Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem - ebook
Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem - ebook
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD. Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces!
W książce znajdziesz:
- instrukcje, jak korzystać z narzędzi Thingiverse, Tinkercad i MCEdit do tworzenia obiektów 3D i ich importowania do Minecrafta,
- opis narzędzia 123D Creature, za pomocą którego możesz stworzyć własnego potwora,
- wskazówki, jak za pomocą 123D Sculpt zbudować swój własny, tajemniczy krajobraz,
- opis generowania modeli 3D za pomocą 123D Catch,
- wiele innych informacji, przydatnych w świecie Minecrafta i poza nim.
Minecraft — zrób krok dalej!
James Floyd Kelly — autor książek, zapalony majsterkowicz, specjalista CAD i szkoleniowiec. Ma cenny dar przedstawiania Czytelnikom zaawansowanych technologii w zrozumiały, bezpretensjonalny i bardzo interesujący sposób: napisał ponad 25 książek dotyczących różnorakich dziedzin technicznych, w tym oprogramowania open source, tworzenia gier, budowania robotów z zestawów LEGO MINDSTORMS, drukowania 3D i programowania gier. Mieszka w Atlancie w stanie Georgia.
Spis treści
O autorze (7)
Dedykacja (7)
Podziękowania (8)
Wstęp (9)
- Na Minecrafcie można zarobić (11)
- Zostań inżynierem Minecrafta (12)
- Zaczynamy (12)
Rozdział 1. Jak zdobyć zamek (15)
- Na skróty z narzędziami cyfrowymi (17)
- Szukanie zamku na Thingiverse (18)
- Przygotowanie zamku w Tinkercad (22)
- Importowanie zamku do Minecrafta (27)
- Wycieczka po nowym zamku (33)
- W następnym rozdziale (34)
Rozdział 2. Jak zbudować zamek (35)
- Jak pobrać i uruchomić MCEdit (36)
- Znajdź sobie zamek... lub coś innego (39)
- Wprowadzenie do oprogramowania CAD (45)
- Przygotowanie modelu 3D w Tinkercad (47)
- Przygotowanie modelu do wykorzystania w MCEdit (56)
- Wykorzystanie modelu 3D w MCEdit (58)
- W następnym rozdziale (73)
Rozdział 3. Jak zbudować labirynt (75)
- Rozwiązanie zawsze się znajdzie (77)
- Tworzenie własnego labiryntu (78)
- Przygotowanie labiryntu w Tinkercad (81)
- Kształtowanie krajobrazu w świecie Minecrafta (87)
- Eksplorowanie labiryntu (90)
- W następnym rozdziale (93)
Rozdział 4. Jak zgubić się w labiryncie (95)
- Tworzenie labiryntu (95)
- Konwersja labiryntu na online-convert.com (99)
- Importowanie labiryntu do Tinkercad (102)
- Korzystanie z narzędzia Select w MCEdit (109)
- W następnym rozdziale (118)
Rozdział 5. Modyfikacja świata 3D (119)
- Więcej narzędzi to więcej możliwości (121)
- Wyszukiwanie modeli w 123D Sculpt+ (123)
- Konwertowanie plików w Binvox (126)
- Importowanie robota i definiowanie jego wielkości (130)
- Binvox daje wiele możliwości (136)
- W następnym rozdziale (136)
Rozdział 6. Jak stworzyć wyspę potworów (137)
- Tworzenie potworów dla początkujących (138)
- Używanie Binvox (150)
- Konwersja w Binvox (155)
- Wstawianie potwora przy użyciu MCEdit (160)
- W następnym rozdziale (164)
Rozdział 7. Oglądanie świata w 3D (165)
- Zabawa poza Minecraftem (167)
- Oculus Rift (169)
- Stereoskop (171)
- Tworzenie zrzutów ekranowych (172)
- Znajdowanie zrzutów ekranowych (175)
- Wyszukiwanie zrzutów z Minecrafta w Windows (175)
- Wyszukiwanie zrzutów z Minecrafta na Macu (176)
- Przygotowywanie zrzutów ekranowych (178)
- Tworzenie widokówek 3D (179)
- W następnym rozdziale (182)
Rozdział 8. Oglądanie świata w 360° (183)
- Tworzenie modelu 3D ze zdjęć (184)
- Zrzuty, dużo zrzutów (187)
- Pobieranie zrzutów (187)
- Konwertowanie plików graficznych (192)
- Tworzenie modeli 3D w 123D Catch (196)
- Wczytywanie plików graficznych (196)
- Generowanie modelu (198)
- W następnym rozdziale (204)
Rozdział 9. Własne projekty. Część I (205)
- Tworzenie własnych projektów w Tinkercad (207)
- Utworzenie nowego projektu (208)
- Stawianie fundamentów miasta przyszłości (212)
- Projektowanie niestandardowych budynków (224)
- W następnym rozdziale (232)
Rozdział 10. Własne projekty. Część II (233)
- Obracanie (233)
- Wycinanie (244)
- W następnym rozdziale (251)
Rozdział 11. Wielki projekt - sprawdzian Twoich umiejętności (253)
- Jesteś fachowcem (256)
- Generator kształtów (256)
- Wyrównywanie (263)
- Miasta pod kopułą (270)
- W następnym rozdziale (282)
Rozdział 12. Więcej funkcji MCEdit (283)
- Zostań mistrzem MCEdit (283)
- Kopiuj i wklej (284)
- Odbijanie (287)
- Powielanie (291)
- Podsumowanie (295)
Dodatek A. MCEdit na tabletach (297)
- iFunbox dla Windows i Maca (297)
- Podłączanie tabletu do iFunbox (299)
- MCEdit na urządzenia mobilne z Androidem (302)
Dodatek B. Tworzenie elementów interaktywnych z czerwonego kamienia (303)
- Podstawy używania czerwonego kamienia (303)
- Prosty obwód (304)
- Zaawansowane zastosowanie czerwonego kamienia (307)
Dodatek C. Dodatkowe materiały (309)
- Książki (309)
- Filmy (310)
- Strony internetowe (311)
Skorowidz (313)
Kategoria: | Gry |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-2779-5 |
Rozmiar pliku: | 73 MB |