Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu - ebook
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu - ebook
Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie!
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: "Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety". I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.
Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.
Spis treści
Wstęp 9
- Piszę zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn 12
- Produkt to nie tylko produkt 12
- Handlowcy i sprzedawcy 12
Rozdział 1. Klient ten sam, a jednak inny 15
- Klient musi mieć problem lub widzieć wyraźne korzyści, które Twój produkt mu przyniesie 18
- Klient może zaakceptować cenę, jaką oferujesz, i formę finansowania zakupu, którą mu zaproponujesz 24
- Klient jest w stanie podjąć decyzję 25
- Klient powinien Cię akceptować 29
Rozdział 2. Właściwe podejście 31
- Wizerunek firmy (marki), produktu 43
- Właściwa postawa 44
- Wiedza produktowa, branżowa i o stanie gospodarki 47
- Argumentowanie, przekonywanie i empatia 52
Rozdział 3. Łatwiejsze zakupy 61
- Nie przekazuj zbyt wielu informacji 65
- Ogranicz liczbę opcji do wyboru 66
- Bądź dyspozycyjny, łatwo dostępny i odpowiadaj na zapytania jak najszybciej 67
- Upraszczaj proces zakupowy 68
- Po zakupie skontaktuj się z klientem 69
- Jak wpływać na decyzje? 70
- Zwiększanie ilości działań w zakresie poszukiwania i pozyskiwania klientów 73
- Zmiana sposobu prowadzenia rozmowy handlowej 76
- Poczucie kontroli 80
- Wyznacz swój cel i BATNĘ 82
- Przewiduj zachowania i argumenty oraz koryguj swoje działania 84
Rozdział 4. Wpływ i zrozumienie 91
- Zrozum 93
- Okazuj empatię 95
- Odzwierciedlaj 97
- Nawiązuj 98
- Przytaczaj przykłady 100
- Sugeruj 102
- Dawaj do myślenia 108
- Negacje 109
- Operatory 111
- Cierpienie i przyjemność 114
Rozdział 5. Powrót telefonu 117
- To, czego nie widać, jest o wiele bardziej widoczne, niż może się wydawać 121
- Czas na rozmowę 126
- Jak rozmawiać w dobie kryzysu 129
- Informacje o kliencie 130
- Cele 131
- BATNA 132
- Treść rozmowy 135
- Schemat rozmowy 141
- Scenariusz rozmowy 143
- Zastrzeżenia 145
Rozdział 6. Nie daj się! 147
- Działania i efekty 162
- Wizja 178
Rozdział 7. Zawsze jest sposób 181
- Redefinicja problemu - metoda "dlaczego" 192
- Benchmarking 196
- Mapy myśli 196
- Metoda inwentaryzacji - sporządzanie listy atrybutów 202
Kategoria: | Sprzedaż i obsługa klienta |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-7584-0 |
Rozmiar pliku: | 2,0 MB |
BESTSELLERY
- EBOOK
31,42 zł 44,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- Wydawnictwo: MT BiznesFormat: EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Sprzedaż i obsługa klientaW książce przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu ...
21,43 zł 29,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- Wydawnictwo: OnepressFormat: PDF EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Sprzedaż i obsługa klientaSekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo ...
27,99 zł 39,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
20,67 zł 24,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- 64,00 zł