- W empik go
Might Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry - ebook
Might Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry - ebook
Przewodzenie dzikim hordom to niełatwe zadanie - na śmiałków czeka wiele trudnych wyzwań. Dlatego też stworzyliśmy poniższy poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI dla frakcji Twierdza, dzięki któremu żadne wyzwanie nie będzie dla gracza zbyt wymagające.
Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- 3 misja - Barbarzyńska siódemka (Kampania)
- Ścieżka łez - Łzy, jakimi aniołowie płaczą (Epilog)
- Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości (Epilog)
- 1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi (Kampania)
- 4 misja - Robactwo i demony (Kampania)
- Epilog łez - mapy (Epilog)
- Siepacz / miażdżyciel (Jednostki)
- Umiejętności (Bohaterowie i ich rozwój)
- Goblin / goblin łowca (Jednostki)
- Jaguarz / panternik (Jednostki)
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami znanymi z piątej części i rzuca nas w środek konfliktu między aniołami a demonami.
Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Spis treści
-Kampania
-1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi
-1 misja - mapy
-2 misja - Dobry, zły i krewki
-2 misja - mapy
-3 misja - Barbarzyńska siódemka
-3 misja - mapy
-4 misja - Robactwo i demony
-4 misja - mapy
-Epilog
-Ścieżka łez - Łzy, jakimi aniołowie płaczą
-Epilog łez - mapy
-Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości
-Epilog krwi - mapy
-Rozwój miasta
-Budynki
-Jednostki
-Siepacz / miażdżyciel
-Goblin / goblin łowca
-Harpia / furia
-Majarz / zmornik
-Centaur / centaur łupieżca
-Jaguarz / panternik
-Cyklop / krwawooki cyklop
-Taktyka pola bitwy
-Podstawy
-Bitwa w polu
-Oblężenie
-Bohaterowie i ich rozwój
-Krew lub łzy
-Umiejętności
Kategoria: | Strategiczne |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-262-3 |
Rozmiar pliku: | 7,4 MB |