misja - Zguba Gryfów
-[Kampania - prolog] 1 misja - mapy
-[Kampania - prolog] 2 misja - Cesarski testament
-[Kampania - prolog] 2 misja - mapy
-[Miasta] Stolica
-[Miasta] Miasta wewnętrzne
-[Miasta] Miasta graniczne
-[Miasta] Konwertowanie
-[Miasta] Portale
-[Jednostki] Miasta i forty
-[Jednostki] Wspólna pula jednostek
-[Surowce] Podstawy
-[Surowce] Strefy kontroli
-[Surowce] Plądrowanie i sabotowanie
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 37

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniam

Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-[Wprowadzenie]
-[Kampania - prolog] 1 misja - Zguba Gryfów
-[Kampania - prolog] 1 misja - mapy
-[Kampania - prolog] 2 misja - Cesarski testament
-[Kampania - prolog] 2 misja - mapy
-[Miasta] Stolica
-[Miasta] Miasta wewnętrzne
-[Miasta] Miasta graniczne
-[Miasta] Konwertowanie
-[Miasta] Portale
-[Jednostki] Miasta i forty
-[Jednostki] Wspólna pula jednostek
-[Surowce] Podstawy
-[Surowce] Strefy kontroli
-[Surowce] Plądrowanie i sabotowanie
-[Eksploracja] Teren
-[Eksploracja] Kolejność odkrywania terenów
-[Budynki na mapie świata]
-[Bohaterowie] Rekrutacja, ucieczka, śmierć
-[Bohaterowie] Współczynniki
-[Bohaterowie] Klasy postaci, droga krwi lub łez
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - cnoty
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - królestwo
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - taktyka
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - sztuka wojenna
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - powietrze
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - ogień
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - ziemia
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - woda
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - ciemność
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - światłość
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - magia pierwotna
-[Bitwy]
-[Bitwy] Bitwy w polu
-[Bitwy] Oblężenia - obrona
-[Bitwy] Oblężenia - atak

Kategoria: Strategiczne
Zabezpieczenie: brak
ISBN: 978-83-8055-243-2
Rozmiar pliku: 9,9 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij